RikkeMy

Rikke-My & Mr. D - Beretningen fra vores store dag

800 indlæg i dette emne

En kold december nat, nærmere betegnet d. 12.12.12 fem minutter i midnat, gik min kæreste på knæ, spurgte om jeg ville være hans for altid, og jeg sagde Ja!

Historien


Tilbage i sommeren 2012, før jeg begyndte at danse på lyserøde skyer og før min verden blev et rart og varmt sted at være, boede jeg i indre København. Jeg var single og jeg var overbevist om, at mænd der var noget værd, var en uddøende race. Jeg har trods mine blot 26 år, et 8-årigt forhold bag mig. Jeg troede, vi skulle leve lykkeligt, ham og jeg, men det gik ikke sådan - langt fra - og efter det brutale brud og en god portion ar på sjælen, vidste jeg med mig selv, at jeg havde brug for en mand som ville være min klippe i tykt og tyndt, hellere end bare at have en kæreste..

Da jeg mødte min, nu, forlovede, troede jeg i lang tid at han var for god til at være sand. Det var mig ubegribeligt, at jeg havde fundet en som var det hele værd - og lidt til. Han var ældre end mig, var interesseret i at få familie og børn, stærk psykisk og fuld af humor. At han så var en HAPS samtidigt, det var jo bare til mit held :a1221:

Vi var på vores første date 23.08.12 og en måned efter blev vi kærester. At han friede allerede i december, var utrolig hurtigt, ja, men når man bare ved i sin grundvold at det er det rigtige, så kan man ikke vente! Og aldrig i mit liv har jeg været mere lykkelig!

I januar flyttede vi sammen og derfra har vi nydt livet i fulde drag. Vi har været ude og se verden, rejst nærmest en gang om måneden, hvilket er mere end jeg nogensinde har rejst i mit liv, til sammen, før jeg mødte ham. Da vi kom hjem fra sommerferien, besluttede vi, at vi ville gå i gang med at planlægge brylluppet.

Datoen


Til at starte med skulle vi finde en dato. Vi startede ud med en i september, men da vi kom ind i september, og det blev koldere og vådere lidt for hurtigt, fik jeg overtalt H2B til august. Vi blev enige om d. 23.08.14, da det dermed er 2 år efter vores første date :heart:

Vielsen


De første mange måneder var det største samtale emne vielsen. H2B er ortodoks (til de af jer som ikke ved det, er det en type af kristendom, hvor de i grove træk holder stramt fast i tingene sådan som det altid har været. Altså ikke noget med at modificere med tingene). Jeg er protestant, og derudover utrolig stædig. Hvis han ikke ville være villig til at gå på kompromis, ville jeg heller ikke. Så det var i lang tid et borgerligt bryllup som var på tale.
Dog er vi nu kommet dertil, hvor jeg, grundet at den ortodokse tro er utrolig lig den tro jeg kender i forvejen, skiftet over til, at gå med til en ortodoks vielse. Dette betyder nogle lidt andre ritualer, men vi har fundet en dansk præst som gerne vil vi os og vi har fundet en kirke i vores hjem by, Hillerød, som vi kan få lov til at "låne" til begivenheden.

Festen


Efter lang tids søgen med lys og lygte fandt jeg endelig et godt sted hvor vi kan fejre vores dag. Det skulle være et sted vi selv kunne gøre det hele, så vi kan få det præcis som vi vil, men også for at spare nogle penge.. H2B har en stor familie og gæstelisten har lidt efter lidt sneget sig op på 96 gæster :floejt:
Lokalet vi har fundet er Ramløse forsamlingshus og der er plads til 150 mennesker, så selvom vi skal sidde ved runde borde, burde der være plads nok. Der er en større bar, kæmpe køkken, stort lokale med scene og et mindre til velkomst samt kaffe mm. efter middagen.
Middagen bliver en 4 retters som vi begge har været med til at bestemme. Vi er så heldige at kende en dejlig kvinde som har et cateringfirma med en veninde, og de skal lave maden og bryllupskagen.
Drikkelsen henter vi i tyskland.

Tema og invitationer


Længe har jeg grublet over tema, i det hele taget synes jeg det er svært at beslutte noget som helst. Jeg har været meget herinde og andre steder på nettet for at samle information, men det er ikke meget det har hjulpet. Det skal være simpelt. Måske roser, hjerter/sommerfugle og en farveskala bestående af hvidt, creme og lys lilla.
Jeg har bestilt en masse pap m.v. til invitationer, så når dette projekt for alvor går i gang, vil jeg lægge billeder op (jeg har aldrig været så kreativ, men en gang skal jo være den første og når I seje gudinder derude kan, så kan jeg faen, filme også!)

Brudekjolen

Topfiguren

Invitationer (prototype)

Hjemmesiden

Brudesko

Brudesko part 2

Save The Date kort

Huskelisten

Sløret & nye kjolebilleder

Tanker om dekorationer

Hårsmykket

Ringene

Hår

Redigeret af RikkeMy
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjolen

Jeg har længe kikket på kjoler. 90% af de kjoler jeg har set har været total no go. Nærmest alle sammen havde et eller andet over sig, som jeg bare ikke kunne lide. Jeg begyndte at blive i tvivl om, om det nogensinde ville ske, at jeg fandt "Kjolen".

Alle snakker om det, som om der kun findes én kjole og det er den eneste kjole for en. Og når man ser den, kan man mærke det dybt inden i!

Bla bla bli bli bla, som om det er sådan! - tænkte jeg...

Lige indtil i lørdags.

Jeg var med min dejlige veninde inde i Lucca Bride for at prøve kjoler for første gang. De var utrolig søde og havde spurgt om en masse ting i forvejen. Ikke bare om kjolen men der blev også spurgt lidt ind til mig og H2B.. hvilket type bryllup vi arrangerer osv.

Den første kjole jeg kom i var helt fantastisk. En rigtig prinsesse kjole som havde det helt perfekte snit så jeg ser dejligt tynd ud, heart-line og inden deller hverken på ryggen eller under armene. Der var tyl, der var sten, der var den smukkeste blonde og når jeg gik rundt i den føltes den helt fantastisk. Da jeg kikkede ind i spejlet skinnede alle stenene så hele kjolen glimtede fint. Jeg var total solgt! Samtidigt var det den her lille djævlestemme i mit indre, som mente at jeg var total impuls! Der er meget lang tid til brylluppet, så tag liiige en slapper! Sagde den lille stemme..

Jeg prøvede en anden kjole, men mens hun bandt den til mig, kunne jeg kun kikke forelsket på den første kjole. Den var bare helt speciel! Kjole nr. 2 var bare en kjole.. Bare! Den var da fin.. og selv ekspedienten kunne se min skuffelse i mit ansigt.

Efter nærmere snak med min veninde og nærmere omtanke (samt med øje for at kjolen var en outlet kjole fra 2013 kollektionen og dermed også til halv pris...) besluttede jeg mig for at købe kjolen. Pludselig kom det meget tæt på... Jeg skal F**king giftes! En blanding af glædes tårer og lettelses tårer piplede frem og jeg begyndte at grine som en lille skolepige ! (no shit!)

Dér.. lige dér vidste jeg, at det var det rigtige valg!

Nu hænger min fine kjole inde i butikken og jeg savner den (hvordan filan kan man savne en kjole?? nå- men det kan man åbenbart godt!)

Og så til de hurtige mobil-shots som min søde veninde hapsede mens jeg tossede rundt i kjolen :loveshower:

(billederne af kjolen er slettet igen, se evt billederne med sløret..)

Redigeret af RikkeMy
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er bestemt en smuk kjole! Tillykke med den :)

Mange tak! Og selvom den er en smule dyrere end dit budget, vil jeg anbefale dig at kikke forbi Lucca.. Min kjole stod til 14.500 sidste år og fik den til halv pris. Gav 8000 inkl. skørt og den behøver ingen tilretning *whoohoo*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Super smuk prinsessekjole!! :) Var det i Lucca Outlet i Kbh eller Aalborg?

Taak :) Det er den i København, som lige er åbnet her for ikke så længe siden. De var simpelthen så søde og nede på jorden. Designeren var der og hun var også helt fantastisk! Kunne ikke have været en bedre oplevelse! Skal derind igen i dag og prøve den igen men en anden veninde. Prøve lidt tilbehør osv. De er virkelig mange fine ting!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må lige have Lucca med i tankerne :)

Nu er jeg bare nysgerrig! Hvordan har den ortodokse kirke det med tatoveringer? Nu kan jeg jo se, du har en synlig en på ryggen :)

Sorry de sene svar, jeg har ikke fået mails på at der var blevet skrevet, så jeg opdagede det først nu, af tilfældighed hehehe..

Altså, vi var i Bosnien her i sommers, og det er et få antal som har tatoveringer og der er mange som ser på det som kriminelt. Men H2B har også fået en stor en nu, og de siger ikke noget til det. Det er ikke sådan, at jeg ikke må være med i klubben. Og i biblen er der også en masse forskellige fortolkninger, så det kommer også meget an på hvordan man læser det... Men det burde ikke være et problem (og hvis det er, så tager jeg filme bare min prinsessekjole på på Rådhuset! hehehehe)

:loveshower:9 måneder og lidt til, til :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med det forestående bryllup og din SMUKKE kjole :heart:

Jeg er også lidt nysgerrig på det ortodokse; jeg kender det kun som russisk eller græsk (katolsk) - men hvor hører din h2b til? :)

Tusind tak :)

H2B er Serber, og tror nok de kalder det serbisk ortodoks. Det minder mest om græsk ortodoks. Det er jo mere eller mindre det samme, men russerne er mere firkantede og strikse omkring tingene hvor serberne er mere nede på jorden. Bl.a. var vi i den russiske kirke inde i kbh. og der, modsat serberne, havde kvinderne tørklæde på i kirken. H2Bs mor synes det var noget underligt noget, det har man ikke i Serbien/Bosnien...

Men det er jo kristendom og de bruger også den bibel vi kender, de holder bare fast i den måde de altid har gjort tingene på samt de gør tingene lidt anderledes. Man står op i kirken/under gudstjenesten ved mindre man er ældre eller svagelig og så har de ikoner i kirken, modsat protestanterne. Der bliver tændt lys og der bliver ikke sunget i kirken på samme måde med salmebog, men der holdes en "sang del" hvor præsten og dem der er tæt knyttet til kirken synger forskellige skrifter bl.a. fader vor. og så er der en del som vi kender den hvor præsten taler. Den præst vi har fundet, som er dansker og tidligere protestantisk præst, er super hyggelig og når han holder "talen" så sætter folk sig ned og lytter som når man får læst en historie op :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke og velkommen =)

Mange tak :wink:

Velkommen til og tillykke med din smukke smukke kjole!

Og de der ringe .... Wauuuu!

Tusind tak :loveshower: er også helt vild med de ringe! De er bare helt perfekte.. De bliver så også det dyreste til brylluppet :oops:

men det er jo også den ene ting, som ikke kun er for én dag, men resten af livet! Så de skal bare være perfekte!

Og tak mht. kjolen! Det er en total mærkelig følelse, men savner den! Kikker på billeder af den mindst et par gange om dagen hihihi, troede aldrig jeg ville have det sådan med et objekt! :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til og sikke en flot kjole. Kan godt forstå du måtte købe den

Tak ! :) Det var bare uvirkeligt at det var den første jeg prøvede, hvor ofte sker det lige???

Super flot kjole du har valg, kan godt forstå du har valgt den.

Tak, faldt bare pladask for den :wink: Har du købt din kjole?

Velkommen til! :balloons:

Jeg har købt en kjole magen til i Lucca Outlet i Aalborg. Den er simpelthen fantastisk :7himmel: Jeg kommer også til at bruge den uden stropper, det var uden tvivl det, der klædte mig bedst.

Tusind tak :loveshower:

Hvor er det skægt, at du har købt den samme kjole! Vi bliver såååå fine!! Har du fået din hjem? Har du fået syet noget om? Får du/har du fået fjernet stropperne? På billederne er de bare stoppet ned i siderne, men man kan jo ikke se det....

Når jeg skal ind og prøve den i dag, skal jeg også lige have styr på hvordan man sætter slæbet op så man kan danse osv. Fik det forklaret sidst, men kunne ikke se det så godt hehehe :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og sikke en flot kjole. Kan godt forstå du måtte købe den

Tak ! :) Det var bare uvirkeligt at det var den første jeg prøvede, hvor ofte sker det lige???

Super flot kjole du har valg, kan godt forstå du har valgt den.

Tak, faldt bare pladask for den :wink: Har du købt din kjole?

Velkommen til! :balloons:

Jeg har købt en kjole magen til i Lucca Outlet i Aalborg. Den er simpelthen fantastisk :7himmel: Jeg kommer også til at bruge den uden stropper, det var uden tvivl det, der klædte mig bedst.

Tusind tak :loveshower:

Hvor er det skægt, at du har købt den samme kjole! Vi bliver såååå fine!! Har du fået din hjem? Har du fået syet noget om? Får du/har du fået fjernet stropperne? På billederne er de bare stoppet ned i siderne, men man kan jo ikke se det....

Når jeg skal ind og prøve den i dag, skal jeg også lige have styr på hvordan man sætter slæbet op så man kan danse osv. Fik det forklaret sidst, men kunne ikke se det så godt hehehe :a1221:

Ja, det gør vi altså :loveshower: Jeg har fået min hjem, for jeg købte den i outletten. Jeg tror egentlig godt, at de kunne have opbevaret den for mig, men når jeg kommer fra Aarhus synes jeg, at det er ret langt at skulle køre for at hente kjolen.

Jeg tror jeg får dem fjernet, da jeg prøvede den var de også bare puttet ned i siderne. Uuuuh, skønt at du skal prøve den endnu en gang :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til og sikke en flot kjole. Kan godt forstå du måtte købe den

Tak ! :) Det var bare uvirkeligt at det var den første jeg prøvede, hvor ofte sker det lige???

Super flot kjole du har valg, kan godt forstå du har valgt den.

Tak, faldt bare pladask for den :wink: Har du købt din kjole?

Velkommen til! :balloons:

Jeg har købt en kjole magen til i Lucca Outlet i Aalborg. Den er simpelthen fantastisk :7himmel: Jeg kommer også til at bruge den uden stropper, det var uden tvivl det, der klædte mig bedst.

Tusind tak :loveshower:

Hvor er det skægt, at du har købt den samme kjole! Vi bliver såååå fine!! Har du fået din hjem? Har du fået syet noget om? Får du/har du fået fjernet stropperne? På billederne er de bare stoppet ned i siderne, men man kan jo ikke se det....

Når jeg skal ind og prøve den i dag, skal jeg også lige have styr på hvordan man sætter slæbet op så man kan danse osv. Fik det forklaret sidst, men kunne ikke se det så godt hehehe :a1221:

Ja, det gør vi altså :loveshower: Jeg har fået min hjem, for jeg købte den i outletten. Jeg tror egentlig godt, at de kunne have opbevaret den for mig, men når jeg kommer fra Aarhus synes jeg, at det er ret langt at skulle køre for at hente kjolen.

Jeg tror jeg får dem fjernet, da jeg prøvede den var de også bare puttet ned i siderne. Uuuuh, skønt at du skal prøve den endnu en gang :7himmel:

Jeg ville ønske jeg kunne have min hjemme, men er simpelthen så bange for H2Bs nysgerrighed ! Ville bare elske at have den hjemme så jeg kunne se den hele tiden :blush:

Jeg købte den også på outlet og de kan godt have den opbevaret, det var ikke noget problem. Vil dog gerne have koordineret at få den hjem hos min veninde eller noget, så er jeg bare lidt mere tryg.. Så ved man præcis hvor den er henne hehehe... :a1221:

Men du skulle ikke have din syet til nogen steder?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Topfigur

Har haft den skønneste dag i dag med min barndomsveninde. Fik prøvet kjolen igen med en masse tilbehør, hygget en masse og spist total lækker mad! Og som prikken over i'et, har jeg nu købt topfiguren til bryllupskagen!

Hvad synes I ? :a1221:

post-68266-0-71219200-1382735876_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super flot prinsessekjole! :) Det er altid dejligt at få prøvet sin kjole igen...igen.. og igen... :heart::wink:

Synes det er en rigtig fin og romantisk topfigur I har valgt. Synes det er dejligt, man kan have den stående fremme bagefter :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og sikke en flot kjole. Kan godt forstå du måtte købe den

Tak ! :) Det var bare uvirkeligt at det var den første jeg prøvede, hvor ofte sker det lige???

Super flot kjole du har valg, kan godt forstå du har valgt den.

Tak, faldt bare pladask for den :wink: Har du købt din kjole?

Velkommen til! :balloons:

Jeg har købt en kjole magen til i Lucca Outlet i Aalborg. Den er simpelthen fantastisk :7himmel: Jeg kommer også til at bruge den uden stropper, det var uden tvivl det, der klædte mig bedst.

Tusind tak :loveshower:

Hvor er det skægt, at du har købt den samme kjole! Vi bliver såååå fine!! Har du fået din hjem? Har du fået syet noget om? Får du/har du fået fjernet stropperne? På billederne er de bare stoppet ned i siderne, men man kan jo ikke se det....

Når jeg skal ind og prøve den i dag, skal jeg også lige have styr på hvordan man sætter slæbet op så man kan danse osv. Fik det forklaret sidst, men kunne ikke se det så godt hehehe :a1221:

Ja, det gør vi altså :loveshower: Jeg har fået min hjem, for jeg købte den i outletten. Jeg tror egentlig godt, at de kunne have opbevaret den for mig, men når jeg kommer fra Aarhus synes jeg, at det er ret langt at skulle køre for at hente kjolen.

Jeg tror jeg får dem fjernet, da jeg prøvede den var de også bare puttet ned i siderne. Uuuuh, skønt at du skal prøve den endnu en gang :7himmel:

Jeg ville ønske jeg kunne have min hjemme, men er simpelthen så bange for H2Bs nysgerrighed ! Ville bare elske at have den hjemme så jeg kunne se den hele tiden :blush:

Jeg købte den også på outlet og de kan godt have den opbevaret, det var ikke noget problem. Vil dog gerne have koordineret at få den hjem hos min veninde eller noget, så er jeg bare lidt mere tryg.. Så ved man præcis hvor den er henne hehehe... :a1221:

Men du skulle ikke have din syet til nogen steder?

Min hænger hjemme ved mine forældre, så hver gang jeg er der, stjæler jeg mig også lige til nogle blikke :a1221:

Jo, den skal syes ind ved brystet, men det får jeg gjort noget tættere på datoen, for jeg er også i gang med et vægttab, så jeg skal være sikker på, at det sidder ordentligt :) Længden var perfekt, og med mit vægttab mente ekspedienten, at den kommer til at sidde endnu bedre over hofterne, end den gør nu.

Det er også en superfin topfigur du har fundet jer! Hvor er den købt henne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med det forestående bryllup og din SMUKKE kjole :heart:

Jeg er også lidt nysgerrig på det ortodokse; jeg kender det kun som russisk eller græsk (katolsk) - men hvor hører din h2b til? :)

Tusind tak :)

H2B er Serber, og tror nok de kalder det serbisk ortodoks. Det minder mest om græsk ortodoks. Det er jo mere eller mindre det samme, men russerne er mere firkantede og strikse omkring tingene hvor serberne er mere nede på jorden. Bl.a. var vi i den russiske kirke inde i kbh. og der, modsat serberne, havde kvinderne tørklæde på i kirken. H2Bs mor synes det var noget underligt noget, det har man ikke i Serbien/Bosnien...

Men det er jo kristendom og de bruger også den bibel vi kender, de holder bare fast i den måde de altid har gjort tingene på samt de gør tingene lidt anderledes. Man står op i kirken/under gudstjenesten ved mindre man er ældre eller svagelig og så har de ikoner i kirken, modsat protestanterne. Der bliver tændt lys og der bliver ikke sunget i kirken på samme måde med salmebog, men der holdes en "sang del" hvor præsten og dem der er tæt knyttet til kirken synger forskellige skrifter bl.a. fader vor. og så er der en del som vi kender den hvor præsten taler. Den præst vi har fundet, som er dansker og tidligere protestantisk præst, er super hyggelig og når han holder "talen" så sætter folk sig ned og lytter som når man får læst en historie op :)

Tak for forklaringen :) Det er altid spændende at lære lidt om andre kulturer. Og så har jeg altid synes der var noget ved den katolske liturgi - noget med ritualer og æstetik - som er fascinerende og den protestantiske bare ikke har.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til og sikke en flot kjole. Kan godt forstå du måtte købe den

Tak ! :) Det var bare uvirkeligt at det var den første jeg prøvede, hvor ofte sker det lige???

Super flot kjole du har valg, kan godt forstå du har valgt den.

Tak, faldt bare pladask for den :wink: Har du købt din kjole?

Velkommen til! :balloons:

Jeg har købt en kjole magen til i Lucca Outlet i Aalborg. Den er simpelthen fantastisk :7himmel: Jeg kommer også til at bruge den uden stropper, det var uden tvivl det, der klædte mig bedst.

Tusind tak :loveshower:

Hvor er det skægt, at du har købt den samme kjole! Vi bliver såååå fine!! Har du fået din hjem? Har du fået syet noget om? Får du/har du fået fjernet stropperne? På billederne er de bare stoppet ned i siderne, men man kan jo ikke se det....

Når jeg skal ind og prøve den i dag, skal jeg også lige have styr på hvordan man sætter slæbet op så man kan danse osv. Fik det forklaret sidst, men kunne ikke se det så godt hehehe :a1221:

Halløj.

Den prøvede jeg også i Aalborg. Først troede jeg ikke det var noget, men hold op den er flot når den kommer på. :)

Jeg endte dog ikke med at købe den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super flot prinsessekjole! :) Det er altid dejligt at få prøvet sin kjole igen...igen.. og igen... :heart::wink:

Synes det er en rigtig fin og romantisk topfigur I har valgt. Synes det er dejligt, man kan have den stående fremme bagefter :)

Jeg kunne nu godt tænke mig at prøve den igen allerede nu.. men må nok hellere vente lidt.. Ellers får butikken nok spat af mig :blush:

Det var netop også tanken, at den så kan stå til evigt minde hjemme på en fin hylde efterfølgende. Nu er jeg bare i tvivl om hvordan kagen skal se ud og hvad fyld der skal i....

Har I besluttet hvordan den skal se ud og hvad der skal i af fyld i jeres kage?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min hænger hjemme ved mine forældre, så hver gang jeg er der, stjæler jeg mig også lige til nogle blikke :a1221:

Jo, den skal syes ind ved brystet, men det får jeg gjort noget tættere på datoen, for jeg er også i gang med et vægttab, så jeg skal være sikker på, at det sidder ordentligt :) Længden var perfekt, og med mit vægttab mente ekspedienten, at den kommer til at sidde endnu bedre over hofterne, end den gør nu.

Det er også en superfin topfigur du har fundet jer! Hvor er den købt henne?

Hvis jeg kunne, ville jeg også have den hængende, bare for at se på den! :a1221: Da jeg prøvede kjolen igen sad den ikke helt lige så godt om babserne, men det viste sig, at det var fordi den ikke var strammet ordenligt ind med båndet i ryggen. Umiddelbart burde en ordenlig opstramning af båndende efter man har fået den på kunne gøre det, det kunne det i hvert fald i mit tilfælde, og så er der jo sparet de penge på skrædder/syerske.. Min veninde tager stropperne af når vi kommer lidt tættere på, det er noget man godt kan gøre selv, da de er syet så smart på, at det ikke kan ses hvis man bare forsigtigt klipper dem af..

Topfiguren forelskede jeg mig i på romantiskegaver.dk for måske at halvt år siden, men ville lige se om der kom nogen bedre bud. Det gjorde der ikke og eftersom de er svære at finde i DK, valgte jeg at købe den nu.. Har tidligere set en herinde på BK som havde købt en magen til men hun havde fundet den på ebay.. De hedder circle of love figurerne, og der findes en del forskellige slags. Vær dog opmærksom på str. da nogle også er rigtig store figurer.. Min er 20 cm, og det er nok maks. for at det ikke kommer til at se mærkeligt ud. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer