Kimsebimse

K & C <3 - overvejer sletning af tråd? nogen der stadig læser den

913 indlæg i dette emne

LÆS: VORES BERETNING, HER.

Hej i skønne kvinder.

Ja, her er jeg så - nyudklækkede bridezilla :wink:

Hvem er vi?

Årsdag: 12. sep 20011. På bryllupsdagen har vi kendt hinanden i 3 år.
Bopæl: Vejen ved Kolding i ny-renoveret hus.
Husdyr: Oscar, en lille yorkshire terrier - her
Børn: Nej, men de siger jo efter bryllupsklar kommer babyklar :wink:
Bruden: 23 år, ambulanceassistent Elev (Falckredder)
Gommen: 30 år, el-installatør og arbejder som leder ved SignConcept
.

Læs mere om hvem vi er, her

Budget og antal gæster

Vores budget er på 125.000 kr. til ca. 50-60 spisende gæster og ca. 80 personer til reception.

Velkommen til min bryllupsplanlægnings tråd.

Farvetema; ivory, peach, pastel lyserød, natur farver & mint.

Pink = Klaret

Grøn = Undervejs

Sort = Mangler

Overstreget = Droppet igen.

Dato - 23. August 2014 kl. 13.30

Kirke - Andst Kirke her. tanker omkring vielsen, her

Reception - hjemme i vores nybygget hus.
Feststed - Tyrstrup kro booket her, salen her

Gæsteliste

Fotograf - Martin & Louise photography her

Musik - Anja Møllerskov duo her

Kørsel - Ford Mustang her. Ford bobbel, her

Bryllupsrejse - pre-honeymoon i Thailand og Spanien her

Kagen - bestilt ved hjertekager.dk

Bruden

Kjole - inspiration her, prøvning her

Sko - overvejer dem her, eller dem her, købt! Nye sko købt, her

Brudebuketten - her, så den kommet her . Overveje en rigtig blomster-buket? - er bestilt!

Slør.

​Øringe - Gadegaard design her, så de kommet her.

Negle. Mint farvet neglelak købt.

Noget gammelt og lånt. hmm. hvad skal det være?

Strømpebånd. Laver selv.

Hår - inspiration her. prøve opsætning snart.

Makeup. prøve make-up snart.

Brudegommens tøj

Tøj og sko

butterfly i mintfarvet til grom - her.

Knaphuls blomst.

Alt det andet..

Gæstebog - den færdige, her

Brudepige gave, her

Gæstetræ fra Etsy - jeg er forelsket, her, så den kommet, her.

Drinkspinde m. DIY tags, her

Brudebuket frame med billede af min morfar, her

Sæbebobler. Tags'ene, her. Færdige her.
Supermands t-shirt til fotografering, her
Risposer, her. nu med kurv, her
Bordnumre
Personlige chokolader, her
Receptions invitation, færdige her.
Kuvert til receptionsinvitation, her.
Centerpiece, færdige - her.
Invitationer - DIY første udkast her, anden udkast her, og tredje og endelige udkast, her.
Kuvert, til festinvitationen første udkast, her. Anden udkast og endelig færdige, her.
DIY frimærker til invitationer, her.

pom pommer til receptionen, her!

Manillamærke som servietholder, udkast her. alle færdige, her

Doorhangers - første udkast, her. Færdige, her.

Drinkskort, her

Ses i kirken ur til H2B.

Blomster til cermonien, receptionen & feststedet. Skal bestilles.

DIY sukkerknalde, mint farvet, her. Peach/lyserrød farvet, her.

Bordpynt til festen, jar-glas købt + DIY-flaske + DIY fyrfadsstage, her. + flere glas, her.

Bordkort, her. Nu med indhold (færdige), her. Blærerækken, her. Ny igen igen, her.

Kirkehæfter - sneak peak, her.. færdige, her

Menukort - første udkast, her. Anden og edenlige udkast, her.

Favour, første udkast, her. Anden udkast her. Tredje udkast, her. Endelige udkast, her.

Blomsterfrø poser til Favor, her.

DIY lemonade buffet, her

Gæstekurve til værelserne, her

Bordplans oversigt

To do liste, 1 måned tilbage. her

Droppet projekter

Banner til slikbuffet

Personlige slikposer. Øv. Først stavefejl - nu forkert skrifttype, her

♥ Skilte m.m til slikbuffet - overveje droppe slikbuffet.

♥ Morgengave til H2B . Vi har valgt "droppe" morgengaven. Vi giver istedet hinanden den på vores 1 års bryllupsdag. Hus byggeri og bryllup samme år - ja, det koster.

Til salg

Glas til slikbuffet - her solgt

Lækre DIY ting og meget andet, her.

Nice to know

Lækre ting til favour, se her

Bliv zilla-fit hjemme i stuen, se her

Brudeløbet, her. Dagen, her

Slik til buffet, her

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gæstebog:



Jeg er utroligt nok allerede færdig med gæstebogen. Jeg er blevet enig med mig selv om at jeg vil lave så mange ting som muligt løbende - for at undgå stress og trælse situationer :loveshower:



Her er lidt billeder af hvordan gæstebogens indhold samt forside. Jeg har fået inspiration herinde til at lave en fill-in-the-blank gæstebog, synes det er en fantastisk måde at gøre det på :cheerleader3: ..


Bogen har jeg lavet på www.photobox.dk.


post-69556-0-83968000-1387130592_thumb.j

post-69556-0-12632300-1387130612_thumb.j

post-69556-0-60623700-1387130624_thumb.j

post-69556-0-02336900-1387970415_thumb.j

post-69556-0-67975400-1387970429_thumb.j

post-69556-0-02603000-1387970441_thumb.j

Redigeret af Kimsebimse
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kirken

Vi skal vies i Andst Kirke, som ligger ca. 10 kilometer fra vores bopæl. Hverken jeg eller H2B har ét særligt tilhørsforhold til en kirke, derfor valgte vi ud fra hvilken vi synes var smuk og havde en god præst.

Samtidig skal vores reception holdes i forsamlingshuset som ligger blot 150m fra kirken. Det dejligt! :loveshower:

post-69556-0-17878700-1383061437_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fest stedet:

Festen skal holdes på Tyrstrup kro i Christiansfeld. Kroen rammer 2 store selskabslokaler, restaurant samt 27 værelser. Kroen ligger ca. 30minutters kørsel fra Andst hvor vi skal vies, samt hvor receptionen holdes.

post-69556-0-37161800-1383061752_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen og tillykke med din tråd og det forestående bryllup. Altså godt nok kender i ikke meget til kirken, men iiih jeg synes den er rigtig smukt udvalgt af jer. Sikke en masse flotte sider til gæstebogen. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen og tillykke med din tråd og det forestående bryllup. Altså godt nok kender i ikke meget til kirken, men iiih jeg synes den er rigtig smukt udvalgt af jer. Sikke en masse flotte sider til gæstebogen. :biggrin:

Tak for velkomsten :wink:

Ja, kirken er simpelthen så smuk! Og den er endnu mere smuk indvendig .. :loveshower: Så når nu vi intet tilhørsforhold havde til én kirke i vores sogn - ja så valgte vi da bare den flotteste. Hihi :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Transport:



Så fik jeg styr på transporten. Det blev en Ford Mustang :loveshower: , én rød en.


Jeg skrev et indlæg inde på Mustang klubbens hjemmeside - og wupti 4 dage efter var der en mail, om en der med glæde ville køre os, til et beskedent beløb (2500kr) .. Og der er alligevel knap 50km, plus tiden hvor vi får taget billeder :cheerleader3::cheerleader3:



Her er et billede af bilen :tunge:

post-69556-0-26132000-1383986481_thumb.j

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Musikken:



Vi har booket Anja Møllerskov Duo :wink: Vi har tidligere været til et bryllup hvor Anja sang - og hold da fast hvor synger hun smukt!


Jeg er glad og tilfreds, og ved at de leveren varen. Så er der det mindre at bekymre sig om :loveshower:



Vi har booket dem til både dinner og fest - alt i alt 8timer. :cheerleader3::cheerleader3:



Jeg har vedhæftet link, så i kan høre hendes smukke smukke smukke stemme:


http://www.musikkentiljeresbryllup.dk/anja--visti---landdaekkende?brand=105&cat=10&subcat=


Redigeret af Kimsebimse
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Invitation:

Efter maaaange forskellige overvejelser og kreative forsøg, blev jeg enig med mig selv om hvordan invitationer til festen skulle se ud :cheerleader3:

Og er nu gået igang med "masse produktionen" :loveshower:

Super fine indbydelser... Hvad hedder den skrifttype du bruger? Den er virkelig også rigtig fin :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Invitation:

Efter maaaange forskellige overvejelser og kreative forsøg, blev jeg enig med mig selv om hvordan invitationer til festen skulle se ud :cheerleader3:

Og er nu gået igang med "masse produktionen" :loveshower:

Super fine indbydelser... Hvad hedder den skrifttype du bruger? Den er virkelig også rigtig fin :D

Tak :tunge: Jeg er godt tilfreds selv, de passer godt til os. Jeg har tænkt mig lave menukortene i samme design ..

Skråskrifttyperne er Scriptina Pro og Sex & candy. Jeg har hentet dem inde på http://www.dafont.com . Bruger du windows eller mac? :a1221:

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Invitation:

Efter maaaange forskellige overvejelser og kreative forsøg, blev jeg enig med mig selv om hvordan invitationer til festen skulle se ud :cheerleader3:

Og er nu gået igang med "masse produktionen" :loveshower:

Super fine indbydelser... Hvad hedder den skrifttype du bruger? Den er virkelig også rigtig fin :D

Tak :tunge: Jeg er godt tilfreds selv, de passer godt til os. Jeg har tænkt mig lave menukortene i samme design ..

Skråskrifttyperne er Scriptina Pro og Sex & candy. Jeg har hentet dem inde på http://www.dafont.com . Bruger du windows eller mac? :a1221:

Tusind tak for hurtig svar og hjælpen :) Kan godt forstå du vil lave menukortene i samme design - vores indbydelser og bordhæfte bliver også i samme design... Jeg bruger Windows - hva da?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Invitation:

Efter maaaange forskellige overvejelser og kreative forsøg, blev jeg enig med mig selv om hvordan invitationer til festen skulle se ud :cheerleader3:

Og er nu gået igang med "masse produktionen" :loveshower:

Super fine indbydelser... Hvad hedder den skrifttype du bruger? Den er virkelig også rigtig fin :D

Tak :tunge: Jeg er godt tilfreds selv, de passer godt til os. Jeg har tænkt mig lave menukortene i samme design ..

Skråskrifttyperne er Scriptina Pro og Sex & candy. Jeg har hentet dem inde på http://www.dafont.com . Bruger du windows eller mac? :a1221:

Tusind tak for hurtig svar og hjælpen :) Kan godt forstå du vil lave menukortene i samme design - vores indbydelser og bordhæfte bliver også i samme design... Jeg bruger Windows - hva da?

Jeg elsker når der er en rød tråd :loveshower:

Okay, tænker du kan google en vejledning til hvordan du installerer skrifttyperne - jeg er nemlig mac bruger :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Invitation:

Efter maaaange forskellige overvejelser og kreative forsøg, blev jeg enig med mig selv om hvordan invitationer til festen skulle se ud :cheerleader3:

Og er nu gået igang med "masse produktionen" :loveshower:

Super fine indbydelser... Hvad hedder den skrifttype du bruger? Den er virkelig også rigtig fin :D

Tak :tunge: Jeg er godt tilfreds selv, de passer godt til os. Jeg har tænkt mig lave menukortene i samme design ..

Skråskrifttyperne er Scriptina Pro og Sex & candy. Jeg har hentet dem inde på http://www.dafont.com . Bruger du windows eller mac? :a1221:

Tusind tak for hurtig svar og hjælpen :) Kan godt forstå du vil lave menukortene i samme design - vores indbydelser og bordhæfte bliver også i samme design... Jeg bruger Windows - hva da?

Jeg elsker når der er en rød tråd :loveshower:

Okay, tænker du kan google en vejledning til hvordan du installerer skrifttyperne - jeg er nemlig mac bruger :cheerleader3:

Det er du ikke ene om :loveshower: Jeg ser på det.. Håber det - for det er nogle federe skifttyper end de almindelige i Word....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Invitation:

Efter maaaange forskellige overvejelser og kreative forsøg, blev jeg enig med mig selv om hvordan invitationer til festen skulle se ud :cheerleader3:

Og er nu gået igang med "masse produktionen" :loveshower:

Super fine indbydelser... Hvad hedder den skrifttype du bruger? Den er virkelig også rigtig fin :D

Tak :tunge: Jeg er godt tilfreds selv, de passer godt til os. Jeg har tænkt mig lave menukortene i samme design ..

Skråskrifttyperne er Scriptina Pro og Sex & candy. Jeg har hentet dem inde på http://www.dafont.com . Bruger du windows eller mac? :a1221:

Tusind tak for hurtig svar og hjælpen :) Kan godt forstå du vil lave menukortene i samme design - vores indbydelser og bordhæfte bliver også i samme design... Jeg bruger Windows - hva da?

Jeg elsker når der er en rød tråd :loveshower:

Okay, tænker du kan google en vejledning til hvordan du installerer skrifttyperne - jeg er nemlig mac bruger :cheerleader3:

Det er du ikke ene om :loveshower: Jeg ser på det.. Håber det - for det er nogle federe skifttyper end de almindelige i Word....

Jeps . ellers skriver du bare :loveshower: tror godt jeg kan hjælpe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Invitation:

Efter maaaange forskellige overvejelser og kreative forsøg, blev jeg enig med mig selv om hvordan invitationer til festen skulle se ud :cheerleader3:

Og er nu gået igang med "masse produktionen" :loveshower:

Invitation:

Efter maaaange forskellige overvejelser og kreative forsøg, blev jeg enig med mig selv om hvordan invitationer til festen skulle se ud :cheerleader3:

Og er nu gået igang med "masse produktionen" :loveshower:

Invitation:

Efter maaaange forskellige overvejelser og kreative forsøg, blev jeg enig med mig selv om hvordan invitationer til festen skulle se ud :cheerleader3:

Og er nu gået igang med "masse produktionen" :loveshower:

Har du prøvet dig frem til udformningen af indbydelserne, eller har du brugt en skabelon?

Tænker mest på de der "lommer" i højre side :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer