Soon2bemrsH

Hot, ok hot eller not so much?

123 indlæg i dette emne

Vil lige høre jeres tanker..

Min plan er at købe et tea length tylskørt (nok i nude/ivory toner), og så er planen at finde en pencil dress eller en rigtig fin top til, så det tilsammen bliver brude't :-) Nu har jeg så fået denne nude/blush og blomstrede kjole hjem, og vil lige høre, hvad I synes?

Tylskørtet er ikke det "rigtige" men et, jeg har lånt af en veninde, så jeg kunne forestille mig bedre, hvordan det nogenlunde kommer til at se ud.

Kjolen er lidt for stor, så det bliver ikke den, men jeg er mest ude på at høre, hvad I synes om sammensætningen med den farverige blomstrede overdel - hot, ok hot eller not so much?

Gerne med det filter, som hedder, at jeg ikke drømmer om et stort skrud med slæb, men et tea length-look :-)

(Beklager den dårlige billedkvalitet)

post-65672-0-25716800-1384981688_thumb.j

post-65672-0-50681700-1384981698_thumb.j

post-65672-0-16984700-1384981714_thumb.j

post-65672-0-55571900-1384981736_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ideen er helt vild god! Er det, så du kan smide tylskørtet senere?

Nu ved jeg ikke, hvor meget brud du gerne vil udstråle, men umiddelbart tænker jeg ikke så meget brud med det outfit. Nok mest pga den blomstrende kjole. Har set noget lignende med en der havde en hvid/beige blonde kjole under et tylskørt. Og det så ret brud agtig ud, men med samme effekt som du beskriver.

Men det er jo bare min mening:) Måske er det alle farverne på den blomstrende kjole, der gør jeg ikke er helt hooked. Men synes det ser helt vildt flot ud, så det er kun lige det med brude-delen jeg ikke er så hooked på, men der er det jo vigtigt DU føler dig godt tilpas:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man fandt en pencil dress til, kunne man sagtens smide tylskørtet senere, men nok ikke når det ikke er et gulvlangt et, for det er jo rimeligt luftigt alligevel :-)

Jo, der skulle være en del mere puf i skørtet - vedhæfter lige et billede af det skørt, jeg overvejer at bestille (i de rigtige farver), som viser puffet.

Jeg har det lidt ambivalent med selve kjolen, for jeg synes, det blomstrede er kulørt og friskt på den nude baggrund, men det skal selvfølgelig heller ikke være for low key.

post-65672-0-04481400-1385024115_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes selve idéen er rigtig hot :)

Men når du bruger den blomstrede kjole under, virker det som om du er mere gæst end brud. For mig er blomstrede kjoler skønne, men ikke hvis man er hovedpersonen i en event (som fx bryllup eller rund fødselsdag)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske skal jeg også lige tilføje, at vores tema er rustic vintage i øvrigt :-)

Jeg rænker også lidt at kjolens stof måske gerne måtte være lidt mere satin/silke-agtigt eller mere let i hvert fald, for det ser måske lidt for hverdags ud.

Må indrømme, at når jeg ser billederne tænker jeg mest "Hot" men det andet øjeblik "not so much?"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg siger HOT!

Det tylskørt du vil bestille er fantastisk! Jeg synes sagtens du kan bruge en blomstret kjole i vintagestil under skørtet, men kan ikke helt forstå hvorfor. Vil du tage skørtet af senere??? For så tror jeg det bliver lidt for casual.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg siger HOT!

Det tylskørt du vil bestille er fantastisk! Jeg synes sagtens du kan bruge en blomstret kjole i vintagestil under skørtet, men kan ikke helt forstå hvorfor. Vil du tage skørtet af senere??? For så tror jeg det bliver lidt for casual.

Ja, ikke? Det er lige, hvad jeg har ledt efter, så jeg kan næsten ikke vente med at bestille det :-)

Nej, det er ikke planen at tage skørtet af senere. Man kunne godt, hvis man ville, men det ville være synd synes jeg, for tylskørtet løfter udtrykket en hel del til det brudeagtigte og elegante. Jeg har også kig på nogle forskellige toppe, som jo så ikke er kjoler, men tanken er lidt inspireret af dette billede.

post-65672-0-89174300-1385031668_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt en anden top hjem, som jeg er meget spændt på. Den er nude/beige i det, og har lige præcis den udskæring, jeg forestiller mig. Jeg tør ikke helt vise den frem, før jeg har fået den hjem og prøvet, om det overhovedet er noget, men har faktisk overvejet, at man godt kunne pifte bæltet op, enten med en påsyet blonde, en blomst/blomster-piece eller bare have en sløjfe i siden med lange bånd ned langs kjolen. Bare for at det ikke bliver alt for enkelt :-)

Jeg kan godt lide det enkle, bl.a. fordi jeg skal have en lidt stor halskæde på (kan anes på billederne), som jeg fik af min H2B efter vi havde været sammen i bare 3 måneder. Den kostede kassen (efter vores målestok, 2-3.000 kr.), og så skal den i centrum, fordi den er sådan et fint symbol på vores kærlighed. Den forestiller to grene, der vokser sammen, og så er der "drysset" med små og store "sten" i. Han købte den i al hemmelighed og fuldstændig ud af det blå :-)

Men ih, hvor kommer man altså bare langt omkring, når man som udgangspunkt kan vælge på alle hylder stilmæssigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger HOT!

Det tylskørt du vil bestille er fantastisk! Jeg synes sagtens du kan bruge en blomstret kjole i vintagestil under skørtet, men kan ikke helt forstå hvorfor. Vil du tage skørtet af senere??? For så tror jeg det bliver lidt for casual.

Ja, ikke? Det er lige, hvad jeg har ledt efter, så jeg kan næsten ikke vente med at bestille det :-)

Nej, det er ikke planen at tage skørtet af senere. Man kunne godt, hvis man ville, men det ville være synd synes jeg, for tylskørtet løfter udtrykket en hel del til det brudeagtigte og elegante. Jeg har også kig på nogle forskellige toppe, som jo så ikke er kjoler, men tanken er lidt inspireret af dette billede.

Dét der er looket! med sådan en udskæring, mmmm mama! :lol: Så fungerer det! :biggrin:

- og så kan halskæden komme i centrum :)

Hehe ;-) Fedt at høre, at tankerne ikke er helt off :-) Jeg kan desværre ikke slippe af sted med lige den kjole på billedet, for der skal ingenting til, så ser jeg fuldstændig nedringet ud (jeg er en ganske naturlig 70H), og jeg vil nødig huskes som den storbarmede brud! For tildækket så ligner jeg et dæk for oven...! :-)

Men hvis andre er hooked på lige præcis det look, så er linket til det her http://www.etsy.com/listing/110555466/convertible-tulle-ivory-mia-pencil-dress :-D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DU BLIVER SKØNHAMRENDE SMUK!!!!!

Taark :-D :-D :-D

Ej, nu får jeg helt lyst til at vise, hvad jeg har i tankerne.. Det er bare en skitse og så med et billede af den top, jeg har bestilt hjem men endnu ikke prøvet.. Bæltet kan man jo peppe lidt op, og så skal der birdcage til og enten ivory eller nude peep toe sko til.

Hvad synes I?

post-65672-0-33889900-1385044932_thumb.j

Redigeret af Soon2bemrsH
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe ;-) Fedt at høre, at tankerne ikke er helt off :-) Jeg kan desværre ikke slippe af sted med lige den kjole på billedet, for der skal ingenting til, så ser jeg fuldstændig nedringet ud (jeg er en ganske naturlig 70H), og jeg vil nødig huskes som den storbarmede brud! For tildækket så ligner jeg et dæk for oven...! :-)

Men hvis andre er hooked på lige præcis det look, så er linket til det her http://www.etsy.com/listing/110555466/convertible-tulle-ivory-mia-pencil-dress :-D

Gid det var min 70G, der så ud af noget! Ved mig er G'et mere et udtryk for, at min barm starter langt ude hehe

Men nej, så er det nok ikke liiiiiige den udskæring, du skal have, MEN du er på sporet! :biggrin: Spændende, når du får blusen hjem, du har bestilt.

Haha, ja, det er ikke altid nemt at være en busty lady! Alt med en bar ryg er udelukket og så meget andet, fordi man skal have "kranen" på ;-) Men, man kan ikke vinde hver gang.. Fordele og ulemper ved alt og vi skal heldigvis ikke være ens alle sammen :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kommer lidt sent ind i debatten, men blander mig alligevel :)

Jeg synes at idéen med blomster er meget fint og sommerligt. Som det også er sagt tidligere kan det dog fjerne opmærksomheden fra halskæden.

Jeg er stor fortaler for farver og det spraglede - selvom jeg skal giftes i hvidt :floejt: Alting skal ikke være så kedeligt og bare fordi noget er simpelt er det ikke nødvendigvis flot. Og man kan jo sagtens være 'rigtig' kirkebrud selvom man ikke gør som alle andre.

Men jeg er vild med tea-lenght - har selv én :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er helt vild med din skitse. Den er skide flot. Det er en god top til os med store babser ;)

Dejligt at høre! :cheerleader3::loveshower: For jeg bliver egentlig lidt glad, når jeg kigger på den skitse. Tror den er helt perfekt for både halskæde og :b223: (den smiley bliver i øvrigt brugt for lidt :wink: ) HÅBER bare, den er så fin, som den ser ud, for så mangler jeg vist bare at få syet strømpebånd :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer