PeNe

Detektivarbejde til lokalisation af kjolen!

17 indlæg i dette emne

Jeg har simpelthen forelsket mig i denne kjole, men har ingen anelse om hvilket mærke det er, eller hvor jeg kan finde den henne... Derfor håber jeg meget at I kan hjælpe mig? :) har søgt og søgt på Google men uden held!

På forhånd tak!

post-70471-0-74038500-1383135482_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet at søge på billeder der ligner dette ved at oploade billedet i Googles søgefunktion? Hvis du klikker at du vil søge i billeder, er der til højre for der hvor du skal skrive hvad du søger efter, et ikon af et lille kamera. Hvis du klikker på det, kan du oploade dit billede og så finder Google alt det der ligner..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du prøvet at søge på billeder der ligner dette ved at oploade billedet i Googles søgefunktion? Hvis du klikker at du vil søge i billeder, er der til højre for der hvor du skal skrive hvad du søger efter, et ikon af et lille kamera. Hvis du klikker på det, kan du oploade dit billede og så finder Google alt det der ligner..

Ej du er jo genial... Jeg har fundet den nu :D Tuuusind tak for hjælpen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det ledte så til næste problem... Det er en designer der hedder Maison Kas, som kun har butik i Brazilien!

Jeg kan se andre har forsøgt forgæves, en har sågar mailen hende og fået nedenstående svar:

Dear Lori,

Thank you for you email and interest in MAISON KAS.

We have a little atelier in Sao Paulo, Brazil, and all our dresses are made and sold here. So unfortunately, we do not have any store in the USA or somewhere near. However, we do sell wedding gowns abroad, but as our dresses are very delicate and made with very special atention to details, we do not accept returns and any alterations that should be done, should be made in your country, at your cost.

The price of that wedding dress is USD 6000. If you are interested in purchasing it, the only thing we would need is some of your body measures.

Thank you in advance and please do not hesitate to contact us for any further information,

Best regards,

Prisen er liiiige lovligt over mit budget og tør heller ikke tage chancen, uden at have prøvet kjolen!

Så jeg må vist finde et alternativ eller en virkelig god skrædder i DK i stedet ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber det er australske dollars prisen er angivet i, for ellers er det da næsten ny pris hun vil have for den!!! Og hvis den skal sendes fra uden for eu, skal du huske at medregne told, moms og PostDanmark gebyr:( Har selv kigget på brugte kjoler på amerikanske hjemmesider, men når man så regner ud hvor meget det bliver, med alt det ekstra man skal betale, så bliver prisen den samme som en ny kjole næsten!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Har set en der ligner den hos Davids Bridal. det er en USA butik, lidt sim Lilly, og lige netop denne kjole er en de sælger på internettet.har en lidt mere rimelig pris...

http://www.davidsbridal.com/Product_Soft-Chiffon-A-line-Tank-with-Illusion-Lace-Back-WG3429_Bridal-Gowns-Shop-By-Trend-Back-Detail

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer