RikkeMy

Borddekorationer - hvad skal jeres se ud?

20 indlæg i dette emne

Jeg synes efterhånden jeg har styr på det meste, men der er en ting jeg har meget svært ved at beslutte mig omkring - nemlig borddekorationer.

Så jeg vil egentlig gerne høre hvad I har tænkt jer til jeres bryllupper? Så jeg måske kan blive lidt inspireret :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har selv lavet det jeg tror skal blive vores borddekorationer til brylluppet. Har samlet en masse glas (rødbede,asie osv.), vasket dem af også livet blondestof på, og et silkebånd i toppen. Det er meningen at dette både skal bruges som vaser (vil have bonderoser eller silkepæoner) og til lys. Effekten af det blondestof og lys er bare super smuk og romantisk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror vores ender med cylinderglasvaser med en kugle på toppen af blomster. Nede i glasvasen skal der nok være nogle diamanter og rosenblade... rundet om vaserne skal der være små lysestager... :)

post-39594-0-14918100-1384721611_thumb.j

post-39594-0-23096600-1384721680_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ha noget i retning af denne krans og så med et bloklys i midten, måske også noget drys af en art? (Diamanter, glimmer?)

Det bliver ikke lige disse farver, men en krans i grønt og med de blomster der også kommer i min buket.

Kører douche farver, lilla, petrol, lyserød? Har ikke endeligt bestemt mig endnu?

post-67829-0-88889800-1384856038_thumb.j

Redigeret af Aya84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ha noget i retning af denne krans og så med et bloklys i midten, måske også noget drys af en art? (Diamanter, glimmer?)

Det bliver ikke lige disse farver, men en krans i grønt og med de blomster der også kommer i min buket.

Kører douche farver, lilla, petrol, lyserød? Har ikke endeligt bestemt mig endnu?

Nej, hvor er den krans altså bare en smuk ide! Kunne helt klart godt være en mulighed for os, hvis vi må :)

SELVFØLGELIG må i det :) Jeg faldt selv over det et sted på nettet, og synes det er den fineste dekoration til et rundt bord!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan også godt finde på at nappe den ide, det er en rigtig god ide til runde borde, uden at det bliver for meget :)

Jeg er ikke til de der kæmpe udsmykninger.. Man skal kunne se hinanden hele vejen rundt om bordet, uden at skulle se rundt om en dekoration...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan også godt finde på at nappe den ide, det er en rigtig god ide til runde borde, uden at det bliver for meget :)

Jeg er ikke til de der kæmpe udsmykninger.. Man skal kunne se hinanden hele vejen rundt om bordet, uden at skulle se rundt om en dekoration...

Lige præcis, det er nemlig også min tanke :) Og vores fest er en "dagsfest", som jeg tænker slutter senest ved midnat (Vi bliver velsignet kl 11 og skal spise kl ca 15). Så synes bare det skal være uden for voldsomt bordpynt, det passer bedst til vores stil, personlighed og typen af fest vi ønsker at holde.

Så kan kransen jo laves efter den stil man ønsker og de farver man vil have.

Ej, jeg synes bare det er en smuk borddekoration. Har også set en der var formet som et hjerte? Det er så ikke lige mig ;)

Redigeret af Aya84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer