Soon2bemrsH

Chokoladefontæne .. nogen der overvejer dette / har erfaringer?

9 posts in this topic

Hej alle!

Jeg så i dag tilfældigvis her til morgen en reklame for chokoladefontæner på Facebook og tænkte, at det måske kunne være et meget festligt indslag sammen med kaffen efter maden så der er lidt forskelligt frugt at dyppe i chokoladen samtidig med at man kan guffe lidt kransekage og chokolade.

Nogen, der overvejer det samme eller har erfaringer med det?

Det er jo egentlig bare lidt ekstra-lir, så ikke "livsnødvendigt" og vi kan også sagtens undvære, meeen... :-)

post-65672-0-95396700-1385209854_thumb.j

post-65672-0-90308600-1385210255_thumb.j

post-65672-0-35886100-1385210262_thumb.j

0

Annonce ♥

Haha, raclette-grill!! Har faktisk aldrig prøvet det, heller ikke chokoladefontæne.

Du har nok lidt ret med 80-90'er-feel.. :-)

0

Ja gu' er det da kitch, men jeg siger go for it! Hvis du er hel vild med chokolade, så ski' da hul i at det er 80'er. Jeg tror også at dine gæster ville synes det er vildt sjovt. Brug det istedet for slikbar, som alle andre har. Gør hvad du synes! Jeg er den type som vil grine vildt af det, men vil æde løs alligevel :)

0

Ja gu' er det da kitch, men jeg siger go for it! Hvis du er hel vild med chokolade, så ski' da hul i at det er 80'er. Jeg tror også at dine gæster ville synes det er vildt sjovt. Brug det istedet for slikbar, som alle andre har. Gør hvad du synes! Jeg er den type som vil grine vildt af det, men vil æde løs alligevel :)

Enig :)

0

Annonce ♥

Jeg synes det ser SUPER lækkert ud.. Minder mig om chokoladefondue, vi fik til nytårsaften for et par år siden. Det var åndssvagt lækkert.. :cheerleader3:

Jeg ku da måske godt finde på et leje sådan en fætter - tænker bare, når der nu også er børn til stede om de kan styre sig ;) Men det spørgsmål gælder vel også hvis man vælger at have en slikbuffet :)

0

Jeg synes så at en chokokadefontæne er fantastisk og en raclette ligeså. At det måske var meget in i 80'erne 90'erne betyder vel ikke at man ikke kan bruge det med succes nu? :wink:

Vi havde chokokadefontæne til vores bryllup. Om end noget mislykket da vi ikke rigtig kunne få det til at flyde helt. Men bruges det kunne det og jeg synes det var skønt. :)

0

Jeg synes så at en chokokadefontæne er fantastisk og en raclette ligeså. At det måske var meget in i 80'erne 90'erne betyder vel ikke at man ikke kan bruge det med succes nu? :wink:

Vi havde chokokadefontæne til vores bryllup. Om end noget mislykket da vi ikke rigtig kunne få det til at flyde helt. Men bruges det kunne det og jeg synes det var skønt. :)

Hvordan var jeres chokoladefontæne sådan støjmæssigt? Og hvad havde I af frugt mv. til at dyppe?

0

Enig :)

Kunne ikke være mere enig, og sååå smager det hammer godt :loveshower:

0

Annonce ♥

Er os vild med det! Elsker frugt med chokolade! Har selv prøvet det, for en del år siden, kan dog ikke huske om noget gik galt. Tænker dog, at når jeg ikke husker det var det nok fordi det gik fint:)

0