Mosterskrap

2014 er det vildeste år! Gravid, nyuddannet og snart nygift <3

91 posts in this topic

Jeg er altså også stor fan af 1/3 meget smuk kjole, og du ser fra alle kanter så smuk ud i den.. :biggrin:

Hvad med at vente til efter jul, så du lige kan overveje lidt ekstra, for jeg ved jo (af egen bitter erfaring haha) at man kan komme til at ændre mening. Måske er der jo også Januar rabat? Du kan jo ihvertfald påstå at "kjolen er jo fra sidste år så der må jo være rabat" haha.. :lol:

0

Annonce ♥

Jeg er altså også stor fan af 1/3 meget smuk kjole, og du ser fra alle kanter så smuk ud i den.. :biggrin:

Hvad med at vente til efter jul, så du lige kan overveje lidt ekstra, for jeg ved jo (af egen bitter erfaring haha) at man kan komme til at ændre mening. Måske er der jo også Januar rabat? Du kan jo ihvertfald påstå at "kjolen er jo fra sidste år så der må jo være rabat" haha.. :lol:

Uh, jeg KUNNE ikke vente :) Var totalt bange for at der pludselig var 6 andre brude, der netop skulle have denne smukke sag i min størrelse og den blev udsolgt :floejt: Så nu er den købt, nr. 1/3 :) Prøvede den lige en ekstra gang med et andet skørt, og der sad den omend endnu flottere! Så hvis jeg fortryder, skal jeg bare gøre det inden 4. januar (måske jeg kan forhandle rabat inden da, men det er jo en 2014-model;) ) :wink:

-Og tak for komplimentet :loveshower: Alle BK'ers mening har været en hjælp !

Edited by Mosterskrap
0

Brudekjolekøb :loveshower:

Så fik jeg handlet hurtigt og købt min brudekjole :loveshower: Det føles rigtigt og jeg synes simpelthen den er helt ubeskrivelig smuk, selvom den slet ikke opfylder mine oprindelige ønsker om ærmer :floejt: Nu kan det bare blive den 12.4.14, og ja... Der er faktisk kun 113 dage til i dag :heart: Så BK'ere, tak for jeres meninger, det blev denne kjole fra Lilly:

post-69873-0-35444200-1387559791_thumb.j

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er bare super flot til dig! Stort tillykke med KJOLEN! :) ... Og hvis du har mormorarme, så har jeg også!! Jeg tænkte "hvad dælen mener hun med mormorarme??" da jeg så dine kjolebilleder! :)

0

Nu melder jeg mig lige ind i den tråd :) Hej og tillykke

ih nogle søde kjoler. Jeg er især vild m nr 1/3 - den giver dig en rigtig flot figur :happy:

Mht armene så er store arme jo noget der piner mange af os :( Men du kan jo nå at træne dem så de bliver strammet op. For uanset hvad alle andre siger om dine arme så er det ikke sjovt på dagen hvis du selv skal gå og tænke på hvordan de ser ud - ej heller på billeder...

Uh du har ret Dorte :) OG velkommen til!

Jeg tænker også træning er en mulighed. Er bare igang med min bacheloropgave, så det kan ikke blive før til januar. Har du nogle fifs? Jeg får det nok aldrig helt godt med de arme

Smuk kjole til dig tillykke med den! Dine arme er slet ikke slemme, men kender godt det med at være kritisk over for netop den del, og hvis det særligt er bagsiden af armene du døjer med i hovedet (det er det hos mig) er her hvad jeg har fået af fifs af en fitness haj ude på jobbet.

1. Bænkpres (du ved hvor man ligger på en bænk og skubber en stang op og ned. Hold armene og albuerne tæt ind til kroppen. Prøv om du kan få en hvor stangen sidder fast i maskinen, så den kan guide dig.

2. Armstræk(Aka. Armbøjninger) igen med arme/albuer tæt ind til kroppen. De er benhårde og det er ikke sikkert du kan lave den til at starte med, men de rammer bagsiden.

3. Planken - denne er benhård og god til andet end arme også.

4. Sådan en vægtmaskine hvor man kan sætte reb i. Stå med overarmene tæt ind til kroppen, træk vægten så du har armene i lodret vinkel. Dette er er din start position, du skal ikke have armene højere op end dette. Øvelsen går så ud på at skubbe under armen skråt ud fra dig selv, så du til sidst har strakte arme. Tilbage til start, gentag. Vægten skal være sådan at du i første repitition kan klare 20-25 før du mærker det i armene, og så du i yderligere repititioner kun kan lave CA.15.

Beklager den måske gnidrede forklaring, men er på fra mobilen så kan ikke lige illustrere hvad jeg mener.

Kan du mærke syre på bagsiden af overarmene, så gør du det rigtigt.

0

Pigearmbøjninger er fine til at starte med, eller almindelige armbøjninger med armene langt fra kroppen, da disse er nemmere og kan træne dig op til at lave de andre som rammer bagside/undersiden af overarmene bedre :)

0

Annonce ♥

Jeg har tabt 3 cm på hver arm efter at have kaster mig ud i et personlig træner forløb (bedste ting jeg nogensinde har gjort for mig selv!! Der er også røget 11cm i taljen og 7 kg;). Men når jeg er ude med hende løber vi og hver gang man har brug for en pause/får sidestik, så stopper vi ved en bænk og bruger ryglænet til at lave armbøjninger på. Det er meget vigtigt at holde nakke og ryg rank, som om man har spændt et kosteskaft på ryggen;) Så laver vi 15 brede og 15 smalle - ved de smalle skal armene køre langs siden af kroppen.. Måske lidt svært at forklare. Men vigtigt albuerne ikke ryger ud til siderne for at kompensere, så hellere dele dem op i mindre end 15 ad gangen. Dem laver vi 3 sæt af med løb imellem så armene når at hvile. Og så "dips" på sædet af bænken og nu er jeg også begyndt at kunne tage de brede på sædet i stedet for ryglænet! Det er fedt:) Du kan sikkert finde mange videoer på nettet med ideer!

0

Af hjertet tak for jeres søde beskeder og gode råd ift. træning! Beklager at jeg ikke lige får svaret på dem alle, men jeg skriver bacheloropgave, så derfor er min hjerne helt ristet for tiden :/

Jeg er kommet i et DILEMMA og har brug for at høre jeres meninger/holdninger til et gæsteissue her i 11. time (vi er gået i gang med at uddele invitationer)

Min kæreste ønsker sig et lille og intimt bryllup, hvorfor han kun har inviteret hans bedste kammerat og kæreste udover hans forældre, søskende, svigerinder og bedsteforældre. Der er simpelthen ikke andre han har lyst til at dele vores store dag med og det accepterer jeg! Jeg har inviteret 5 veninder med, hvoraf det kun er den ene der er inviteret med kæreste. (4 ud af 5 har kærester) Det er kun min ene venindes kæreste vi begge kender, og forhåbentlig nogle vi kommer til at se som vennepar fremover. Mit dilemma er det, at en anden veninde skrev, for at være sikker på at hendes kæreste bliver inviteret med. Jeg var ærlig og skrev, at det havde vi ikke planlagt eftersom hverken jeg eller H2B har mødt ham. Hun skrev tilbage at hun troede man kørte par-ting til bryllupper?! Gør man det? I så fald ville det bare virke virkelig underligt at invitere en med, som vi ikke har mødt, når alle andre inviterede er folk, der betyder noget for os. Og jeg har det ærlig talt lidt akavet med at skulle møde ham og overhovedet lægge energi i at danne nye bekendtsskaber på min bryllupsdag. For hende betyder det meget at han kommer med, men hun forstår godt mine argumenter, siger hun. Jeg blev faktisk ret ked af hendes besked og det fylder meget i mit hoved :(

Hvad ville I gøre i mit sted?

Edited by Mosterskrap
0

Annonce ♥

Jeg inviterer par med - uanset om jeg kender dem eller ej, men det er fordi jeg ikke synes man kan tillade sig at invitere nogen og så ikke andre.

Vi inviterer min venindes mand med selvom jeg kan har mødt ham kort et par gange og H2B aldrig har mødt ham.

Vi har så aftalt en kaffe-date i starten af det nye år, for at lære ham bedre at kende...

0

Jeg kan virkelig godt forstå dit dilemma.

Jeg selv har det egentligt ligesom din H2B. Jeg behøver ikke andre gæster end mine nærmeste, men min H2B er af en helt anden holdning, og det er da også ham det trækker flest gæster til. Til hans forsvar er han også skilsmissebarn.

Hvis det stod til ham skulle hele hans håndboldhold med, men der sætter jeg alligevel grænsen. Så vi blev enige om, at han kun inviterer de 4 fra holdet som han også spiller golf med. Her har vi også lidt et dilemma, for de her gutter - jeg har mødt dem et par enkelte gange, og fred være med at min kæreste gerne vil have dem med til brylluppet, MEN 4 piger, deres kærester, som jeg overhovedet ikke kender og aldrig har mødt, skal de så også med?

Jeg tror jeg vælger at være egoistisk her. Jeg vil simpelthen ikke betale 6-700kr pr. kuvert for nogle personer jeg ikke kender. Det giver jo ikke værdi for mig at have dem med? Og jeg tænker at du må have det på samme måde med din venindes fyr.

Hvis din veninde ikke kender dine andre veninder, kan jeg måske forstå at det er et spørgsmål og tryghed for hende, men kender hun de andre gæster, så ville jeg vælge at holde fast i beslutningen om at kæresten ikke skal med. Og det synes jeg forresten du kan gøre med god samvittighed!

Edited by bobber111
0

Vi har inviteret min venindes kæreste med, går i skole med hende men har passet deres datter i børnehaven hun gik i, så kæresten har jeg mødt. Så vi har valgt par løsningen, men i bestemmer selv hvem i vil have med det er jeres bryllup og jeres beslutning.

0

Hmm det er os svært. Hvis det var mig ville jeg invitere deres kærester med. men nok mest fordi jeg ville blive ked af det hvis min H2B var inviteret til bryllup uden mig. eller omvendt. + jeg syntes det ville være lidt mærkeligt hvis jeg kun var inviteret og han ikke var da man jo som oftest inviterer begge parter. MEN MEN MEN Hvis det betyder meget for jer at der ikke er fremmede med, så er det jo det der er vigtigst og så må du forklare dine veninder det. :) Det er jeres bryllup og skal være jeres drøm.

0

Jeg inviterer par med - uanset om jeg kender dem eller ej, men det er fordi jeg ikke synes man kan tillade sig at invitere nogen og så ikke andre.

Vi inviterer min venindes mand med selvom jeg kan har mødt ham kort et par gange og H2B aldrig har mødt ham.

Vi har så aftalt en kaffe-date i starten af det nye år, for at lære ham bedre at kende...

Jeg har bare aldrig mødt min venindes kæreste. Hvor mange skal I være til jeres bryllup?

0