Honore2B

Jeg kommer til at ELSKE vores gæstebog

12 posts in this topic

Jeg har længe gået og grublet over, hvordan vores gæstebog skulle være. Synes ikke, at det skulle være en klassisk i bogform, som bare ville stå i bogreolen og samle støv. Har overvejet at lave et fingertryk-træ, passepartout ramme med hilsner/underskrifter til at sætte vores bryllupsbillede i, et hvidt fad til at skrive på. Ideerne har været mange, og har googlet alt muligt.
Pludselig siger Michael, min dejlige H2B :kiss:, "Hvorfor ikke få en glaskunstner til at lave et fad?" Vi sad så og legede lidt med ideen, og gik så ned til en lokal glaskunstner, for at høre om vores ide kunne lade sig gøre. Og det kunne det :cheerleader3:

Så nu bliver det sådan her:

Vi får lavet små firkanter (ca. 5x5 cm) i glas, forskellige farver (vi skal lige have bestemt hvilke farver), hvorpå gæsterne kan skrive deres navn og evt. en lille krusedulle med en hvid pen. I midten et større felt i klart glas, hvor vores navne og datoen for brylluppet skal stå med sort. Det samler hun (glaskunstneren) så til et fad, og vupti en flot gæstebog, som vi kan have til at stå fremme på spisebordet hver eneste dag... :heart:

Min dejlige kæreste er simpelthen GENIAL :loveshower: når jeg nu selv skal sige det. Kan næsten ikke vente med at se det endelige resultat.

0

Annonce ♥

Har I billeder af, hvordan det kommer til at se ud? Det kunne være sjovt at se et inspirationsbillede! Det lyder meget specielt og anderledes :-)

0

Fedt! Det glæder jeg mig til at se, det lyder som et spændende projekt :thumbsupsmileyanim:

0

Har I billeder af, hvordan det kommer til at se ud? Det kunne være sjovt at se et inspirationsbillede! Det lyder meget specielt og anderledes :-)

Noget i stil med dette

gronmellem18x30.jpg

Med en antal firkanter der passer til antallet af deltagende gæster. Forestiller os farverne skal være natur-farver. Sand, sort, lysebrun måske grøn. Skriften med hvid.

Og i midten et lidt større felt, hvor jeg forestiller mig der skal stå vores navne og datoen for brylluppet. Måske med et par enkle hjerter. Her tænker jeg hvid eller klar med sort skrift.

Størrelsen skal være omkring 35x35 eller noget passende i aflang. Vil gerne af hvert felt er 5x5 så der er plads til at gæsterne kan skrive og evt. tegne.

Håber du kan se ideen. Det er lidt svært at beskrive, når det bare er inde i vores hoveder.

Glaskunstneren var helt vild med ideen. Havde aldrig hørt om den før.

0

Annonce ♥

må man spørge hvad sådan et fad kommer til at koste...

0

Omkring 400-500 kr.
Egentlig en okay pris synes jeg.

1

Super god ide! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hvis det er okay, så tror jeg at jeg vil låne ideen. :)

Jeg tror dog jeg vil have det som en vase istedet. Jeg har så mange fade i forvejen.

0

troede faktisk det var dyrere... synes også det er en fair pris...

0

Annonce ♥