LundgrenBachKorsgaard

Hvornår skal jeg begynde at se på brudkjole?

8 indlæg i dette emne

Hej alle :)

Jeg ved ikke helt hvornår jeg skal begynde at se på brudekjole og hvor mange jeg skal tage med?? Ved heller ikke helt hvem det skal være, har en hel familie som står og tripper for at komme med?
Jeg skal giftes den 26 Juni 2014 :heart:

Og lige en sidste ting, har i nogle gode ideer til musik??

Redigeret af LundgrenBachKorsgaard
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg prøvede kjoler var det 10 måneder før, (jeg kunne ikke vente), men ekspedienten sagde at hvis hun skulle ud og lede ville hun gøre det senest 8 mdr før. Men har også hørt om folk der gør det et par måneder før... Problemet med at gøre det kort tid inden, er at så skal du have kjolen der hænger i butikken, så kan de ikke bestille en helt ny hjem....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var faktisk ude og købe min i weekenden. havde kigget på en kjole på nettet, og kunne mærke at jeg bare blev nødt til at prøve den, for at få af/bekræftet og det var den rigtige. og den var bare perfekt, så har altså købt min allerede nu, selvom jeg først skal giftes i september. men synes det er skønt at have det på plads :-)

Jeg havde min mormor, søster, mor og en veninde med. Lød ikke som om det var unormalt på ekspedienterne, og der var også plads til at de kunne sidde ned der inde.

Ved ikke hvad jeres budget er mht musik. men der er mange hjemmesider hvor man kan finde bands osv. Vi har selv benyttet os af bandkompagniet.dk .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte min kjole i okt. 2013 og jeg skal først giftes i sep. 2014.

Først kiggede jeg bare, fordi jeg ikke kunne vente, men da jeg så fandt KJOLEN på 45% off, så købte jeg. :rolleyes:

Den skal selvfølgelig først syes til et par mdr. før.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal giftes den 16.08.14 og købte kjolen igår.. Jeg er 188 cm høj og havde ud fra hvad Lilly havde sagt regnet med jeg skulle havene kjole med ekstra længde, og skulles derfor igang nu! Men jeg fik en kjole igår på udsalg, med den rette længde og ingen tilretning overhovedet, hvor heldig kan man være??

Jeg havde troet jeg sølle have en Lilly kjole men kiggede også andre steder og vupti der var kjolen,

Så det er meget forskelligt hvornår man starter. Som skrevet sagde Lilly kjoler til mig, at aller aller senest 1. Feb skulle je havde truffet et valg idet den skulle bestilles, der skulle sættes tid af til tilretning osv. Men nu er vi ovre det pjat og skal kun kære en gang for at hente kjolen et par dage før brylluppet!

Jeg havde forresten min mor, veninde og min søster med. Det er en stor dag, så husk at tage nogle med som du kan tåle der kritisere dig, og som vi sige sin mening.

Uha jeg glæder mig..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer