RikkeMy

Vis mig din STD :)

12 posts in this topic

Jeg leder efter inspiration, da jeg står og skal lave et STD, elektronisk.. jeg har set lidt forskelligt men vil gerne spammes med en masse af jeres, så jeg kan få noget inspiration :loveshower:

0

Annonce ♥

Har bikset den her sammen, billedet er fra vores første ferie sammen. :a1221:

Hvad synes du/I?

post-68266-0-11009200-1382995580_thumb.p

0

Vi brugte denne STD til dem, der skulle ud på mail :)

post-39594-0-64583300-1382996568_thumb.p

0

Dette er vores STD som også er blevet sendt ud med mail. Enkelte har dog fået en trykt udgave

post-63295-0-49787000-1383143582_thumb.j

Edited by Kiranha
0

Annonce ♥

Har siddet i Word og leget lidt.. Er kommet frem til de her to.. De er helt ens, bortset fra farverne :) Vores tema til brylluppet skal være orange og grøn (og måske brun? Vi skal holde det i sensommeren, så brun ville jo ikke være helt dumt).

Gode idéer og andre inputs modtages gerne :)

post-70310-6429.png

0

Hov, det andet billede kom ikke med! Her er det :)

post-70310-0-32943600-1383153480_thumb.p

0

Har siddet i Word og leget lidt.. Er kommet frem til de her to.. De er helt ens, bortset fra farverne :) Vores tema til brylluppet skal være orange og grøn (og måske brun? Vi skal holde det i sensommeren, så brun ville jo ikke være helt dumt). Gode idéer og andre inputs modtages gerne :)

Jeg må indrømme, at jeg klart bedst kan lide den første :) Selvom de er sindssygt flotte begge to! Men det giver den bare det ekstra, at den er i farver :thumbsupsmileyanim:

0

Har siddet i Word og leget lidt.. Er kommet frem til de her to.. De er helt ens, bortset fra farverne :) Vores tema til brylluppet skal være orange og grøn (og måske brun? Vi skal holde det i sensommeren, så brun ville jo ikke være helt dumt). Gode idéer og andre inputs modtages gerne :)

Jeg må indrømme, at jeg klart bedst kan lide den første :) Selvom de er sindssygt flotte begge to! Men det giver den bare det ekstra, at den er i farver :thumbsupsmileyanim:

Mange tak :blush:

Ville det blive for meget, hvis man lavede en grøn baggrund med sort skrift og evt. mønstret i orange? H2B ville åbenbart også gerne være med til at designe lidt på det, hihi :rolleyes:

0

Annonce ♥

Prøv det da af! Tror dog med netop den grønne at den kommer til at stikke lidt i øjnene hvis hele baggrunden har denne farve.... Hvad med den brune som baggrund, grøn skrift og orange mønster i hjørnerne?

0

Og evt. Simon og Sofie i orange også...

0

Mange tak :blush:

Ville det blive for meget, hvis man lavede en grøn baggrund med sort skrift og evt. mønstret i orange? H2B ville åbenbart også gerne være med til at designe lidt på det, hihi :rolleyes:

Jeg tror også, at man skal prøve det. Evt kan man printe ud, og lægge dem ved siden ved hinanden, så man får det fulde overblik, over hvad der ser bedst ud (hvis i da ikke sender via mail :) )

0

On 29. oktober 2013 at 3:32 PM, Kiranha said:

Dette er vores STD som også er blevet sendt ud med mail. Enkelte har dog fået en trykt udgave

Save the date Nanna og Mathias.jpg

Den kan jeg godt li. Hvor er den lavet fra evt? :-)

0

Annonce ♥