Fru Svendsen

Nu er det lige om lidt!

1 indlæg i dette emne

Der er kun 5 ½ uge til vores bryllup, så hvis jeg skal nå at indvie alle jer andre bridezillas i de festlige forberedelser, må jeg hellere se at komme i gang :wink:

Altså, vi mødtes første gang i september for 3 år siden, det var en fælles bekendt der foreslog vi mødtes og var det lige et godt forslag? Der gik ganske kort tid før jeg vidste at det var det bedste der kunne hænde. Heldigvis har min tilkommende det på samme måde.

Ret hurtigt begyndte vi at tale om at gifte os, dvs manden i mit liv sendte lidt forsigtige følere ud: "Hvad ville du sige, hvis jeg nu spurgte dig, om du ville gifte dig med mig?" Og den lidt mere dunkle: "Jeg har tænkt over hvad jeg ville svare, hvis du spurgte om jeg ville gifte mig med dig...." :thumbsupsmileyanim: Jeg gjorde det ret klart at jeg forventede et rigtigt frieri - ikke sådan noget "hvad nu hvis" og jeg ville under ingen omstændigheder spørge ham - man er vel kostbar (eller noget).

På Valentines dag faldt han på knæ, helt tidligt om morgen spurgte han lige så fint om jeg ville gøre ham den ære at gifte mig med ham? JAAA :loveshower:

Første step i planlægningen: Hvornår skulle det være? Det mest optimale ville være sommerbryllup i 2014, men mandens søn bliver student, vores mødre fylder rundt og det samme med svoger, så helt ærligt, hvilken lørdag blir lige fri til bryllup i 2014??? Vi kunne vente til 2015, men der er jo laaaaaaaang tid til. Så i begyndelsen af september i år fandt vi på at holde et december-bryllup, sådan et med levende lys, hjerter og engle - havde vi lige travlt?

Kirke? Jep, vores ganske almindelige, hyggelige sognekirke, men med vores helt egen præst. En af vores venner er villig til at tage turen til Sjælland fra Jylland for at vie os, dejligt!

Gæster? Som udgangspunkt så mange som muligt.....

Vi endte med at invitere dem der betyder mest for os, dem vi også til hverdag er sammen med og det meste af vores familie. Så skulle invitationerne ud. Vi er sådan nogle ikke så traditionelle og lidt praktiske mennesker; vi har begge gennem årene samlet go-cards, de der gratis postkort man kan få på caféer og rundt omkring. Vi tog alle dem der handlede om kærlighed på en eller anden måde, skrev invitationer og fik dem afsted. Done!

Receptionen holder vi lige ved siden af kirken. Vi skal giftes kl 16, så det er mørkt når vi kommer ud af kirken. Derfor skal der fakler op langs kirken og hen til receptionsstedet - NOT done :(

Brudekjolen får jeg syet, jeg har fundet den sødeste og mest kompetente syerske i Allerød. Hun har syet en drøm i lyserødt fløjl og mit hedeste ønske: LOMMER, er gået i opfyldelse. Den blir bare så fin. (Billede må vente til efter brylluppet)

Sko? Guldstøvletter fra www.irregularchoice.com de har de mest fantastiske sko og støvler, virkelig anderledes.

(Jeg kom til at købe to par, men nu har jeg bestemt mig for guldstøvletterne.)

Manden har styr på sit og sønnikes tøj, det har jeg ikke fået lov at blande mig i. Sønnen bliver forlover og datteren skal være min brudepige, hun er 14 og smuk som en drøm. Hun kommer i en blondekjole med bar ryg, og nudefarvede pumps, blomster i håret og så er der ikke et øje tørt.

Pynten i kirken tager min mor sig af, så den opgave er i trygge hænder.

Vi skal have bobler, kage og sandwich til receptionen, det er bestilt, skal bare lige have fortalt kagekonen hvor mange vi bliver.

Vi skal ikke holde rigtig fest, vi danser brudevals til receptionen og så tager vi den nærmeste familie med ud at spise bagefter. Vi har bestilt bord og værelse hvor vi skal overnatte :bed:

Så hvad mangler der lige nu?

Kun risposer og champagneglas, nå jo, faklerne.

Men ellers er der styr på det...... tror jeg nok. Ellers hører I nok om det, kære med-bridezillas

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer