Miss-Lena

Er denne Facebook gruppe upassende eller OK?

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Personligt synes jeg det er dybt pinlig og enormt upassende. Super personfikseret - på den kedelige mobbe-agtige måde, hvilket IMO ikke er i orden, hverken når det er børn/teenagere der mobber eller voksne der ikke lige synes at en person hører til i et underholdningsprogram.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu siger det program mig ikke noget som helst (og jeg ser det ikke) men jo det er upassende. Allan Simonsen er såmænd nok ligeglad og det samme er Helle Thorning nok i forhold til den gruppe hun har "fået" men at voksne mennesker kan te sig på den måde er jo et dårligt signal til børnene hvor den slags grupper sikkert florerer endnu mere. Der er dog også flere i gruppen som siger fra.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ser heller ikke programmet - og stemmer heller ikke ;)

Jeg elsker dans, men synes da det er fint at Allan har opbakning til at være med i konkurrencen. Dem der i fx denne gruppe siger hans deltagelse giver dansen et dårligt omdømme eller er skadeligt for dansesport burde se indad og måske tænke på at det netop er dem selv der, gennem sådan en gruppe, skader sporten mest. De burde jo være SUPER glade for den folkelige opbagning og den fokus dans får via Allan Simonsen. I stedet får man det indtryk at "danseelskere" er mennesker der rummer meget lidt og kun for dem, der lever op til opstyltede idealer.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke den hetz der er imod ham, og forstår slet ikke hvorfor folk mener han ikke skal kunne vinde...

Altså programmet hedder VILD med dans - ikke God til dans :)
Og selvom jeg kun har set det to gange, så ser det ud til at han synes det er pissefedt :)

Jeg har ikke kigget siden igennem, men bare kigget overskriften, og handler den bare om at slå væk fra kanalen når han er på, og stemme på de andre, så kan jeg ikke se noget galt i den. Der findes tilsvarende sider, med modsatte fokuspunkt, nemlig at få ham igennem som vinder.

Men går siden ud på at tilsvine ham, så er det et no-go!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes bare der er forskel på støttesider og hadesider. Og fordi mange gør det betyder jo ikke det er ok?

Bare et lille citat på siden...

Kan vi nå ud til 92 mere med dette budskab inde klokken 20:00 ?? Like og del for at komme af med Allan skal vi havde en plan som alle sammen at gøre det samme eller sådan noget !!! Den abe kan ikke danse og skal ikke dans !!!
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er totalt upassende med sådan en side, synes jeg. Han er med på samme vilkår, som de andre par og hvis jeg skal være helt ærlig, så er han den nydanser, der har udviklet sig mest.

Jeg holder med Mette Blomsterberg og Michael Olesen, som mener, at Allan Simonsen bør vinde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gider ikke at kigge mere i den gruppe - er faktisk flov over at jeg nu kender 12 medlemmer, der har trykket synes godt om. Håber de bare har gjort det uden at tænke over hvad indholdet egentlig er og hvad der bliver skrevet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bliver nødt til at slå væk, når Allan danser, for han er så dårlig at det er lidt pinligt at se på :)

Men jeg accepterer 100% at han er med stadig, for det er jo gamet - det er et underholdnings- og popularitetsshow - ikke kun en dansekonkurrence.

Og jeg synes, at han er meget sød og charmerende og jeg synes den hetz imod ham er meget upassende og rigtig synd for ham og hans danse partner at de skal lægge ører til så meget L*RT.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bestemt ikke passende! Det er barnligt og ondsindet. Føj! Jeg aner ikke hvad hele sagen handler om, men det er også fuldstændig ligegyldigt, det er bare ikke ok med personhetz på den måde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer