Hnissen

Inspiration til peach farve

9 indlæg i dette emne

Jeg mangler lidt inspiration til vores temafarve: peach i to nuancer af farve. Se billede.

(PS de store roser hedder avalance peach, men er der nogen som ved hvad de lille roser hedder?)

Vi skal holde bryllup i haven ved vores sommerhus:-)

Ideer?

post-68624-0-27258800-1381584190_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, de små roser ligner på en prik, nogle jeg lige har købt hos Bjarnes Blomster (ligger på Gunnar nu hansens plads Østerbro og inde ved Magasin). Et bundt med 25 små roser kostede 20 kr!

Hvad er det mere præcist du søger inspiration til? Vi har også peach til vores bryllup (og mint;), så har bl.a. købt sugerør med peach striber på og noget peach farvet silkebånd, som vi måske skal bruge til invitationerne. Af blomster prøver vi at plante nogle charles austin engelske roser, men er lidt bange for de bliver mere lyserøde peach. Er også vild med Cafe au lait dahlia, men den er også lidt lyserød i midten, hvis blomsten er meget ny:)

Men er det kun blomster du søger inspiration til, eller alt andet også?

Her er et bryllup med peach farver: http://bridalmusings.com/2012/02/mint-green-peach-orange-rustic-ranch-wedding-christa-elyce-photography/ Men det er måske en lidt mere "frisk"/orange peach end den i går efter...

En ting jeg har erfaret er, at peach og mint virkelig er besværlige (og subjektive) farver, de findes jo i så mange nuancer....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm, de små roser ligner på en prik, nogle jeg lige har købt hos Bjarnes Blomster (ligger på Gunnar nu hansens plads Østerbro og inde ved Magasin). Et bundt med 25 små roser kostede 20 kr!

Hvad er det mere præcist du søger inspiration til? Vi har også peach til vores bryllup (og mint;), så har bl.a. købt sugerør med peach striber på og noget peach farvet silkebånd, som vi måske skal bruge til invitationerne. Af blomster prøver vi at plante nogle charles austin engelske roser, men er lidt bange for de bliver mere lyserøde peach. Er også vild med Cafe au lait dahlia, men den er også lidt lyserød i midten, hvis blomsten er meget ny:)

Men er det kun blomster du søger inspiration til, eller alt andet også?

Her er et bryllup med peach farver: http://bridalmusings.com/2012/02/mint-green-peach-orange-rustic-ranch-wedding-christa-elyce-photography/ Men det er måske en lidt mere "frisk"/orange peach end den i går efter...

En ting jeg har erfaret er, at peach og mint virkelig er besværlige (og subjektive) farver, de findes jo i så mange nuancer....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej!

Hvor fedt, at der er nogen der også "kører" peach farve:-)

Ja, jeg kan ikke være mere enig - det er lidt svært at finde en passende peach farve uden der er for meget orange farve i.

Den link du har sendt : tusind tak! Nu har jeg og min H2B fundet en farve mere der godt kunne passe sammen med peach_ nemlig lys mint farve!

Du nævnte, at du har købt sugerør med peach striber - hvor henne om jeg må spørge? :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Hvor fedt, at der er nogen der også "kører" peach farve:-)

Ja, jeg kan ikke være mere enig - det er lidt svært at finde en passende peach farve uden der er for meget orange farve i.

Den link du har sendt : tusind tak! Nu har jeg og min H2B fundet en farve mere der godt kunne passe sammen med peach_ nemlig lys mint farve!

Du nævnte, at du har købt sugerør med peach striber - hvor henne om jeg må spørge? :-)

Ha ha, vi kører faktisk også peach og mint! (Mint er nu heller ikke lige en nem farve, ofte kan "mint" virke mere turkis eller grøn). Vi har i hvert fald købt en del ind i de farver;)

Har købt de fleste ting på etsy.com. Du kan søge paper straws. Men fragten til dk er lidt dyr, så derfor fik vi det sendt til en ven, som var i USA og som så tog det med hjem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begyndte med at foreslå gammel rosa / lys lilla - som min H2B har nedlagt veto mod, da han er vokset op hos sin mor som kun havde / og har stadig pynteting i lilla farve :) så forslog han gul farve- niks det syntes jeg heller ikke-

så vi prøvede ligesom at blande de to ønskede farver- he he jeg ved ikke hvordan vi kom til peach farve, men det gjorde vi så.

Er så glad for at få flere inspiration til hvordan vi kan bruge peach - og nu i lys mint farve. :cheerleader3:

Tak for billederne!

Paper Straws? Hm, må hellere kikke nærmere på det :-)- har også en USA forbindelse indtil maj måned næste år. Så måske ?;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer