Honore2B

P&M's herregårdsbryllup - sidste billeder og takkekort

525 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Og selvfølgelig et af ringene.

Havde været meget usikker på dette billede. Lider af vandeksem, der booster en hvilende psoreasis, gudskelov var det ikke i udbrud. Og nææhh, mine negle blev sandelig også okay :blush: Så kan man lære ikke at flippe ud over en knækket negl :)

post-67849-0-85508700-1401048204_thumb.j

0

Og pludselig var der gået over 1½ time og vi skulle have velkomstdrink sammen med gæsterne til festen.

Fotografen var på vej hjem, men fik øje på os ude i haven, så der kom lige et ekstra billede.

post-67849-0-63639400-1401048377_thumb.j

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi overnattede i brudesuiten på Nørre Vosborg. Inden vi gik i seng, ville jeg lige hurtigt have et bad. Tror helt ærligt at der røg ½ kg ris ud, da jeg tog kjolen af.

Men åh hvor var det skønt at få vasket alt sprayen ud af håret.

OG min dejlige mand var VILD med den Calvin Klein natkjole jeg havde købt - så den var alle pengene værd.

Jeg vågnede allerede kl. 6.20. Der var bare så mange tanker og indtryk i mit lille hoved.

Fik det smukkeste guldhalskæde med et vedhæng med en 0,1 ct diamant fra min dejlige mand :a1221: selv om vi havde aftalt ikke at give morgengave :pokey: Men uhhh mere bling bling :7himmel: så han blev altså hurtigt tilgivet.

OG meget mod vores forventninger fik vi da både :a1093: om aftenen og om morgenen. Dog må jeg indrømme at "turen" om aftenen, var meget tæt på at være i søvne fra min side :oops:

Vi havde aftalt med de overnattende gæster at mødes til morgenmaden kl. 8:30, så vi nåede lige at gå en lille tur i de smukke omgivelser - bare mig og min MAND - og min nye bling bling

0

Annonce ♥

Vi havde fået lovning på, at der ville blive reserveret et bord til os og gæsterne - 14 i alt - til morgenmaden.

Det havde de så lige glemt. Så jeg havde lige hurtigt fat i en af tjenerne og bad hende om at gøre et bord klar.

Her gik der så ikke mange minutter før zilla'en liiiiige måtte på banen.

Hun havde taget to runde borde, hvor der normalt sad 4-6 personer ved, og sat dem sammen, og havde med vold og magt fået presset 14 stole rundt om det.

Så jeg kommenterede på en meget diplomatisk måde, at det arrangement altså var alt for klemt, og at jeg meget gerne ville have et bord mere til.

Det lille pus kiggede meget uforstående på mig - og jeg kiggede endnu mere uforstående på hende. Der kom dog hurtigt en tjener mere til, som skyndte sig at dække om.

0

Jeg havde jo lavet gaveposer til de overnattende gæster, som indeholdt en lille slikpose, en pose chips og en flaske vand. De vakte jubel :cheerleader3:gæsterne følte sig bare så forkælede.

Min dejlige svigerinde, havde lavet et fingeaftrykstræ, som gæsterne i løbet af aftenen havde lavet. Den havde hun så sat i ramme om morgenen, og kom med den til morgenmaden. Og det sjoveste var, at hun havde valgt samme slags ramme, som vi havde valgt til vores ramme-gæstebog. Så de kommer til at hænge fint ved siden af hinanden i stuen.

post-67849-0-31313200-1401623154_thumb.j

0

Men konklusionen er og bliver, at vi havde en pragtfuld dag - og vi kunne ikke rigtig forstå, at der ikke var gået noget helt galt i løbet af dagen. Man har vel bare lov til at være heldig engang imellem :cheerleader3:

0

I går fik jeg lavet takkekortene. Har skrevet en personlig hilsen til hver enkelt, hvor vi takker for netop den gave vedkommende var kommet med. Det tog noget ekstra tid, men jeg synes bare det er sådan en lille ting at gøre. Vi har også valgt at sende 4 forskellige billeder ud, så venner og familie ikke alle har fået det samme billede. Så nu skal de bare sendes og afleveres.

post-67849-0-47517600-1401623901_thumb.j

post-67849-0-25889900-1401623913_thumb.j

0