RikkeMy

Vis mig din STD :)

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Har siddet i Word og leget lidt.. Er kommet frem til de her to.. De er helt ens, bortset fra farverne :) Vores tema til brylluppet skal være orange og grøn (og måske brun? Vi skal holde det i sensommeren, så brun ville jo ikke være helt dumt).

Gode idéer og andre inputs modtages gerne :)

post-70310-6429.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har siddet i Word og leget lidt.. Er kommet frem til de her to.. De er helt ens, bortset fra farverne :) Vores tema til brylluppet skal være orange og grøn (og måske brun? Vi skal holde det i sensommeren, så brun ville jo ikke være helt dumt). Gode idéer og andre inputs modtages gerne :)

Jeg må indrømme, at jeg klart bedst kan lide den første :) Selvom de er sindssygt flotte begge to! Men det giver den bare det ekstra, at den er i farver :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har siddet i Word og leget lidt.. Er kommet frem til de her to.. De er helt ens, bortset fra farverne :) Vores tema til brylluppet skal være orange og grøn (og måske brun? Vi skal holde det i sensommeren, så brun ville jo ikke være helt dumt). Gode idéer og andre inputs modtages gerne :)

Jeg må indrømme, at jeg klart bedst kan lide den første :) Selvom de er sindssygt flotte begge to! Men det giver den bare det ekstra, at den er i farver :thumbsupsmileyanim:

Mange tak :blush:

Ville det blive for meget, hvis man lavede en grøn baggrund med sort skrift og evt. mønstret i orange? H2B ville åbenbart også gerne være med til at designe lidt på det, hihi :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv det da af! Tror dog med netop den grønne at den kommer til at stikke lidt i øjnene hvis hele baggrunden har denne farve.... Hvad med den brune som baggrund, grøn skrift og orange mønster i hjørnerne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har siddet i Word og leget lidt.. Er kommet frem til de her to.. De er helt ens, bortset fra farverne :) Vores tema til brylluppet skal være orange og grøn (og måske brun? Vi skal holde det i sensommeren, så brun ville jo ikke være helt dumt). Gode idéer og andre inputs modtages gerne :)

Jeg må indrømme, at jeg klart bedst kan lide den første :) Selvom de er sindssygt flotte begge to! Men det giver den bare det ekstra, at den er i farver :thumbsupsmileyanim:

Mange tak :blush:

Ville det blive for meget, hvis man lavede en grøn baggrund med sort skrift og evt. mønstret i orange? H2B ville åbenbart også gerne være med til at designe lidt på det, hihi :rolleyes:

Jeg tror også, at man skal prøve det. Evt kan man printe ud, og lægge dem ved siden ved hinanden, så man får det fulde overblik, over hvad der ser bedst ud (hvis i da ikke sender via mail :) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer