OSMANLI2011

Salg Af Brudekjole

18 posts in this topic

Hej Alle

Jeg har købt en hel ny brudekjole til 12.000 DKK og er desværre ende med at skilles med min partner inden brylluppen skulle holdes og jeg kan ikke returnere brudekjolen da det er gået for lang tid.

Ved i hvordan jeg kan sælge det asap?

Jeg har prøvet på trendsales og Dba.dk det hjælper bare ikke.

Jeg skal bare af med den med den uanset pris.

Håber at hører fra jer.

0

Annonce ♥

Åh nej det er jeg ked af at høre! Jeg ved ikke om du allerede har opdaget at vi har en salgs afdeling herinde, men der kan du evt. Forsøge dig. Ellers har jeg hørt herinde, at der er visse brudebutikker hvor de køber brugte kjoler. Hvis du slår den op herinde så husk godt med billeder, også hvor den er på et menneske da det så er meget lettere at se pasform osv.

Held og lykke med salget.

0

Prøv som Gybbelgobbel skriver at sætte den til salg herinde. Du skal dog ikke forvente at få i nærheden af den halve pris for den. For mange steder har jo udsalg og lagersalg.

Ked af at skrive det, men der er stadig kjoler jeg kiggede på for 3 år siden, til salg på DBA.

0

Annonce ♥

Aj hvor trist- ked af det på dine vegne.

Hvorom alting er, tror jeg desværre bare, at det er ret svært at skille sig af med brudekjoler efter køb.

Jeg har prøvet at sælge min, selvom jeg helst beholder den, da jeg er studerende og har brug for pengene-

Det ser dog ud til, at det ikke kan lade sig gøre.

Jeg har kontaktet de ovennævnte butikker, og de har ikke plads og kan desuden kun sælge kjolerne til det tredje af købsprisen... hvilket jeg alligevel ikke vil synes er nok for en brudekjole, der er

lige så pæn, som da jeg købte den for 9000kr!

Har også lagt den på dba, Trendsales OG lavet opslag herinde... nothing!

Men prøv da- det er bedre end ikke atprøve

:)

0

Hvor bittert for dig. Mest af alt at dit forhold er gået i stykker men også at du nu står med en dyr dyr kjole som ja, kan være svær at komme af med.

Hvis den er helt ny, og især hvis der stadig er mærker i så tror jeg nu nok det kan lade sig gøre. Men du skal nok langt ned i pris. De fleste der sælger privat sælger jo kjoler der er brugt, og det er din jo ikke. Hvis du så kan "bevise" det ved at der stadig er mærker i, så er det godt. Og så vær realistisk i pris - jeg så også efter brugte kjoler men synes mange forlanger meget for en brugt kjole. Personligt ville jeg ikke give 2/3 eller nok endda ikke engang 1/2 af nyprisen for en brugt kjole.

For dig tror jeg da også de steder der tager kjoler i kommission kunne være en mulighed. Så har du jo så at sige kjolen ude af huset. Så hænger den ikke der og minder dig om et forlist forhold tænker jeg. Der er en side der hedder noget med Askepotkjoler, de tager kjoler i kommision.

1

Åh nej det er jeg ked af at høre! Jeg ved ikke om du allerede har opdaget at vi har en salgs afdeling herinde, men der kan du evt. Forsøge dig. Ellers har jeg hørt herinde, at der er visse brudebutikker hvor de køber brugte kjoler. Hvis du slår den op herinde så husk godt med billeder, også hvor den er på et menneske da det så er meget lettere at se pasform osv.

Held og lykke med salget.

Hej gybbelgobbel,

Tak for din svar ;-)

Det er en meget sen besked men har først fundet mod til at kigge på kjolen igen, det var en hård periode for mig.

Okay har du en link til salgsafdelingen?

Jeg skal nok komme med alle informationer og billeder ;-)

Mange tak, har du anbefalinger hvilke butikker der kan købe disse?

0

Annonce ♥

Prøv som Gybbelgobbel skriver at sætte den til salg herinde. Du skal dog ikke forvente at få i nærheden af den halve pris for den. For mange steder har jo udsalg og lagersalg.

Ked af at skrive det, men der er stadig kjoler jeg kiggede på for 3 år siden, til salg på DBA.

Det er det første jeg gør når jeg kommer hjem ;-)

Jeg er sådan set ligeglad med prisen, jeg skal bare af med den da det vækker nogle minder.

men rigtig mange tak for din svar ;-)

0

Cinderella brude og festkjoler tager brudekjoler i kommission og måske de vil købe den ?

Jeg kender ejerne og ved de har solgt en del kjoler på den måde

Helt sikkert, har de en hjemmeside?

Jeg går ikke op i at tjene på kjolen, den skal simpelthen bare væk.

Selvom jeg har givet 12.000 for det så er jeg villig til at gå ned til 4.000

0

Aj hvor trist- ked af det på dine vegne.

Hvorom alting er, tror jeg desværre bare, at det er ret svært at skille sig af med brudekjoler efter køb.

Jeg har prøvet at sælge min, selvom jeg helst beholder den, da jeg er studerende og har brug for pengene-

Det ser dog ud til, at det ikke kan lade sig gøre.

Jeg har kontaktet de ovennævnte butikker, og de har ikke plads og kan desuden kun sælge kjolerne til det tredje af købsprisen... hvilket jeg alligevel ikke vil synes er nok for en brudekjole, der er

lige så pæn, som da jeg købte den for 9000kr!

Har også lagt den på dba, Trendsales OG lavet opslag herinde... nothing!

Men prøv da- det er bedre end ikke atprøve

:)

Ja det er noget øv for det er ikke kun brudekjolen, det er hele svineriet, Højehælet stilletter, tasker og alt muligt som er ubrugt som ligger bare på min værelse ;-(

Hvor har du prøvet at sælge den?

0

Annonce ♥

Ja.. tænker også det samme med alt grejet..

Masser af brude herinde som gerne tager imod grej.. både nyt og brugt..

Så også eventuel pynt og halløj :-)

Håber du er okay - eller så okay man nu kan være efter sådan en omgang!

0

Annonce ♥

Cinderella brude og festkjoler tager brudekjoler i kommission og måske de vil købe den ?

Jeg kender ejerne og ved de har solgt en del kjoler på den måde

Jeg har lagt den til salg herinde, prøv og se om den person du kender fra Cinderella vil køb den.

Som sagt så kom med et bud så er villig til at forhandle.

0