Sign in to follow this  
Followers 0
moenpige

Hvad synes I om farverne rød, sort og hvid som tema....?

9 posts in this topic

Uhhhe er så meget i tvil med disse farver.den kommene mand er glade for disse farver og jeg kan også lide dem men jeg tænkte også lidt på efterårsfarverne...... Mangler nok ideer til det hele indenfor disse farver gg Jeg er total grøn indenfor bryllupsplænlægning. den kommene svigermor vil meget nemt overtage, men jeg vil helst selv.

Gode ideer modtages med kyshånd ss

0

Annonce ♥

Snehvide tema lyder super hyggeligt, check hjemmesiden princessensbryllup, kig under temaet snehvide og der er masser af ting

0

Annonce ♥

Ved ikke helt med den røde, minder mig lidt om jul, men når man ser billederne ser det nu meget cool ud.

Vi kørte sort, hvid tema og pang på blomster dekorationerne, det fungerede rigtig godt.

0

Jeg har farverne sort, rød og hvis som tema..... og hjerter ;-)

0

Vi har valgt farverne sort,hvid og et snært af sølv......og overvejer røde blomster for at give en pang farve

0

Vi har valgt farverne sort,hvid og et snært af sølv......og overvejer røde blomster for at give en pang farve

Uuuh det lyder rigtig smukt :)Synes sagtens du kan vælge røde blomster - det ville blive rigtig flot.

0

Annonce ♥

Jeg syntes det ser lidt hårdt ud i farverne, måske mere stor fest og ikke bryllup... Ikke at det ser grimt ud eller noget :-)

Vi havde, hvide duge, lys og servitutter , blomster var roser i pangfarver , bordkort var små hvide æsker med røde sløjfer og rød hjerter og på bordet lå en smule røde rosenblade og diamanter.

0