lille_trunte

Slør på hele aftenen?

10 indlæg i dette emne

Jer der skal have slør på, regner i med at skal have sløret af efter vielsen eller skal i have det på hele festen også??

Vi var til bryllup sidste år og der tog bruden sløret af til festen, hvilket jo gav en vis frihed, men min fars kone siger at det gør man altså ikke...

Jeg skal have langt slør på så tænker bare at jeg er bange for at komme op at slås med det i løbet af aftenen :wink:

Hvad er normalt at gøre??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog mit lange slør af da vi skulle køre på mc fra kirken...jeg sad dog i sidevognen. Jeg havde bestemt at man ikke skulle rive i mit slør, så jeg havde købt et numselangt som jeg havde på hele aftenen. Altså indtil de besluttede sig for at nu skulle det være kortere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde slør på i kirken, til receptionen, og tog mit af midt under fotograferingen... Det var min mor's slør, og jeg ville ikke have at det skulle blive ødelagt. Selv om hun syntes jeg skulle beholde det på. Valgte jeg at tage det af. Og et er jeg rigtig glad for, da det gav mig en større frihed under festen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mit slør var 2,5 meter langt og for mit vedkommende, var det rart at få af.

Jeg havde opsat hår, og hver gang man blev krammet/lykønsket fik slør og frisure lige et ryk, hvilket gjorde at kammen til sidst gnavede i hovedbunden. Så mit slør røg af, da jeg ankom til festen - men på igen til brudevalsen, så der var noget at rive i :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer