Janniepigen

Hår og make up i Brørup/Vejen/Kolding området

6 indlæg i dette emne

HJÆÆÆLP!!

Da jeg er tilflytter til Brørup, så aner jeg intet om hvem jeg skal få til at hjælpe mig på min store dag. Jeg skal bruge både frisør og make up artist. Jeg havde dog overvejet om jeg selv skulle stå for make up'en, men ved ikke om jeg tør på sådan en vigtig dag. Det skal virkelig være dygtige hænder jeg søger.

Kan nogen hjælpe? Det kunne være fint hvis de ville komme hjem til mig, hvis det er nogen som bor længere væk, men har de salon eller bor tæt på, så kører jeg gerne også.

Håber nogen af jer brude kan hjælpe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får sat hår og lagt make up ved Christina fra Creative Colors i Kolding. Tror ikke hun kører ud, men hun virker rigtig dygtig og har fået anden pladsen ved DM i makeup i 2012, så er sikker på hun ved hvad hun gør. Var til prøveopsætning i onsdags og det gik fint. Vi havde en god kommunikation og hun kunne sagtens lve hvad jeg gerne ville have.

Men det er selvfølgelig et stykke fra Brørup.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OK, så er det tid for mig at reklamere lidt for den frisør, jeg har brugt de sidste 12 år: Aquahair, der ejes af den utrolig søde og servicemindede Jane, som sætter kunderne i første række.

Hun og hendes piger er noget af det sødeste, og ved præcis, hvordan man får kunderne til at føle sig godt tilpas. Jeg prøvede selv at få sat hår og lagt make up til en gallafest, hvor kommentarerne lød: "Hvor er du flot" - "hvorfor ser du ikke sådan ud hver dag?" og lignende kommentarer.

Få år efter skulle Keld og jeg til personalefest på hans arbejde, hvor Aquahair lagde make up på mig, og jeg var den mest fotograferede kvindelige gæst :blush:

Kort sagt: Aquahair i Vejen får mine varmeste anbefalinger.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak alle sammen for jeres bud - jeg har nu luret rundt en del og har fået booket en sød pige som kan ordne både hår og make up på mig og som kommer hjem til mig privat - desuden laver hun fuld prøveopsætning og make up en uge inden brylluppet. Føler mig i trygge hænder hos hende :) Det var dejligt at få vinget endnu et vigtigt punkt af :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer