aminox

sort underskørt. håber det bliver godt...

12 indlæg i dette emne

Jeg har valgt at købe sort underskørt til min brudekjole. Jeg syntes det er så fint når det er en anden farve. Er dog i tvivl om det bliver for meget. Har ikke købt kjolen endnu så kan jo ikke lige prøve det sammen:) Hvad gør i med jeres? :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har flere muligheder i spil - 1 af dem er en knælang kjole med farvet skørt. Bliver det denne løsning, ved jeg lige hvilken type skørt jeg vil have - jeg er dog stadig usikker på farven. Så der køber jeg også skørtet først, regner jeg med, og så må jeg tage den med ud når jeg skal finde kjolen, så jeg kan sikre at de to ting passer sammen.

Altså, du skal nok passe på med en kjole i tyndt stof, da skørtet så nok skinner igennem.

Har du købt skørtet eller bare taget beslutningen - for skørt og kjoletype skal jo passe sammen tænker jeg?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tak for dit svar! lyder som en god ide at tage det med ud at prøve:)
Jamen jeg har købt det. Kun fordi jeg har en sort gallakjole det kan passe til hvis det ikke kan bruges + det kostede kun 220 kr. så er ikke så slemt hvis det kun kan bruges til den anden kjole. Havde slet ikke tænkt at det kunne ses igennem! tak for den vinkel. Det må jeg jo se efter til den tid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det fylder selvfølgelig lidt at tage med, men tror helt sikkert det er en god idé at tage det med, så man kan se om det passer eller kan ses igennem inden man køber kjolen - og falder du så for en stil hvor skørtet ikke passer til - så har du heldigvis en anden kjole det passer til. Så Alt i alt siger jeg "Go for it!" Jeg synes nemlig også at farvede skørter er en rigtig fed detalje!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have et lyserødt skørt på under min kjole. Som de andre skriver, skal du være sikker på at det farvede skørt ikke kan ses igennem kjolen.

post-66035-0-42182300-1382977613_thumb.j

Redigeret af Winn
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har valgt at købe sort underskørt til min brudekjole. Jeg syntes det er så fint når det er en anden farve. Er dog i tvivl om det bliver for meget. Har ikke købt kjolen endnu så kan jo ikke lige prøve det sammen:) Hvad gør i med jeres? :7himmel:

Jeg ville have gjort det samme, bare med marineblåt skørte. Men da jeg så fandt kjolen var den med meget hvidt tyl i bund og det gave ligesom ikke mening mere.. Min pointe er faktisk at jeg synes det er en fed ide, og du vælger jo sikkert en kjole hvor det passer fint, og især hvis du har skørtet med ud i butikkerne. Held og lykke med søgningen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for dit svar! lyder som en god ide at tage det med ud at prøve:)

Jamen jeg har købt det. Kun fordi jeg har en sort gallakjole det kan passe til hvis det ikke kan bruges + det kostede kun 220 kr. så er ikke så slemt hvis det kun kan bruges til den anden kjole. Havde slet ikke tænkt at det kunne ses igennem! tak for den vinkel. Det må jeg jo se efter til den tid.

Hvor har du købt dit skørt, jeg er også på jagt efter et farvet skørt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er en sucker for at få sort ind i det ellers meget hvide som der er i et bryllup. Så jeg vil sige GO! Om det kan ses gennem kjolen afhænger i høj grad af hvilket materiale kjolen er lavet af. Er det ex satin vil det sagtens kunne lade sig gøre, er det derimod en tynd blonde, vil det måske ikke virke så godt.

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan ikke ses så det er super! vores tema farver er sort og hvid så jeg syntes det er lidt fedt med sort skørt til :) Jeg har købt det på ebay. http://www.ebay.co.uk/itm/BLACK-BRIDAL-WEDDING-PETTICOAT-DRESS-PROM-UNDERSKIRT-CRINOLINE-HOOP-S-XL-a-/300807864105?pt=UK_Bridal_Accessories&var=&hash=item8bb69d49ef

Der er flere typer alt efter hvilken kjole du har:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan ikke ses så det er super! vores tema farver er sort og hvid så jeg syntes det er lidt fedt med sort skørt til :) Jeg har købt det på ebay. http://www.ebay.co.uk/itm/BLACK-BRIDAL-WEDDING-PETTICOAT-DRESS-PROM-UNDERSKIRT-CRINOLINE-HOOP-S-XL-a-/300807864105?pt=UK_Bridal_Accessories&var=&hash=item8bb69d49ef

Der er flere typer alt efter hvilken kjole du har:)

Hvor fedt at det ikke kan ses - håber vi får lov at se på et tidspunkt?! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer