sinep

Bange for at jeg ikke bliver poltet

18 indlæg i dette emne

Hmm, ved ikke om det er egoistisk tænkning det her, men jeg er altså utrolig bange for, at jeg ikke får en polterabend når den tid kommer. Er bare ret så sikker på, at der ikke er nogle af mine veninder der vil sørge for det, plus at mine veninder er en lidt blandet forsamling, der ikke alle kender hinanden. Er sikker på min h2b får en, og er altså bare så bange for, at jeg kommer til at sidde tilbage uden at der sker noget for mig :-/ Har sagt til et par af mine tætteste veninder, sådan lidt i sjov, at de skal stå for min polterabend, men kender dem desværre nok også bare så meget, til at de ikke får det gjort :/ Kan jo selvfølgelig selv stå for at holde en (men det er jo ikke rigtigt, føler jeg), og det der nok sårer mig mest, er at jeg ved, jeg er en af dem, der nok skal sørge for at arrangere til dem, når deres tur kommer.

Er det helt forkert og grim tankegang det her??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde samme tanker som dig. Mine veninder kender ikke hinanden så godt og det næsten altid mig der intiativ og arrangere ting.

Min frygt var ubegrundet :o) Der var to der havde kontaktet min mand, og han sørgede så for kontakt mellem dem.

Snak med din h2b om det:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja jeg må lige lidt efter dem ;) men gider jo heller ikke at føle, at jeg nærmest skal tvinge den

Nej, bestemt ikke.

Jeg "frygter" faktisk også lidt, at jeg ikke bliver polteret........ Men for at så et frø, har jeg talt med to af mine veninder omkring dette. Og jeg kommer nok også til at komme med et forslag i forhold til hvem, der skal med, da alle mine veninder ikke kender hinanden. Vi har dog også talt om, at polterabends ikke behøver være heldags arrangementer....... Så jeg vil nok blive ved med at tale liiiiidt om det hen ad vejen. Lidt "vink med en vognstang" haha

Du kan prøve lidt af det samme. Så må de jo bare tage sig sammen og få arrangeret en :)

- ellers må du stå på efter brylluppet, at du vil have din polterabend, nu! hihi

Ja jeg må lige noget mere efter dem, men gider jo heller ikke at føle, at jeg nærmest skal tvinge dem til det.

Det behøver bestemt heller ikke være et heldagsarrangement for mig, tværtimod faktisk. Bare nogle sjove timer, hvor jeg føler de gør det, fordi de gerne vil glæde mig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde samme tanker som dig. Mine veninder kender ikke hinanden så godt og det næsten altid mig der intiativ og arrangere ting.

Min frygt var ubegrundet :o) Der var to der havde kontaktet min mand, og han sørgede så for kontakt mellem dem.

Snak med din h2b om det:)

hvor dejligt at det var helt ubegrundet frygt fra din side :) håber virkelig det samme her.

ja vil da egentlig lige tale med h2b om det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber sådan for dig at du får en polterabend :)

Derudover kender jeg godt lidt til din frygt, for jo tættere jeg kom på brylluppet, jo mere overvejede jeg om jeg fik en. En uge før var min veninde så på besøg og afslørede at der ikke var planlagt noget. Om det var gået i glemmebogen eller de i løbet af hele året ikke havde tid, det ved jeg ikke.

Men som sagt, så håber jeg virkelig at du får en og så må du komme med lidt flere hentydninger eller direkte tage en snak med en af dem, om at du meget gerne vil have en polterabend. Jeg er sikker på at dine veninder vil dig det bedste :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg håber sådan for dig at du får en polterabend :)

Derudover kender jeg godt lidt til din frygt, for jo tættere jeg kom på brylluppet, jo mere overvejede jeg om jeg fik en. En uge før var min veninde så på besøg og afslørede at der ikke var planlagt noget. Om det var gået i glemmebogen eller de i løbet af hele året ikke havde tid, det ved jeg ikke.

Men som sagt, så håber jeg virkelig at du får en og så må du komme med lidt flere hentydninger eller direkte tage en snak med en af dem, om at du meget gerne vil have en polterabend. Jeg er sikker på at dine veninder vil dig det bedste :)

Fik du så slet ikke din polterabend?

Ja ved godt, at de selvfølgelig vil mig det bedste, også derfor, jeg synes, det er grimt af mig at tænke sådan :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv.

Hvad sker der med dine veninder Pernille Pjuske??? Come on.

Jeg håber virkelig, at alle der vil have en polterabend får en, og jeg ville ønske, I kunne være helt rolige fordi I ved, at den selvfølgelig kommer.

Men det er åbenbart ikke tilfældet :(

Et surt opråb til de dårlige veninder, der ikke gider gøre jeres bryllup til noget særligt, en PA kan godt være en middag hjemme med tøsespas, det behøver ikke koste en arm.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nu bare at mine veninder havde glemt det og troet der var mere tid. Og min ene veninde havde nogle personlige forhindringer.

Men tror helt sikkert på at de andre brude i den her tråd selvf. får en polterarbend :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er sikker på de holder en for dig! men er enig med Louise G. giv dem et vink med en vognstang! Så du ved de ikke er i tvivl om at det er det du ønsker! Heller presse dem lidt end at risikere at du ikke får en.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeg får en, og jeg frygter lidt for hvad de finder på.

Pernille Pjuske, er virkelig ked af at hører du ikke fik en:( det er bare ikke okay!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er sikker på de holder en for dig! men er enig med Louise G. giv dem et vink med en vognstang! Så du ved de ikke er i tvivl om at det er det du ønsker! Heller presse dem lidt end at risikere at du ikke får en.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeg får en, og jeg frygter lidt for hvad de finder på.

Pernille Pjuske, er virkelig ked af at hører du ikke fik en:( det er bare ikke okay!

Jeg må lige prikke noget mere til dem :)

Men hvor må det være dejligt, at som du, ikke at skulle være i tvivl om at man får en :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du får en polle, for det er bare så sjov en dag som er uforglemmelig i venindernes tegn

jeg selv, forventer ikke en, da jeg har været turen igennem før, men for min H2B er jeg ikke i tvivl om at gutterne nok skal fikse en fantastisk dag sammen for ham

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er sikker på de holder en for dig! men er enig med Louise G. giv dem et vink med en vognstang! Så du ved de ikke er i tvivl om at det er det du ønsker! Heller presse dem lidt end at risikere at du ikke får en.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeg får en, og jeg frygter lidt for hvad de finder på.

Pernille Pjuske, er virkelig ked af at hører du ikke fik en:( det er bare ikke okay!

Jeg må lige prikke noget mere til dem :)

Men hvor må det være dejligt, at som du, ikke at skulle være i tvivl om at man får en :)

Ja det er det bestemt. Det er min mor, søster og bedste veninde der står for min. Jeg ved de allerede er godt i gang og har lavet en hemmelig facebook gruppe hvor de ligger skumle planer! hihi

Krydser alt hvad jeg kan for du får en!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er sikker på de holder en for dig! men er enig med Louise G. giv dem et vink med en vognstang! Så du ved de ikke er i tvivl om at det er det du ønsker! Heller presse dem lidt end at risikere at du ikke får en.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at jeg får en, og jeg frygter lidt for hvad de finder på.

Pernille Pjuske, er virkelig ked af at hører du ikke fik en:( det er bare ikke okay!

Jeg må lige prikke noget mere til dem :)

Men hvor må det være dejligt, at som du, ikke at skulle være i tvivl om at man får en :)

Ja det er det bestemt. Det er min mor, søster og bedste veninde der står for min. Jeg ved de allerede er godt i gang og har lavet en hemmelig facebook gruppe hvor de ligger skumle planer! hihi

Krydser alt hvad jeg kan for du får en!

tusind tak :) og glæder mig til at høre om din :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville fortælle dine veninder hvad du tænker og føler og så er jeg sikker på de nok skal finde ud af noget..

Jeg troede det ville være mine søstre som skulle stå for min, men en veninde havde arrangeret det hele gennem min datter (på 16år) og blev så meget overrasket havde slet ikke det i tankerne den dag, fed fed oplevelse som jeg håber at du og alle jer andre får lov at opleve.

Pernille pjuske- ked af at læse at du ikke fik en polterabend, håber du er ok?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville fortælle dine veninder hvad du tænker og føler og så er jeg sikker på de nok skal finde ud af noget..

Jeg troede det ville være mine søstre som skulle stå for min, men en veninde havde arrangeret det hele gennem min datter (på 16år) og blev så meget overrasket havde slet ikke det i tankerne den dag, fed fed oplevelse som jeg håber at du og alle jer andre får lov at opleve.

Pernille pjuske- ked af at læse at du ikke fik en polterabend, håber du er ok?

Ja bør nok lige tage en snak med dem. Fedt at høre med din polterabend, det er jo tit den der overraskelse, med noget man slet ikke havde regnet med, der lige gør dagen en tak federe:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville fortælle dine veninder hvad du tænker og føler og så er jeg sikker på de nok skal finde ud af noget..

Jeg troede det ville være mine søstre som skulle stå for min, men en veninde havde arrangeret det hele gennem min datter (på 16år) og blev så meget overrasket havde slet ikke det i tankerne den dag, fed fed oplevelse som jeg håber at du og alle jer andre får lov at opleve.

Pernille pjuske- ked af at læse at du ikke fik en polterabend, håber du er ok?

Lidt skuffet men okay. Skal vi ikke bare sige at mit bryllup og manglende polterabend har gået rigtig godt hånd i hånd og måske bare skulle have været udskudt, da de første ting begyndte at ramle i foråret :) (Ikke at der er noget galt i ægteskabet, for det er der bestemt ikke :) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer