Monta150870

Spraytan...nogle erfaringer?

19 posts in this topic

Tænker på hvor bleg man er i maj måned og tænkte på spraytan...altså det som gøres prof.

Er der nogle der har erfaringer med dette? Er bange for at farven smitter af på kjolen, men har hørt at det bliver rigtigt fint....men smitter det af, så er det no go for mig.

Kh

Monica

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har fået spraytan flere gange, og det ser MEGA flot ud.

Jeg vil dog sige, at jeg fik det i forbindelse med en fest. Havde en fin kjole og fik danset en masse = svedt en masse. Og det smittede altså af på kjolen, så den var brun i kanterne under armen og ved brysterne. Det ville jeg bare lige fortælle. Det er jo ikke sikkert det gør det for andre. Men ville bare lige sige det, da du formentlig skal have en hvid kjole på. :-)

0

Annonce ♥

Hej

Jeg vil fraråde det - det smitter af på lyst tøj, og noget andet er, at det også falder ujævnt af, dvs. du vil have lyse pletter rundt i det brune efter 1-2 vaske, og det ser ikke naturligt ud. Jeg fik det i forbindelse med en musical, hvor jeg skulle være egypter, kun derfor har jeg prøvet det.

Jeg vil råde dig til at tage lidt solarium hvis du ikke kan undvære farven. Jeg tog selv ingen farve op til brylluppet, men nøjedes med den smule sol jeg kunne nå at få ugen op til brylluppet - mit bryllup var også i maj, så jeg var ret bleg, men det gjorde ikke noget, det så fint ud alligevel. Lys hud går fint i en cremehvid kjole, men ok, hvis din er HELT hvid, så er solarium nok det bedste bud, men start i god tid, så du kan få farven langsomt. Held og lykke med det :-)

Kh

0

:c166: kjolen er HELT hvid....lovede mig selv at jeg skulle købe en crem farvet kjole, men når man nu finder KJOLEN, så må man tage den, selv om den er hvid hvid...

så solarie bliver det nok, går vel også bare de 5-6 gange... bare man lige får ldt farve...skal bestemt ikke være feriebrun, men bare lige så man kan se forskel på kjole om mig :biggrin:

tak for fine input allesammen :-)

0

Halløj,

jeg fik spraytan til vores bryllup, fordi jeg netop ikke havde lyst til at kaste mig i solarie af sundhedsmæssige årsager

Men jeg kan berette at det altså smitter af.

Jeg blev tannet torsdag aften, og skulle giftes lørdag eftermiddag og der var lidt farve på kjolen under armene og der hvor man har haft det varmt. Men det går af i rens og afsmitningen kom først sent på aftenen, hvor lyset alligevel var dæmpet, musikken var lidt høj og det var promillen på de fleste gæster nok også.

Det ses i hvert fald ikke på bryllupsbillederne, andet end at jeg har en rigtig fin kulør.

Jeg gjorde det velvidende at det ville smitte af - men det er en god ide at prøve at blive tannet inden dagen, især for lige at se hvordan din kulør bliver :)

0

Annonce ♥

Altså du kan se på mit profilbillede, jeg lignede ikke en der har ligget på langs på stranden i 14 dage.

Jeg fik det lavet hos Tanningdanmark og de havde altså styr på skidtet, man skal bare sige, at det er til bryllup.

Det første døgn ligner man en der har været til miss fitness (minus musklerne hvis man er mig) men så snart man har været i bad, får det et meget mere naturligt look.

Tillykke med brylluppet - maj er en dejlig måned at blive gift i :)

0

Så er der bestilt tid..skal til den 26/11.

da vi skal til julefrokost om fredagen, tænkte jeg at nu er der en grund til at prøve det...så håber det bliver godt. Dog skal jeg jo ikke have hvidt på til julefrokosten, men kan godt afprøve lidt alligevel...

Spændende....

0

Jeg har også overvejet det, men er blevet frarådet det af veninder der har prøvet at det smitter af... Jeg er mega meget imod solarie-sol, men jeg tror at jeg ender med 3-4 x i solarie i ugerne op til brylluppet... :/ ;) for når nok ikke at slikke noget naturlig sol inden 12. April?

0

Annonce ♥

te2014: Selvbruner smitter af ved sved/slid. Jeg er danser og ved fra turneringer at de steder hvor man sveder meget og de steder hvor der er slid (f.eks. der hvor kanten på skoen er) der smitter det af. Så det kan slet ikke anbefales hvis du ikke vil risikere at få farve på kjolen.

0