Tullen

Tullens tråd - SU. 31/5-14

738 posts in this topic

Annonce ♥

I dag har jeg været på et apotek og fået en aftale på plads om et vikariat et par dage om ugen. Det bliver super til at komme lidt i gang uden det bliver for meget. Og så kan jeg lave kager de andre dage :) og bryllupsforberedelser... Det kommer jo pludselig tæt på og med mange ting der skal nåes inden...

0

Annonce ♥

Jeg tænker i hvert fald at det giver et lille økonomisk tilskud så der bliver plads til de det sjove bryllupssmåting som bordpynt og andet dekorativt. Alle de der ekstra ting som vi kvinder da bare ikke kan leve uden.... Fx. Kysseklokker, men de var nu bestilt hjem i forvejen.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tulle.... Hvor var det nu du havde fundet opskriften til den hæklede drage? Mener at kunne huske at de havde andre fine bamser der også?!

http://de.dawanda.com/shop/haekelvorlagen

Taaaark allersødeste tulle!

0

Annonce ♥

Hihi ja auto kan virkelig gøre tilværelsen besværlig i stedet for enklere. :tunge:

Spændende projekt. Hvordan gik det egentlig med det strikkede sjal til Oxy? Fik du det færdigt eller blev det droppet da de aflyste? (og hvis du ser hende så send da lige en hilsen) :biggrin:

0

Hihi ja auto kan virkelig gøre tilværelsen besværlig i stedet for enklere. :tunge:

Spændende projekt. Hvordan gik det egentlig med det strikkede sjal til Oxy? Fik du det færdigt eller blev det droppet da de aflyste? (og hvis du ser hende så send da lige en hilsen) :biggrin:

Det blev sat lidt på standby. Men det skal da laves færdig en dag...

0

Annonce ♥

Det har virkelig irriteret mig jeg ikke har fået dem lavet for 3-4 uger siden men sådan en gang virus eller hvad det nu var har bare taget rigtig mange kræfter og jeg er stadig ikke helt over det. Og så har fokus selvfølgelig også været meget på det nye job, men det går rigtig fint. Har været afsted i dag. Og her til aften skal der så lige lægges sidste hånd på en dåbskage og så skal der laves pynt. Og i morgen formiddag skal der også lige laves 48 mini cupcakes. Men den slags er jo sjovt...

0