KarenØA

Kjoleprøvning - antal "gæster"?

13 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg skal så småt igang med at kigge efter brudekjole, men er i tvivl om hvor mange man skal have med ud på min jagt. Jeg har to søstre som jeg selvfølgelig gerne vil have med, men jeg har selvfølgelig også nogle veninder...

Jeg har set amerikanere i fjernsynet som har en hel hær med, men er ikke sikker på hvad standarden er herhjemme. Har en enkelt veninde som har købt kjole og hun havde tre veninder med, men ellers har jeg ingen andre jeg kan sammenligne med.

Er fire for mange (to søstre og to veninder), eller hvad tænker I?

Hvor mange (og hvem) har I andre haft med ude og finde kjole? :)

Karen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft 2 veninder og min mor med, da jeg var ude at prøve første gang. Det synes jeg var meget passende. Så tænker maks tre veninder og min mor næste gang jeg skal ud. Men der er en del, der har spurgt om ikke, de må komme med eller i hvert fald givet udtryk for de gerne vil, så synes det er lidt svært at vælge hvem.. Tænker det er smartest at have de samme med, så man nemmere kan sammenligne, men har heller ikke lyst til at skuffe nogen..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde min mor, min søster og to veninder med. Synes det var rigtig fint, for de havde selvfølgelig lidt forskellige meninger om de forskellige kjoler, indtil jeg pludselig stod i KJOLEN! Så havde de gåsehud allesammen, og jeg var ved at tude:-)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde mine tre søstre, min mor og min mormor med. Desuden havde jeg inviteret min svigermor og svigerinde men de kunne desværre ikke. Før tid var jeg lidt bekymret over at skulle have så mange med fordi der hurtigt kan komme for mange forskellige meninger. Har hørt nogen sige, at man max bør have to andre med for ikke at risikere at "glemme sig selv".

Men da jeg stod i det var det ikke noget problem at vi var mange. Alle var OVERRASKENDE enige. Der var kun én kjole, som én søster gerne ville se mig i anden gang, men det sagde jeg nej til fordi jeg vidste at det ikke var den jeg ville have alligevel. Ellers var vi alle sådan set enige om alle de kjoler jeg var i (tror vi nåede op på 10-12 stykker) og alle - inklusiv mig selv var enige om, at jeg fandt KJOLEN for mig.

Bare ærgerligt at svigermor og svigerinde ikke kom med ud at prøve. Det var et ophørssalg så jeg købte kjolen på stedet og har ikke fortrudt ét sekund siden :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde min mor og mine to søstre med. Jeg synes det var et meget passende antal. To af mine veninder havde ytret ønske om, at de godt kunne tænke sig at komme med, men jeg synes det ville blive for mange, hvis der var fem ud over mig selv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde min mor, en veninde og min svigerinde med. Desværre var min mor ikke med anden omgang, hvor vi fandt kjolen, så hun har endnu ikke set den 'live'. Men jeg synes det der er vigtigst når du vælger hvem der skal med, er at de kender dig, og kan sætte hvad der klæder dig og din smag fremfor hvad de selv synes er pænt. Samtidig skal de jo også sige deres mening og ikke bare føje dig, for det kommer der heller ikke noget godt ud af.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt op til dig selv. :) Jeg havde nok i de flestes øjne 'mange' med til kjoleprøvning - 10 skønne kvinder: mor, mormor, svigermor, to svigerinder og mine fem tætteste veninder. Det var bare helt rigtigt for mig, og det afspejler nok også hvem jeg er. Det var en fantastisk dag, hvor vi virkelig hyggede os, og jeg fandt KJOLEN - vi måbede alle 11, da jeg fik den på. Jeg have booket tid i to butikker, og jeg havde fortalt dem begge, hvor mange vi var - så de ikke blev overrumplede. ;) Begge dem der hjalp mig, syntes vi var en herlig flok - så det kan sagtens lade sig gøre at være mange!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde min mor og en veninde med - og det var helt perfekt!! Jeg ville gerne holde kjolen som en overraskelse over for de fleste gæster, og så var der heller ikke alt for mange forskellige meninger. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde min mor, moster, lillesøster og bedste veninde med og det var helt perfekt. De betyder meget for mig og jeg ved det betød meget for dem dem, at være med. De var heldigvis enige med mig og hinanden, da jeg fik den perfekte kjole på :) (Jeg købte min kjole ved Lillys lagersalg i Vejle og prøvede kun 2 kjoler før jeg fandt den rigtige)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer