Mosterskrap

2014 er det vildeste år! Gravid, nyuddannet og snart nygift <3

91 indlæg i dette emne

NU skal det være... - Min helt egen planlægningstråd over vores forårsbryllup som jo er lige om lidt :loveshower: Jeg håber I vil følge med og I er meget velkomne til at kommentere:) Sikke skønt at kunne dele idéer/tanker/bekymringer med andre bryllupstosser, så familie og veninder ikke når at blive ALT for trætte af min bryllupssnak inden den store dag!

Lidt om os (fordi det er hyggeligt med lidt baggrundsviden ;) )

Min h2b hedder Mathias, er 28 år og det mest fantastiske menneske jeg nogensinde har mødt! Jeg selv hedder Maja og er 27 år. Vi mødte hinanden i militæret for 7 år siden, hvor blev kærester efter en bytur, fordi alt andet var for akavet. Det er det bedste valg jeg nogensinde har truffet :heart:

Det var en lidt atypisk måde at finde sin livsledsager på, men efterfølgende er det gået op for mig, at det der med at møde sin h2b iklædt grønt, kønsløst tøj og vise sine mindre flatterende sider frem (okay indrømmet, det var nok mest MINE mindre flatterende sider, han fik set, når jeg var presset og hysterisk over at skulle pudse mit grej mit om natten eller slæbe på 25 kg oppakning på overlevelsesture uden søvn. - Han var jo bare supersoldier og evigglad ;) ), slet ikke har været så dårlig en start på vores forhold.

Vi "kendte" ligesom hinanden, så derfor faldt os også naturligt og nemt at bo sammen, da vi 4 mdr. efter flyttede sammen i en lejlighed i Århus.

Jeg er oprindeligt fra Fyn, men havde lige færdiggjort gymnasiet og Mathias arbejdede som tømrer i Århus, hvorfor jeg flyttede op til ham. Vi har været igennem mange ting og oplevet meget sammen, som kun har styrket vores forhold... Jeg plejer at sige, at "vi har levet vores forhold bagvendt". Vi er blevet voksne sammen og istedet for at vokse fra hinanden med årene er vi vokset sammen :heart: Størst af alt er kærligheden og så vil jeg ellers spare jer for mere af min lommefilosofi ;)

Nu bor vi i en lejlighed i Odense C, hvor jeg er ved at færdiggøre min uddannelse som pædagog og hvad der så skal ske ved ingen ;) - Andet end vi naturligvis SKAL GIFTES :loveshower:

- og om frieriet:

Det skete om eftermiddagen d. 30.8.13, 19 dage før vores 7 års dag... Det var helt perfekt og meget romantisk! Hvor jeg dog elsker den mand :loveshower:

Og så til selve bryllupsplanlægningen

Selvom jeg synes jeg er i goood tid, kan jeg jo nærmest få stress over at følge med i andres planlægningstråde ;) Det er gået op for mig at jeg skal giftes lige om lidt, derfor også dette overblik:

Sort = Mangler

Grøn = Igang

Pink = Færdig

<3 Dato - efter mange lange snakke om for- og imod et vinterbryllup, blev vi enige om at spille sikkert og vente med at holde bryllup til april. Jeg har bacheloreksamen i januar og så spillede vejret også en rolle i vores endelige beslutning.

Datoen er: d. 12.4.2014 kl. 14.30 13.00

<3 Kirke - Valget af kirke var en svær beslutning - mest for mig! Jeg ville egentlig gerne vies i den kirke, jeg er døbt og konfirmeret i og af præsten, der tilhører sognet fordi hun er fantastisk, sød og personlig! Men vi ville gerne holde festen i Århus, hvor min kæreste kommer fra og han friede til mig. Info følger i "Festen - hvor og hvordan". Af min familie, venner og andre BK'ere blev jeg rådet til, ikke at blive gift på Fyn, for så at køre til Århus og holde festen, hvorfor vi undersøgte kirker i Århus. Ingen af os ville dog giftes i den kirke, han er tilknyttet deroppe. Derfor undersøgte vi andre muligheder og vi fik lov til at blive gift i den kirke, som vi tilhørte, da vi boede i Århus. Jeg glæder mig til at give Mathias mit ja i:

Frederikskirken

- En smuk, hvid kirke i middelalderstil med en rar og ikke helt så højtidelig stemning, som jeg ofte ellers oplever i kirker.

<3 Festen - hvor og hvordan? - var heller ikke nogen helt nem beslutning. Min familie bor som sagt på Fyn, mens svigerfamilien bor i Århus. - og alle ville gerne, at vi skulle holde bryllup tæt på dem. Vi var også ude i at holde festen et sted midtvejs, men blev enige om at det var fjollet, dels fordi vi så ingen tilknytning havde til stedet, men også fordi alle vores gæster så skulle bruge tid på transport og penge på overnatning. Selv fik vi tanken om, at det ville være så fint at holde fest derude, hvor h2b friede til mig. Der ligger nemlig en restauration midt i skoven og det er bare "lige os".- Romantisk og omgivet af naturen:) Stedet hedder:

Skovmøllen

og er booket! Det er en restaurant bestående af 2 bindingsværkhuse omgivet af vand, og ja, en vandmølle. Vi undersøgte mulighederne. Pris pr. kuvert er 950 kr. for velkomstdrink, snacks, 3-retters inkl. vin, vand, øl, fri bar, bryllupskage, kaffe, avec og natmad:) Da vi var oppe og skrive kontrakt med dem, snakkede og aftalte vi ydermere at holde reception fra ca. 16-18, hvor vi spiser bryllupskage og drikker boblevand.

<3 Menuen: Er der styr på! Til reception fra 14.30-16 skal vi have bryllupskage med hindbær, mørk chokolade og karamel. Dertil er der bobler, kaffe og vand. Til festen skal vi have 3-retters. Forretten er Stjerneskud med porcheret fisk, rejer, rogn, asparges, tomat. Hovedret: Okseculotte, spæde grøntsager, nye kartofler, rødvinssauce. Dessert: "3-farvet is" med chokolade/vanille/rabarberparfait, chokolade "kiks", vanilleguf og rabarbersauce.

Til natmad skal vi have chartcuturi.

<3 Budget: Ca. 50 000 kr. - bliver nok nærmere de 60 000 kr.

<3 Gæsteliste: Er der også styr på. Vi inviterede 35 og bliver 32 til festen. Til reception efter kirken kommer der yderligere 15-20 stykker:)

<3 Fotograf og musik: Vi har booket memorable.dk til heldagsfotografering og DJ :)

<3 Transport:

<3 Farver: Bliver forskellige nuancer af lyserød'ish/pink'ish/rosa'ish, grøn og cremehvid inspireret af foråret #anemoner#bøgenspringerud#tulipaner#

<3 Valg af forlover, toastmaster, gavekoordinator, brudeterne: Forlover og toastmaster bliver én og samme person, nemlig min kærestes ældste storebror. Vi ved at han vil klare opgaven til UG og han blev glad og beæret, da vi spurgte ham:) Gavekoordinator ved vi endnu ikke helt, måske bliver det min elskede storesøster, der også er min brudepige/brudeterne :loveshower:

<3 Blomster: Uh ha... Det er et svært valg for sådan en blomsterelskende pige som mig. Men noget forår, måske tulipaner i knop og liljekonvaller. Ellers ranunkler, bonderoser og alm. roser.

Edit: Jeg har bestilt en åben brudebuket med ranunkler/roser, nogle hvide jeg ikke kan huske os porcelænsblomster. Og ikke særlig meget grønt det bliver så fint! På bordene i restauranten skal der drysses rosenblade og ligge enkelte afskårede ranunkler. Derudover skal der ligge efeu.

<3 Efternavne: Vi er enige om: at vi vil bære det samme efternavn og kun have 1 efternavn. Vi har begge været glade for kun at have 1 fornavn og 1 efternavn indtil nu, og sådan skal det fortsætte. Vi er endnu ikke enige om: hvorvidt vi skal tage hans efternavn eller jeg får lov til at beholde mit. Jeg tror, jeg får ham overtalt :floejt:

Edit: Min kære hubby fandt ud af at hans efternavn betød mere for ham, end først antaget. Derfor tager vi begge to begge navne. Mit til mellemnavn og hans til efternavn. Så der røg "kun-1-efternavn"-princippet sig en tur!

<3 Ringene: mangler! Vi er så småt begyndt at kigge, men ved ikke andet end at de skal være i guld og være glatte:)

<3 Kjolen: Er købt! Jeg ville gerne have noget med blonder (gerne helblonde uden sten) og med ærmer. Men DÉT er ikke nemt at finde :/ - Og dét blev det heller ikke, istedet blev det en smuk corsagekjole med hjerteformet barm. Og jeg som aldrig skulle have noget uden ærmer;)

Edit: Første brudekjole er byttet pga. voksende mave. Nu med meget korte ærmer og den flotteste ryg. Og blonder uden sten :) Jeg vil her varmt anbefale den fantastiske service jeg har fået i Lilly i Odense. Fri ombytning af kjole, tilmed med rabat og procent på kjolen til min søster, der er brudepige.

<3 Slør: Meget enkelt slør med buekant og enkelte blomster fra Lilly.

<3 Sko: Flotte guldsko med 4 cm. bred hæl fra Gabors serie G (god komfort, men stadig fine). Jeg er vilde med dem! De er SÅ gode at have på!

<3 Hår: Desværre blev jeg klippet korthåret (!) kort tid før frieriet, så jeg er spændt på, hvor meget det når at gro inden vi skal giftes. Jeg vil så gerne have noget med lidt længde. Ellers bliver det en kantet frisure, måske page - det er meget "mig" og kan være ret fint, hvis man er forholdsvis nyklippet.

Edit: Jeg har bestilt tid til ovenstående. Jeg skal have sat mit hår op. Min søde frisør piller kammen af mit slør, og det bliver dernæst "syet ind" under min opsætning. Hun bruger påsætningshår til at få fylde, og mit eget til at lave selve opsætningen. Svært at forklare - men påsætningshåret kommer ikke til at kunne ses. Hun ordner også min makeup :)

<3 Makeup: Se ovenstående

<3 H2b's tøj: Jeg stemmer for butterfly, måske vest og et slim fit jakkesæt ;)

Edit: Det blev slim-fit jakkesæt i sort, hvid skjorte, off-white vest og sort butterfly.

<3 H2b's sko: Vi fandt nogle virkelig fede støvletter fra Bianco til halv pris hos min søde skopusher, Malene :)

<3 Morgengave til h2b: Er købt! Men jeg siger ikke hvad ;)

<3 Ønskeliste: er vi begyndt på. Vi vil ønske os "store" ting, som vores gavekoordinator får æren af at holde styr på. Indtil videre indeholder listen en espressomaskine, en SUN gyngestol, en trådløs højtaler og spisestuemøbler fra FDB.

Edit: Listen kom ikke til at indeholde yderligere. Jo, tilskud til bryllupsrejsen og weekendophold:)

<3 Bordplan - et puslespil af dimensioner: Pyh, får nærmest svedetur over at skulle stykke den sammen! Vi har hhv. 6-, 8- og 10-personers borde, vores forældre er skilt, mine har nye ægtefælder, h2b's har ikke, vi vil ikke have et højbord kun med forældre, men hvem skal så vælges til? -eller fra? Eller skal ingen så sidde med til højbords?! Det er svært!

<3 Bryllupsrejse: Vi har købt flybilletter til Malta! Nu mangler vi bare at booke hotel:)

DIY-projekter

<3 Invitationer: FÆRDIG :D Mangler kun at dele dem ud!

<3 Borddækning og oppyntning: Jeg har købt pomponer fra Søstrene Grene i hvid og rosa, samt silkebånd i rosa, grøn og pink. Derudover forestiller jeg mig at vi skal have forskellige størrelser glas med bånd og monogrammer stående på bordene som fyrfadslysestager :)

Edit: Pomponerne droppes, da der ikke er plads til at hænge dem op.

<3 Bordkort: bliver favourbokse:)

<3 Gæstebog: Er i gang med fill-in gæstebog inspireret af Louises - pep en bog fra Tiger op ;)

<3 Risposer:

Redigeret af Mosterskrap
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for jeres hilsener, allesammen :) Skønt at I følger med, selvom der er lidt stille herinde. Jeg er igang med eksaminer og bachelor, så er en kende hængt op! Glæder mig virkelig til januar, hvor jeg kan puste ud og gå helt bryllupsamok med uddannelse i hus ;) Og ja Namak og AS2014, der er ved at være styr på nogle af de afgørende elementer! Havde simpelhen brug for at få styr på det, så jeg ikke først skulle rigtigt igang til januar :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fotograf og DJ - TJEK :biggrin:

I dag er der kommet helt styr på fotograf og DJ:) Vi har booket memorable.dk og i dag været ude i Leas studio til en lille snak om forventninger! Hverken min h2b eller jeg var i tvivl om, at det var det helt rigtige valg, da vi kørte derfra :biggrin: Da vi kom fik vi kaffe og gennemgik kontrakt, som var ganske overskuelig :) Lea kom med gode råd og idéer og var opmærksom på at høre vores ønsker, også dem, der måske ikke kom til udtryk sådan rent verbalt! Vi så billeder og film fra nogle af de bryllupper, hun har fotograferet og filmet til. Jeg var spændt på at se noget mere af hendes arbejde, og blev bestemt ikke skuffet:)

Nu er det så op til os at beslutte, hvorvidt vi vil have hende til at lave en film over brylluppet sammen med portrætbilleder og billeder af festen, eller vi udelukkende vil have billeder af den store dag :) Vi snakkede også om muligheden for stop motion-film og photo booth... Lea havde ærmerne fulde af idéer og jeg tror vi skal have lavet photo booth, når hun alligevel skal tage parbilleder af vores gæster :biggrin: Uh jeg glææææder mig!

Mht. DJ skal DJ LadyAvalon styre showets gang! Inkl. i de 5900 kr., som vi skal give for heldagsfotografering/film, er nemlig 4 timers mobildisko. Jeg tror vi ender med at købe 4 timer ekstra til og har DJ under hele festen fra 18-2 (med mulighed for at købe flere timer til af 300 kr.). Vi skal bare lave en playliste over det "vi er til" af musik, som hun skal have:) Det er den helt rigtige løsning, kan jeg mærke! Under spisning skal musikken naturligvis være afdæmpet og være stemningsskaber, og efterfølgende rykker vi ud i teltet, hvor der skal danses :)

Det er svært at forklare, men da vi kørte derfra var vi helt høje på bryllupsplanlægning og god stemning :loveflag: Det kan kun blive godt!

Herunder er et par billeder af det dersens photo booth :)

post-69873-0-93909200-1384028229_thumb.j

post-69873-0-22862600-1384028249_thumb.j

Redigeret af Mosterskrap
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Om frieriet :heart:

Det skete om eftermiddagen d. 30.8.13, 19 dage før vores 7 års dag... Det var helt perfekt og meget romantisk! Hvor jeg dog elsker den mand :loveshower:​ Mathias faldt på knæ og gjorde mig til en ekstatisk og ovenud lykkelig w2b <3 Vi skulle på weekend hos min svigermor i Århus og til festuge og inden havde vi aftalt at skulle ud og gå en tur i skoven ved Moesgård. Vi elsker at være ude i naturen og de smukke skove omkring Århus får jævnligt besøg af os... Så jeg fattede INGEN mistanke.

Faktisk havde jeg skudt tanken om bryllup langt væk. Jeg har ønsket mig det i flere år og har nok også fået det sagt en gang eller tre for mange til den kære mand. Vores familier pressede også lidt på, og jeg troede faktisk, at det var nok til, at Mathias blev Rasmus-modsat og ville vente til den dag, hvor jeg og familierne havde "givet op". Han har også sagt flere gange, at hans frieri skulle være et eller andet specielt sted som ex Eiffeltårnet, så derfor vidste jeg slet ikke at han gik med friertanker:) Men det blev frieriet ikke mindre perfekt af!

Nå, men vi skulle så gå den tur der... Vi parkerede ved Skovmøllen og gik gennem skoven, hvor han så begyndte at snakke meget formelt, nærmest taleagtigt om vores forhold. Jeg kan desværre ikke huske, hvad han fik sagt. Han begyndte så at fumle ved sin brystlomme, gik på knæ og TADA! Svaret "JA" kom ganske prompte og jeg havde lyst til at råbe til alle vi mødte, at jeg altså lige var blevet friet til! Det var ægte lykkefølelse, beruselse og overvældelse, der gjorde mig "høj" hele den næste uge :heart:

Det var så symbolsk, smukt og perfekt det hele! Med forlovelsen blev sat et endeligt punktum for en noget turbulent periode i vores liv og ja! Kunne jeg elske ham højere, gjorde jeg det nok lidt den dag!

Ringen er fra Pandora og ligesom frieriet helt perfekt. Vi havde set den sammen på en ferie til Kreta for 3-4 år siden, og siden den dag, vidste manden åbenbart, at det var den ring, han ville fri til mig med, når det rette tidspunkt kom:)

post-69873-0-13741700-1384027633_thumb.p

Redigeret af Mosterskrap
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med din tråd. Måtte jo lige lure da jeg så vi har samme forlovelses ring. Elsker den! Din beskrivelse af kjole var meget det jeg gik efter også, men måtte opgive da jeg synes blonde ærmer krasser. Spændt på at se hvad du ender med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det fedt at i har booket Memorable til jeres bryllup. Vi har også booket Lea, dog uden DJ.

Vi har desværre ikke mødt Lea personligt endnu, da vi først skal giftes i 2015, så vi har aftalt, at vi venter med at mødes til engang i sensommeren 2014.

Men hun er jo virkelig booket til mange 2014 bryllupper, så jeg glæder mig så meget til at se billeder og høre om folks oplevelser efter brylluppet! Vi er så positive over vores oplevelse med Lea og hendes fantastiske service indtil videre, så jeg glæder mig så meget, til vi skal mødes med hende og snakke om forskellige ideer og muligheder. Eeh der er så lang tid til :P

Og hvor er det altså bare en smuk ring!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din tråd. Måtte jo lige lure da jeg så vi har samme forlovelses ring. Elsker den! Din beskrivelse af kjole var meget det jeg gik efter også, men måtte opgive da jeg synes blonde ærmer krasser. Spændt på at se hvad du ender med.

Samme forlovelsesring OG samme kjoletanker:) Jeg må også følge din tråd da! Har du fundet en kjole? Uden ærmer eller hvordan? Jeg skal på jagt snart... Er spændt på at se, om jeg kan finde en der lever op til mine drømme, men kan se at Kennedys i Sabro har maaaange fine med ærmer:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det fedt at i har booket Memorable til jeres bryllup. Vi har også booket Lea, dog uden DJ.

Vi har desværre ikke mødt Lea personligt endnu, da vi først skal giftes i 2015, så vi har aftalt, at vi venter med at mødes til engang i sensommeren 2014.

Men hun er jo virkelig booket til mange 2014 bryllupper, så jeg glæder mig så meget til at se billeder og høre om folks oplevelser efter brylluppet! Vi er så positive over vores oplevelse med Lea og hendes fantastiske service indtil videre, så jeg glæder mig så meget, til vi skal mødes med hende og snakke om forskellige ideer og muligheder. Eeh der er så lang tid til :P

Og hvor er det altså bare en smuk ring!

Ja, hun har pludselig fået en del at se til, så godt I er ude i god tid:) Men det er fedt at konceptet kører, men jeg tænker at det også er pga. hendes fremragende service ! Jeg skal nok opdatere dig med billeder, når tid er, indtil da vil jeg forberede mig med at lave rekvisitter til photo booth som vi skal lave til vores bryllup med Lea som fotograf:) Det bliver skægt :)

Og ja, min ring er smuk, jeg bliver glad hver eneste gang jeg kigger på den :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I dag har jeg taget et tiltrængt afbræk fra min bacheloropgaveskrivning og været til min første rigtige brudekjoleprøvning sammen med min dejlige søster. Tankerne var på blonder og ærmer! Jeg skulle i hvert fald ikke have en corsagekjole, da jeg har alt for tykke arme og heller ikke vil føle mig bar op ad kirkegulvet!

MEN hvad bliver jeg allermest vild med? En corsagekjole, dog med blonder, men ingen ærmer, og dermed helt bar hud på mine tykke arme og skuldre :floejt: Faktisk så syntes jeg næsten at de kjoler jeg prøvede, der havde korte ærmer, fremhævede mine arme, hvor jeg i corsagekjolen nærmest ikke lagde mærke til, at jeg synes de er for tykke :) Jeg er meget overrasket og forvirret! Tilmed er jeg under pres, da der kun er 6 stk. tilbage af denne model landet over, som er en Lilly-kjole fra 2014 serien. Så kære medbrude, what to do. Skal man prøve flere steder, når man har fundet en man kan lide og som klæder en? Skal man overveje længe? Hvad har I gjort og hvorfor?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du føler dig smuk og godt tilpas synes jeg bestemt du skal købe den. Det er slet ikke sikkert at du finder noget bedre senere. Man skal bare høre sig selv den tjeneste at mår man så får købt kjolen - at man holder op med fortsat at lede. Det er sjældent at de forestillinger man havde om kjolen også er den kjole man ender i
Jeg var i Lilly for at prøve modeller og købte så til deres lagersalg hvor jeg kun prøvede 2 kjoler og den ene købte jeg.

Så bare fordi man ikke prøver en masse kjoler og er mange steder, betyder det ikke at man ikke kan finde kjolen i første forsøg :wink:

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I alle de butikker jeg har prøvet i hr jeg fået at vide at det var den eneste kjole de havde eller at den skulle bestilles her og nu osv osv. Det er et salgstrick. Jeg synes da ikke du skal snyde dig selv for at prøve lidt flere kjoler

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror du har helt ret, at ærmer fremhæver. Har selv et issue med mine arme og har også fundet at de kjoler, jeg synes klæder mig bedst, er dem hvor andet bar hud, leder øjnene væk fra armene - enten ved stropløs, dyb V ryg eller off shoulders synes jeg også har fungeret ret godt, da kraveben og kavelergang kommer i fokus;) Heg er selv i mega kjole krise, så er nok ikke bedre til at råde dig, men vil bare sige, at jeg ikke nødvendigvis tror valget bliver nemmere af, at du leder en masse mere. Og hvis du ikke kan udholde tanken om, at kjolen måske bliver udsolgt, så er det måske den rigtige:) Hvis du er meget i tvivl, så skynd dig ud og prøv noget mere:)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Om frieriet :heart:

Det skete om eftermiddagen d. 30.8.13, 19 dage før vores 7 års dag... Det var helt perfekt og meget romantisk! Hvor jeg dog elsker den mand :loveshower:​ Mathias faldt på knæ og gjorde mig til en ekstatisk og ovenud lykkelig w2b <3 Vi skulle på weekend hos min svigermor i Århus og til festuge og inden havde vi aftalt at skulle ud og gå en tur i skoven ved Moesgård. Vi elsker at være ude i naturen og de smukke skove omkring Århus får jævnligt besøg af os... Så jeg fattede INGEN mistanke.

Faktisk havde jeg skudt tanken om bryllup langt væk. Jeg har ønsket mig det i flere år og har nok også fået det sagt en gang eller tre for mange til den kære mand. Vores familier pressede også lidt på, og jeg troede faktisk, at det var nok til, at Mathias blev Rasmus-modsat og ville vente til den dag, hvor jeg og familierne havde "givet op". Han har også sagt flere gange, at hans frieri skulle være et eller andet specielt sted som ex Eiffeltårnet, så derfor vidste jeg slet ikke at han gik med friertanker:) Men det blev frieriet ikke mindre perfekt af!

Nå, men vi skulle så gå den tur der... Vi parkerede ved Skovmøllen og gik gennem skoven, hvor han så begyndte at snakke meget formelt, nærmest taleagtigt om vores forhold. Jeg kan desværre ikke huske, hvad han fik sagt. Han begyndte så at fumle ved sin brystlomme, gik på knæ og TADA! Svaret "JA" kom ganske prompte og jeg havde lyst til at råbe til alle vi mødte, at jeg altså lige var blevet friet til! Det var ægte lykkefølelse, beruselse og overvældelse, der gjorde mig "høj" hele den næste uge :heart:

Det var så symbolsk, smukt og perfekt det hele! Med forlovelsen blev sat et endeligt punktum for en noget turbulent periode i vores liv og ja! Kunne jeg elske ham højere, gjorde jeg det nok lidt den dag!

Ringen er fra Pandora og ligesom frieriet helt perfekt. Vi havde set den sammen på en ferie til Kreta for 3-4 år siden, og siden den dag, vidste manden åbenbart, at det var den ring, han ville fri til mig med, når det rette tidspunkt kom:)

Hvor er den ring også bare smuk! Og tillykke med forlovelsen og det kommende bryllup :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I alle de butikker jeg har prøvet i hr jeg fået at vide at det var den eneste kjole de havde eller at den skulle bestilles her og nu osv osv. Det er et salgstrick. Jeg synes da ikke du skal snyde dig selv for at prøve lidt flere kjoler

Jeg tror såmen det er reelt nok. Det var i Lilly jeg prøvede kjoler og hun forklarede at de havde produceret alt for mange kjoler i 2013-kollektionen og derfor kun har lavet 2014-kjolerne i begrænset antal, hvoraf der var 6 tilbage af den jeg bedst kan lide og 87 tilbage af den jeg næstbedst kan lide;) Og vi er ikke engang i 2014 endnu :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også tykke arme, og fandt ud af, at ærmer fremhæver. I hvertfald i mit tilfælde. Så hvis du synes du er smuk uden ærmer... Ja så h:)ar du jo selv givet svaret!!

Det er lige præcis problemet. Smuk uden ærmer, synes jeg ikke jeg er, men jeg synes i hvert fald heller ikke det gjorde noget godt for mig med små korte ærmer ;) Ser lige om jeg kan få lagt et par billeder ind :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du føler dig smuk og godt tilpas synes jeg bestemt du skal købe den. Det er slet ikke sikkert at du finder noget bedre senere. Man skal bare høre sig selv den tjeneste at mår man så får købt kjolen - at man holder op med fortsat at lede. Det er sjældent at de forestillinger man havde om kjolen også er den kjole man ender i

Jeg var i Lilly for at prøve modeller og købte så til deres lagersalg hvor jeg kun prøvede 2 kjoler og den ene købte jeg.

Så bare fordi man ikke prøver en masse kjoler og er mange steder, betyder det ikke at man ikke kan finde kjolen i første forsøg :wink:

Tak for svar! Jeg er virkelig i dilemma. Havde slet ikke forestillet mig sådan en "bar"-kjole ville klæde mig, så tror mest det er den hurdle jeg skal over for at beslutte mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror du har helt ret, at ærmer fremhæver. Har selv et issue med mine arme og har også fundet at de kjoler, jeg synes klæder mig bedst, er dem hvor andet bar hud, leder øjnene væk fra armene - enten ved stropløs, dyb V ryg eller off shoulders synes jeg også har fungeret ret godt, da kraveben og kavelergang kommer i fokus;) Heg er selv i mega kjole krise, så er nok ikke bedre til at råde dig, men vil bare sige, at jeg ikke nødvendigvis tror valget bliver nemmere af, at du leder en masse mere. Og hvis du ikke kan udholde tanken om, at kjolen måske bliver udsolgt, så er det måske den rigtige:) Hvis du er meget i tvivl, så skynd dig ud og prøv noget mere:)

Tak for dit svar :) Dejligt at jeg ikke er den eneste, der har en forestilling om at ærmer fremhæver armene. Hvordan har kjolerne set ud foran, hvis de har været med dyb ryg? Jeg har ikke engang lyst til at prøve flere kjoler lige nu i fare for at blive mere forvirret, og ja, jeg er lidt bange for at den bliver solgt, så måske vi har svaret der ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer