Metlux

Hvornår køber I kjolen ift. vægttab?

6 posts in this topic

Hej skønne piger :)

Jeg vil gerne af med en 6-7 kg inden mit bryllup til maj. Det mål tror jeg også godt, at jeg kan nå, men nok ikke mange måneder før selve dagen.

Mit spørgsmål er derfor: Hvornår køber man kjolen, når man er i gang med et vægttab? Og hvad størrelse køber man den i? Køber man den for lille, eller er det dumt??

Hvad gør I?

Tak :loveshower:

0

Annonce ♥

Køb en med snørreryg, så kan den reguleres mange størrelser. Ellers må den jo rettes til. Jeg købte min da jeg havde tabt 6 kg og nu er jeg på minus 10 kg og håber på ca 15 kg inden jeg skal til skrædder og have taget mål og få rettet kjolen til (31/1-14) giftes 10/5. Så må jeg beslutte om jeg fortsætter eller stopper, så kjolen passer. Måske skal jeg så til en fittings mere....men bare ærgerligt ;-)

0

Jeg har lige købt kjole. Kjolerne kan som udgangspunkt sys 8 cm. ind. Det sagde sælgeren til mig.

0

Jeg tænker at jeg køber den ca. 3-4 måneder før. selvom jeg gerne ville købe den nu:) men tænker der skal være mulighed for at jeg kan tabe mig:)

En justerbar ryg er en god ide, som Monta foreslår:)

Kan bare ikke vente med den kjole:) Er os svært at finde tilbehør, sko, hår osv. før man ved hvilken kjole det skal være.

0

Annonce ♥

Jeg har købt kjolen og mangler fortsat at tabe mig 5-6 kilo. Kjolen passer mig nu, men sidder meget stramt og derfor vil den passe mig fint, når kiloene er væk næste sommer og hvis den bliver for løs, så er det nemmere at få lagt en kjole ind end ud (det fik jeg af vide) :c166:

0

Jeg ringede til en kjole butik og spurgte, hvornår det ville være ideelt at komme og prøve kjole. Men jeg skal så også tabe 28 kilo, men hun mente jeg skulle få en tid i Januar (skal giftes i maj) for når det er så meget, så kan det ende med at være en hel anden slags kjole der kommer til at passe mig :)

0