Victoria.11

Anbefal mini bryllupsrejse/ophold

16 indlæg i dette emne

Som overskriften lyder....anbefal et sted i Jylland, hvor vi kan holde en lille mini bryllupsrejse. Vi tager den rigtige bryllupsrejse lidt senere på året, men vi ønsker at have et par dage lige efter brylluppet, hvor vi bare kan nyde hinanden i fred og ro og afslappenhed. Så folkens....anbefal alt hvad I kender til :-) Det kan være kroophold, spaophold eller lign. Vi forstiller os 2-3 overnatninger. Ooogggg gør ikke noget, at det er billigt :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt random, måske.

Jeg har lige vundet et opold i Ribe Byferie Resort på tre overnatninger i en A2 hytte. Eftersom det er i Ribe, og jeg ingen bil ejer, så bliver der lige pludselig meget langt til Ribe (fra Aalborg).. Så du må gerne købe det med rabat ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal snart af sted på weekend her:

http://www.weekendophold.dk/hotel-kro/emne.asp?emnegruppeid=BC188DA2DD824A5FAEF9D05A01193016&fradato=

Ellers er her lidt luksus

http://www.weekendophold.dk/alle/wcmpage.asp?pagenumber=26604

Kan i øvrigt varmt anbefale Feline.

Redigeret af snuske
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Comwell Kellers park. Fantastisk smuk, lækkert og ren afslapning i deres wellness afdeling.

Endte med hold i ryggen mandag efter brylluppet, så bryllupsrejse til England blev aflyst. I løbet af 2 timer havde min fantastiske bedre halvdel booket et 5 dages ophold med wellness, mens jeg tudede øjnene ud over at min morgengave til ham var gået vasken.

Vi havde en eminent uge på Kellers park og giver det mine bedste anbefalinger:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Comwell Kellers park. Fantastisk smuk, lækkert og ren afslapning i deres wellness afdeling.

Endte med hold i ryggen mandag efter brylluppet, så bryllupsrejse til England blev aflyst. I løbet af 2 timer havde min fantastiske bedre halvdel booket et 5 dages ophold med wellness, mens jeg tudede øjnene ud over at min morgengave til ham var gået vasken.

Vi havde en eminent uge på Kellers park og giver det mine bedste anbefalinger:-)

Vi havde faktisk overvejet Comwell Kellers park :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ser rigtig lækkert ud! Jeg har været i Lübeck et par gange tidligere, og synes bestemt, at det er en by med charme. Den er også kendt for sit julemarked - ved ikke hvornår I skal derned! :-) Jeg mindes også nogle rigtig flotte byporte.

Vi overvejer faktisk meget kraftigt nu, om vi skal booke netop dit forslag nr. 1 lige efter brylluppet. For os er det dobbelt perfekt idet vi bor udenlands og faktisk kører lige forbi efter vores bryllup på Sjælland, og så vil det da være perfekt lige at have et par dage til at fordøje indtryk osv! :-) Bryllupsrejsen bliver nemlig ikke lige efter brylluppet for os. Jeg hører meget gerne hvordan jeres ophold var dernede efter jeres romantiske get-away ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser rigtig lækkert ud! Jeg har været i Lübeck et par gange tidligere, og synes bestemt, at det er en by med charme. Den er også kendt for sit julemarked - ved ikke hvornår I skal derned! :-) Jeg mindes også nogle rigtig flotte byporte.

Vi overvejer faktisk meget kraftigt nu, om vi skal booke netop dit forslag nr. 1 lige efter brylluppet. For os er det dobbelt perfekt idet vi bor udenlands og faktisk kører lige forbi efter vores bryllup på Sjælland, og så vil det da være perfekt lige at have et par dage til at fordøje indtryk osv! :-) Bryllupsrejsen bliver nemlig ikke lige efter brylluppet for os. Jeg hører meget gerne hvordan jeres ophold var dernede efter jeres romantiske get-away ;-)

Vi skal derned fra d. 1 november til 3 november.... skal nok give en tilbagemelding... og måske lidt billeder af værelset og omgivelserne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi elsker Tyskland da manden har taget nogle semestre i Ausburg da han læste til ingeniør. Så han taler jo bare tysk, hvilket jeg overhovedet ikke gør. Det er så ham der fører samtalerne, hvis han så lige smutter så snakker de bare videre til mig på tysk... da fatter ikke en meter af det. Ok en lille smule, meget lille smule.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update på vores. Tilmeldte mig de der sweatdeals og dealhunter mails, og derigennem her vi bestilt et 3 dages miniophold for 1495,-. Det er incl morgenmad og aftenbuffet alle dage og fri adgang til indendørs pool og spa :-) Glæder mig så meget til ren afslapning med min H2B lige efter brylluppet !

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har set mig lun på tropical Island i Tyskland

Vær blot obs på at spa delen der er uden badetøj.... det havde vi nemlig overset da vi bestilte hjemme fra over nettet :-)
Det er da rart at vide :-) vi har også overvejet at tage en forlænget weekend dernede...
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer