Helene Frederiksen

Brændt af med hensyn til lokale - hjælp

25 indlæg i dette emne

Ja vi har lige her til morgen fået en mail om, at der hvor vi skal holde vores bryllup, er de kommet til at love lokalet ud til anden side, så nu står vi og mangler et nyt lokale...... Og ja jeg er pisse sur og rasende, for afsige det mildt.....

Så er der nogen af jer skønne kvinde, som kan hjælpe med at finde et lokale, hvor man selv kan medbringe mad/kok og drikkevarer.

Det må gerne være på Østerbro (men andre steder må også gerne foreslås) der skal være plads til 61 personer.

Og så skal det være den 23/8-14.

Alt er reserveret til den dag......kirke, fotograf, kok og dj"..........

Please, hjælp :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se der har jeg et godt forslag, for var til bryllup hos et vennepar i juni måned, og det blev afholdt på Østerbro.

Det ligger på Marskensgade, og de havde det lokale der havde en terrasse. De havde egen kok, mad og drikke med.

Marskensgade 7. 2100 København Ø. Telefon 88 30 70 65.

Prøv det;-) Det er da virkeligt surt at de har aflyst det andet lokale...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er også Muhz! Der kan man vist være op til 70 og man må stå for så meget eller lidt man vil selv. Ved ikke hvad det koster, for de svarede aldrig på vores mail i sin tid, men det er vildt charmerende! Bliver brugt som galleri, til yoga undervisning og meget andet. Vi gik forbi en søndag, og de var rigtig søde at snakke med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhhh! Hvor træls! Kan godt forstå, at du er frustreret !

Bum, bum...... Jeg ville helt vildt gerne hjælpe dig. Jeg er bare ikke kendt på de kanter..............

Tænker, du skal se, om du kan låne et beboerhus???

Hurtig googleri - ved ikke, om du kan bruge det til noget - eller om det er rigtig tæt på Østerbro......

http://www.selskabslokale.net/F/Search/Østerbro/

http://kulturogfritid.kk.dk/østerbrohuset/salen

http://beboerhus.dk/BEBOlokaler3.html

Har kigget på dem, men der skal man vist være "tidlig" ude, så de kan ikke bruges, men tusind tak for hjælpen :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se der har jeg et godt forslag, for var til bryllup hos et vennepar i juni måned, og det blev afholdt på Østerbro.

Det ligger på Marskensgade, og de havde det lokale der havde en terrasse. De havde egen kok, mad og drikke med.

Marskensgade[/size] 7. 2100 København Ø. Telefon 88 30 70 65.[/size]

Prøv det;-) Det er da virkeligt surt at de har aflyst det andet lokale...[/size]

Ej hvor sjovt, vi skal giftes samme dag :-)

Det lokale har jeg også kigget på. Synes du at det var godt, hvor mange var? Kan du evt huske noget om faciliterne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er også Muhz! Der kan man vist være op til 70 og man må stå for så meget eller lidt man vil selv. Ved ikke hvad det koster, for de svarede aldrig på vores mail i sin tid, men det er vildt charmerende! Bliver brugt som galleri, til yoga undervisning og meget andet. Vi gik forbi en søndag, og de var rigtig søde at snakke med.

Der skal man også være ude kl 2 om natten og det er desværre lige tidligt nok..... Men igen tusind tak

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er også Muhz! Der kan man vist være op til 70 og man må stå for så meget eller lidt man vil selv. Ved ikke hvad det koster, for de svarede aldrig på vores mail i sin tid, men det er vildt charmerende! Bliver brugt som galleri, til yoga undervisning og meget andet. Vi gik forbi en søndag, og de var rigtig søde at snakke med.

Se der har jeg et godt forslag, for var til bryllup hos et vennepar i juni måned, og det blev afholdt på Østerbro.

Det ligger på Marskensgade, og de havde det lokale der havde en terrasse. De havde egen kok, mad og drikke med.

Marskensgade[/size] 7. 2100 København Ø. Telefon 88 30 70 65.[/size]

Prøv det;-) Det er da virkeligt surt at de har aflyst det andet lokale...[/size]

Ej hvor sjovt, vi skal giftes samme dag :-)

Det lokale har jeg også kigget på. Synes du at det var godt, hvor mange var? Kan du evt huske noget om faciliterne?

Yeah vi er mange der skal giftes d. 23.08.14.

Men lokalet var godt, det var stort, der var plads til borde (vi var også omkring 60 mener jeg), køkkenet var dog ret lille, men bonus var, at der var terrasse så rygerene var ikke langt væk. Jeg var toastmaster til det bryllup, så det var dejligt alle var tæt på - og man lige kunne gå ud og få noget luft.

Der skal man også være ude kl 2 om natten og det er desværre lige tidligt nok..... Men igen tusind tak

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er nemlig en rigtig god at blive gift på :loveshower:

Og til jer, som er nysgerrige, så havde vi lejet Roklubben Gefion nede i svaenmøllehavn, og de kan helt klar IKKE anbefales...... :shooter: Vi havde fået en bekræftelse på mail for over en måned siden, samt en mail med alle reglerne for udlejningen...... Depositummet skulle først betales op til dagen....

Og det eneste hun havde at sige, da min kæreste ringede derned var, at det jo var godt at der er 10 mdr til.................. :pokey: argh( og her ville jeg rigtig gerne komme med en masse grimme kommentarer...... :pokey::shooter:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og til jer, som er nysgerrige, så havde vi lejet Roklubben Gefion nede i svaenmøllehavn, og de kan helt klar IKKE anbefales...... :shooter: Vi havde fået en bekræftelse på mail for over en måned siden, samt en mail med alle reglerne for udlejningen...... Depositummet skulle først betales op til dagen....

I har fået en bekræftelse på mail ! . :td: Så syntes jeg godt nok de har et seriøst problem. Jeg har spillet derude før men det er en hel del år efterhånden og ikke bryllupsfester/private fester men roklubsfester. Jeg tror seriøst at der er et "internt" arrangement de har overset og dermed er kommet i klemme.

Nu siger du Østerbro men I skal jo ikke langt ud af København for at finde lokaler som i mine øjne er bedre og mere egnet til bryllupsfester end ovenstående (som jeg husker disse lokaler hvis ellers de er de samme tænker på) og det I har oplevet der er heller ikke ligefrem noget der vækker tillid. Der kan måske hentes noget inspiration via vores referenceliste.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære alle

Tusind tak for god respons.

Tager lige jer alle på en gang, det er lidt nemmere :-)

Altså vi har et andet lokale på hånden, et godt et, problemet er bare lokationen..... Manden har ytret ønskeom at det skal være ved vandet Hurra for at man er kæreste med en lystfisker/dykker, så vi leder stadig med lys og lygte....

Så hvis I kender nogen steder med udsigt til vandet, enten selskabslokale, hvor man selv kan medbringe det hele eller hvor det hele er inkluderet, så sig endelig til...... Og ja, vi er klar over at prisen er en anden ;-) og det behøver ikke at ligge på Østerbro, vi kan godt bevæge os. (hvis dejligere langt væk, må der gerne være mulighed for overnatning.

Og Diskobil, vi regner også med at det er et privat arrengement eller egen fest, som skal holdes der. Det er bare så respektløst, synes jeg. Har slet ikke ord for, hvor sur, jeg er på dem.....

Og jeg kigger straks din liste igennem og håber at vi finder noget :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis han er lystfisker/dykker har de så ikke et klubhus o.l. I måske kunne låne eller et netværk. :lol:

Kulturhuset Islands Brygge ligger derudover ud til vandet. Skulle have spillet der sidste år men det blev flyttet fordi der ikke måtte grilles udendørs.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

National museet og Hotel Admiralen (man kan sejle dertil i kanalrundfart :) )

Restaurant vigen i Roskilde - MEGET smukt.

Hmm, Ocean Club.

Middelgrundsfortet (kræver man lejer båd til at sejle gæster til og fra).

MS Amerika ved Amerika kaj.

Der er også forskellige steder ved Vedbæk havn, f.eks restaurant La Vela hvis i er til italiensk mad:) Man kan sikkert også holde selskab hos Hotel Marina lige overfor, men det er slet ikke lige så smukt/romantisk.

Og hvis det ikke gør noget det bliver dyrt, så Rungstedgård;)

Puha! Går lige op for mig hvor mange steder vi selv har været ude og kigge!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ulempen ved den Gamle Station og Middelgrundsfortet er så - sådan som jeg husker det - at man også der skal være ude forholdsvis tidligt. Mange af de løsninger du nævner Louise er jo også færdige løsninger inkl. alt.

Det er ikke svært at finde løsninger hvor man har alt for sig selv og ikke er afhængige af at skulle være ude på et bestemt tidspunkt men det er svært når det samtidig skal være ud til vandet og indenfor de geografiske rammer der er lagt. Så spørgsmålet er jo om han kunne tænkes at ville gå lidt på kompromis for ellers risikerer I at komme meget langt væk fra det der er jeres udgangspunkt geografisk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Helene.

Sonnerupgård har ledig den 23. August 2014. Vi har ikke kig til havet, men til en havesø, marker og skov.

Vi er mange steder som er meget professionelle, hvor I får en ordrebekræftelse med hvad I har bestil og hvilket dato, tidsrum mv. Og selvføgligt afbestillingsbetingelser.

Vi står alle i den udfording hver sæson at vores faciliteter er lejet ud og hvor vi så må sige nej til store erhvervs arrangementer. I brudepar er jo ude i god tid. Men som et udlejningsted kunne jeg aldrig drømme om ikke at overholde den aftale, som er indgået ej at bytte om på de forskellige selskabslokalet - afdelinger.

Det er den sikkerhed, som skiller de "billige" og professionelle steder fra hinanden.

Jeg kan godt forstå du føler dig godt sur.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja vi har lige her til morgen fået en mail om, at der hvor vi skal holde vores bryllup, er de kommet til at love lokalet ud til anden side, så nu står vi og mangler et nyt lokale...... Og ja jeg er pisse sur og rasende, for afsige det mildt.....

Så er der nogen af jer skønne kvinde, som kan hjælpe med at finde et lokale, hvor man selv kan medbringe mad/kok og drikkevarer.

Det må gerne være på Østerbro (men andre steder må også gerne foreslås) der skal være plads til 61 personer.

Og så skal det være den 23/8-14.

Alt er reserveret til den dag......kirke, fotograf, kok og dj"..........

Please, hjælp :-)

Har ikke lige fået kigget tråden igennem, så ved ikke hvad du har fået af tilbud … Men, har du prøvet på vestegnen? ved ikke om det for langt væk, på dalvangsvej i glostrup ligger der et super flot og lækkert lokale.. det koster 1500 i dep. og 6000 i leje for en weekend .. :-)

Ellers er der flere steder derude omkring :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er der nemlig. I Glostrup/Albertslund ligger der bl.a. også Odd Fellow, Herstedøster og Herstedvester Forsamlingshuse m.v. men der er jo ikke noget vand. :lol:

Hvad med at lave en lille pool til din kommende mand :D Smide nogle fisk i og så så er den hjemme? :D ej det er gas, kan godt se problemet … Men det er jo desværre lidt svært at finde lokaler som har en god beliggenhed til okay penge :-/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære alle

beklager jeg først skriver tilbage nu, men har selv lige ligget syg og også haft børn syge.....

Tusind tusind tak for hjælpen og alle de gode gode forslag. Den med poolen og et par fisk har været oppe og vende, men vi kom frem til at man ikke kunne få store nok pools..... ;-)

Vestegnen har ingen intereesse, det ville blive for langt væk for os og vores gæster.

Men vi skal ud og tale med en restaurant her på mandag, som ligger ud til vandet. Vi havde først kigget på et hotel, hvor vi så ville have haft overnatning med til vores gæster (de var billige), men de havde desværre ikke nok ledige værelser den dag....

Så vi ser frem til mandag og håber på at vi kan lide lokaler :-)

Håber at I alle får en fantastisk weekend

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Helene.

Sonnerupgård har ledig den 23. August 2014. Vi har ikke kig til havet, men til en havesø, marker og skov.

Vi er mange steder som er meget professionelle, hvor I får en ordrebekræftelse med hvad I har bestil og hvilket dato, tidsrum mv. Og selvføgligt afbestillingsbetingelser.

Vi står alle i den udfording hver sæson at vores faciliteter er lejet ud og hvor vi så må sige nej til store erhvervs arrangementer. I brudepar er jo ude i god tid. Men som et udlejningsted kunne jeg aldrig drømme om ikke at overholde den aftale, som er indgået ej at bytte om på de forskellige selskabslokalet - afdelinger.

Det er den sikkerhed, som skiller de "billige" og professionelle steder fra hinanden.

Jeg kan godt forstå du føler dig godt sur.

Ja det er enormt uprofessionelt. Man kan så sige,til deres forsvar, at de lever ikke af at lege lokaler ud, men synes simpelthen at det er så tarveligt gjort af dem. Især når man tager i betragtning af, at vi havde haft aftalen med dem i over en måned.

Men det er jo et super lækkert sted, som I har. og det kunne sagtens have haft en interesse, men vi blev enige om, at når det lå i sådan et prisleje, så kan vi ligeså godt betale os fra det hele, så vi ikke skal stå med noget dagen før eller efter :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer