28 indlæg i dette emne

Halløjsa de damer,

Jeg har et farligt link til jer. Det er farligt fordi det indeholder lækre sko til en hamper pris - men åh hvor er der mange fine modeller! Og i en lækker kvalitet.

De har en brudesektion også, hvis det skulle friste.

http://www.chiestore.com/shoes.3php

http://www.chiestore.com/bride.3php

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm heldigvis er smag og behag forskelligt, der var ikke et eneste par jeg ville købe.

Ja heldigvis for det, det ville da blive en kedelig verden ellers :bunny_4:

Hvad synes du er en flot sko? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

SIKKE nogle fine brudesko :) Jeg er slet ikke så langt endnu, men det er skønt med inspiration! Min udfordring bliver også at finde nogle uden (!) for høj hæl, da min H2B kun er 3-4 cm højere end mig :floejt: Jeg skal i hvert fald ikke være højere end ham!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm heldigvis er smag og behag forskelligt, der var ikke et eneste par jeg ville købe.

Ja heldigvis for det, det ville da blive en kedelig verden ellers :bunny_4:

Hvad synes du er en flot sko? :cheerleader3:

Ja heldigvis da.. her er mine sko... og der er kommet flere til siden. Er vel efterhånden oppe på omkring 80 par stilletter :a1221:

post-43541-0-79286400-1382443212_thumb.j

post-43541-0-04582100-1382443223_thumb.j

post-43541-0-84455600-1382443232_thumb.j

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op en samling! Ja det er jo så der du og jeg taler forbi hinanden - jeg er slet ikke til stilletter :)

Men nogle rigtig smukke farver imellem - den blå farve er meget flot og iøjnefaldende! Og de lilla <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op en samling! Ja det er jo så der du og jeg taler forbi hinanden - jeg er slet ikke til stilletter :)

Men nogle rigtig smukke farver imellem - den blå farve er meget flot og iøjnefaldende! Og de lilla <3

De lilla forrest på billedet i midten er faktisk mine brudesko.

Heldigvis er vi jo, som du siger, alle forskellige... heldigvis. :bunny_4: det gælder jo også vores :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiiih hvor jeg elsker at man ikke længere behøver have hvide sko på til sit bryllup! Farven er jeg helt med på, havde nok valgt en sko med rund snude og en lidt anden hæl :tunge:

Ja lige præcist, jeg elsker forskelligheden, der trods alt er herinde, det har været meget beroligende for mig at finde ud af, at selvom vores bryllup ikke bliver klassisk og jeg ikke er en klassisk brud, så er det altså et rigtigt bryllup aligevel :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man ser ikke nogle ens brude herinde. Det kan godt være en kjole går igen, men tilbehøret er så forskelligt.

Jeg elsker mine brudesko og passer rigtig på dem. De står i et glasskab mellem andre ting fra brylluppet. Så jeg har købt et par magen til... og man kan også få dem i sorte... så sådan et par måtte jeg selvfølgelig også have. De er så købt efter billedet blev taget i januar lige efter vi havde indbrud.

Det bedste ved min mand er at han også køber sko til mig :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender godt det der med at være så glad for et par at man vil have flere af dem - når det er sket for mig, har det dog enten været sko jeg har købt i udlandet og ikke har kunnet opdrive eller også er varen udgået af sortimentet kort tid efter og jeg har ikke nået det :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløjsa de damer,

Jeg har et farligt link til jer. Det er farligt fordi det indeholder lækre sko til en hamper pris - men åh hvor er der mange fine modeller! Og i en lækker kvalitet.

De har en brudesektion også, hvis det skulle friste.

http://www.chiestore.com/shoes.3php

http://www.chiestore.com/bride.3php

Ja, føj hvor er der mange fine sko imellem, godt man er blevet gift :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åhhh, hvor fine er de lige! Jeg er helt vild med de der mary jane-type sko, og den hjemmeside laver godt nok flotte versioner af dem! Hvis bare jeg nu kunne finde nogle i en guldglitterversion :biggrin: (og som var lettere at betale)....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op en samling! Ja det er jo så der du og jeg taler forbi hinanden - jeg er slet ikke til stilletter :)

Men nogle rigtig smukke farver imellem - den blå farve er meget flot og iøjnefaldende! Og de lilla <3

De lilla forrest på billedet i midten er faktisk mine brudesko.

Heldigvis er vi jo, som du siger, alle forskellige... heldigvis. :bunny_4: det gælder jo også vores :c166:

Haha. Jeg var lige ved at skrive at jeg gerne ville købe de lilla til mit bryllup, da jeg ikke troede at du ville savne dem.... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer