SofieThielke

Anbefalinger af hoteller/kroer i Silkeborg og omegn?

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak for jeres svar! Dem havde jeg ikke lige fundet i alle mine google-søgninger :) Jeg vil undersøge de steder lidt grundigere.. Men ja, Pøt Mølle er et utroligt hyggeligt sted med en rigtig flot beliggenhed :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svostrup kro er også et super skønt sted i fantastiske omgivelser helt ned til Gudenåen. Har ikke prøvet deres festmiddag men vi har spist aftensmad engang og det var både godt og kæmpe portioner. Tradionelt kromad. Også derfor vi har valgt det fra, deres menukortet var lidt for tradionelt for os. Til et bryllup på det godt være noget særligt, og lidt "fint" - det er i hvert fald min holdning.

Vi er endt med 1a i Silkeborg som både ligger med utrolig udsigt over by og vand, smukke lokaler, lækker mad og serviceminded personale. http://www.restaurant1a.dk/?id=538&c=Bryllup

Det er tæt på vores hjem og det giver mulighed for reception på Silkeborg søerne i en af bådene - det var det der fangede vores opmærksom med i første omgang.

Vi var også forbi sabro kro. Udefra ser det ikke specielt ud, men indenfor er det fint og de laver også god mad. Værelserne var lidt billigere. Til gengæld var lokalerne ikke ligeså fantastiske, men igen det handler jo om hvad man går efter. Og det ligger nemt i forhold til Århus, motorvej og gæster som fx kommer med færgen fra Sjælland...

Prismæssigt var det også meget sammenligneligt. Lidt dyrere i Silkeborg, men til gengæld indflydelse på borddækning, farver og blomstervalg uden man skal betale ekstra.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På 1a skal i passe på med billeder. Pga af de store vinduespartier kommer der næsten modlys på alle billeder. Kender et brudepar der var kede af at alle billeder var så dårlige pga det

Tak for det, det siger jeg da lige videre til fotografen - når vi nærmer os ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også faldet over Hotel Himmelbjerget, men har læst lidt mindre gode anmeldelser om stedet, så er kommet lidt fra det igen.. Sidder pt og googler mig frem til steder og læser lidt på deres hjemmesider om hvad de kan tilbyde osv.

Især med henblik på overnattende gæster, hvilket vi får! Hele min familie kommer fra Sjælland, så de skal bruge værelser og S's familie kommer også fra Randers, så de skal også bruge værelser, medmindre en holder sig sober og kører hjem om aftenen. Der er meget at tage stilling til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal hold vores fest på Hotel Himmelbjerget næste år. :biggrin: Vi har fået et fantastisk tilbud fra dem, som vi ikke kunne sige nej, Dem der er lave mad på Hotel Himmelbjerget er også dem der lave mad på Underhuse i Silkeborg. Jeg skal nok skrive om det nå vi har haft vores dag :iloveyou:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også kigget på hotel himmelbjerg men der var et par småting som gjorde jeg ikke kiggede videre... Igen så handler det nok om hvilken stemning man går efter... Som jeg husker det var det en kombination af menu, mørke lokaler og billeder udefra hvor jeg synes det var lidt for turist-agtigt... Men jeg har jo slet ikke givet det en chance eller været nede og se det og snakket med dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer