Regnbuen

Årets Panayotis brud finalist - brug for hjælp :)

21 posts in this topic

Ja, lidt skamløst måske. Men nu har jeg været medlem herinde så længe, så jeg tænkte, at I nok kunne bære over med mig :)

Jeg er en af de tre finalister til årets Panayotis brud, og ja...jeg vil jo gerne vinde :)

Hvis I vil hjælpe mig med det, må I rigtig gerne gå herind:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151736534726295&set=a.10151736534486295.1073741856.39502236294&type=3&theater

Og så klikke like på mit billede :)

Mine konkurrenter har tilsyneladende nogle enorme vennelister (den ene skovlede 400 likes ind i den indledende runde) så jeg har virkelig brug for mit netværk. Det er jer, hvis I skulle være i tvivl :)

Hvis nogle af jer har lyst til at dele videre, må I også meget gerne det!

Tak :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Bare for at advare, så er det vidst ikke helt ''lovligt'' det der.. Har før hørt klager over det, specielt ved panayotis..

så må de da skrive at man ikke må få andre til at like, men det er jo ligesom det det hele går ud på.... i øvrigt står det vel ikke i loven vel... :tunge:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er bare før blevet klaget til panayotis, om at folk for folk de ikke kender til at stemme på dem (selvom det måske ikke er dem folk egentlig ellers ville have stemt på).. Og panayotis skrev dengang at det var snyd og de ville holde øje med det.. Så det er ikke MIG i skal sige det til at det må man gerne, det er panayotis!

Det var bar til advarsel..

0

altså, nu er konkurrencen jo kun et år gammel, så så tit kan det vist ikke være sket?

Da den blev lagt op første gang, hed det sig, at nu måtte man tagge og dele alt det, man ville. Og så sker der jo det, at ens venner deler videre, og pludselig er der mange, man ikke selv er ven med, der har stemt :)

Jeg ved der blev klaget sidste år fordi Panayotis skød afstemningen igang FØR de sidste billeder var lagt op, og sidste år blev der stemt på en anden måde. Så var folk sure over, at der pludselig kom nye billeder til i konkurrencen :)

0

Der er bare før blevet klaget til panayotis, om at folk for folk de ikke kender til at stemme på dem (selvom det måske ikke er dem folk egentlig ellers ville have stemt på).. Og panayotis skrev dengang at det var snyd og de ville holde øje med det.. Så det er ikke MIG i skal sige det til at det må man gerne, det er panayotis!

Det var bar til advarsel..

beklager... men sådan noget vrøvl... de har da ingen chance for at kontrollere hvem der kender hvem

0

Annonce ♥

Jeg har desuden delt billedet i min skønne ven Peters facebookgruppe "Homosexual adoption and marriage" med følgende tekst:

Denne smukke brud blev gift med sin brud, og er nu finaledeltager i Årets Panayotis Brud 2013. Jeg synes hun fortjener en stemme, fordi hendes historie er smuk, og for at vise at homoseksuelt ægteskab fortjener ligeså meget anerkendelse som alle andre ægteskaber.

This beautiful bride married her bride, and is now a finalist in the Panayotis Bride off the Year 2013. I think she deserves a "like", because her story is beautiful, and to show that same-sex marriage deserves as much recognition as any other marriage.

Jeg beklager på forhånd meget hvis nogle, føler sig stødt over dette, og føler at det er at "snyde" osv. Jeg har bare intet imod at hjælpe en "Fellow bride" og slår samtidig gerne et slag for homoseksuelles ret til at gifte sig med deres livs kærlighed :)

Jeg ønsker dig held og lykke i konkurrencen.

0

Har self. Lige trykket synes godt om.

Alle facebookkonkurrencer foregår jo ligesom deres og der gælder alle kneb jo nærmest - hvis ikke man er instillet på også at gøre det, kan man desværre nok ikke vinde. Så hvis man ikke vinder ved man at det nok ikke er fordi man ikke var bedst i konkurrencen, men måske bare ikke var bedst til at promovere sig selv.

Hmm tror ikke folk ville stemme på en brud de ikke syntes skulle vinde bare fordi det var reklameret et sted som her. Synes regnbuen er fin og får min stemme.

Edited by Adoremore
0

Annonce ♥