Guest Chalala85

Anbefal et sted at holde bryllup - Kbh og omegn

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad med Restaurant Viva. Der holder I festen på en båd og derved er det jo i sagens natur ud til vandet. Rungsted Sejlklubs restaurant kunne måske også være en mulighed men ellers kan I måske hente mere inspiration på vores referenceliste

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har været til bryllup på Restaurant Vigen i Roskilde. VIRKELIG smuk beliggenhed, men det er jo så i Roskilde. Tror dog man får lidt mere for pengene end i Kbh;)

En mulighed kunne også være national museet - man kan komme sejlende dertil med kanal rundfart og så kan de servere velkomst drink i deres lille have og holde en udstilling åben for gæsterne (i er de eneste der er der, museet er lukket) mens i er ude og få taget billeder. Det blev desværre for dyrt for os (restaurant julian står for maden, så helt sikkert mega lækkert), men vi var ret imponerede, da vi var ude og snakke med dem. En anden mulighed kunne være Hotel Admiralen - her kan i også sejle til med kanalrundfart og så står tjenerne klar på kajen med velkomstdrink når gæsterne ankommer. Det var vi også ude og se og de er også meget søde og samarbejdsvillige (de var helt med på at vi kunne komme med photobooth og alverdens andre ting dagen inden med instruktioner til, hvordan det hele skulle stilles op). Dog igen, desværre for dyrt for os:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og når jeg skriver kanalrundfart mener jeg selvfølgelig at i lejer jeres egen båd og evt holder receptionen på den;) Mener faktisk kun en overdækket båd koster 2500kr/time med skipper og det hele, så det er jo godt det samme mange ellers betaler for at blive kørt væk fra kirken i en fancy bil - her er der bare plads til alle;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare byde ind med at vi holdt vores bryllup i Tårnby selskabslokaler. :) Maden var FANTASTISK og der var rigeligt af den og der er åben for alle drikkevarer hele aftenen. Og jeg synes prisen er god i forhold til København ellers. Og lokalerne er lækre, men det er jo ikke i super lækre omgivelser...... Men alt i alt rigtig godt. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil bare byde ind med at vi holdt vores bryllup i Tårnby selskabslokaler. :) Maden var FANTASTISK og der var rigeligt af den og der er åben for alle drikkevarer hele aftenen. Og jeg synes prisen er god i forhold til København ellers. Og lokalerne er lækre, men det er jo ikke i super lækre omgivelser...... Men alt i alt rigtig godt. :)

Manden var ikke vild med det hmm... Men vi leder videre og er ved godt mod - Hvis ikke alt er optaget snart

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har været til bryllup på Restaurant Vigen i Roskilde. VIRKELIG smuk beliggenhed, men det er jo så i Roskilde. Tror dog man får lidt mere for pengene end i Kbh;)

En mulighed kunne også være national museet - man kan komme sejlende dertil med kanal rundfart og så kan de servere velkomst drink i deres lille have og holde en udstilling åben for gæsterne (i er de eneste der er der, museet er lukket) mens i er ude og få taget billeder. Det blev desværre for dyrt for os (restaurant julian står for maden, så helt sikkert mega lækkert), men vi var ret imponerede, da vi var ude og snakke med dem. En anden mulighed kunne være Hotel Admiralen - her kan i også sejle til med kanalrundfart og så står tjenerne klar på kajen med velkomstdrink når gæsterne ankommer. Det var vi også ude og se og de er også meget søde og samarbejdsvillige (de var helt med på at vi kunne komme med photobooth og alverdens andre ting dagen inden med instruktioner til, hvordan det hele skulle stilles op). Dog igen, desværre for dyrt for os:)

Ihh hvor er det nogle flotte steder. Vi er mest vild med admiralen. Det ser rigtig fint ud synes vi. Vi har kontaktet dem og må se om de har noget ledigt :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med Restaurant Viva. Der holder I festen på en båd og derved er det jo i sagens natur ud til vandet. Rungsted Sejlklubs restaurant kunne måske også være en mulighed men ellers kan I måske hente mere inspiration på vores referenceliste

Synes ideen er rigtig fin, men manden min vil ikke på en båd på den måde :-/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores ellers perfekte lokation Oceans Club, er ret svær at få fat i, på de datoer vi ønsker. Så vi må ud med næserne og se efter andre steder :-)

Det skal være et sted der kan stå for det hele. romantisk selvfølgelig og gerne ved vandet :-)

Nogen forlsag???

På forhånd tak :loveshower:

Vi holder vores i Herthadalen, som ligger smukt ud til en skovsø. Jeg synes selvfølgelig, at det er det mest romantiske sted :a1221: Det ligger omkring 10 km fra Roskilde. Ved ikke om det er noget for jer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores ellers perfekte lokation Oceans Club, er ret svær at få fat i, på de datoer vi ønsker. Så vi må ud med næserne og se efter andre steder :-)

Det skal være et sted der kan stå for det hele. romantisk selvfølgelig og gerne ved vandet :-)

Nogen forlsag???

På forhånd tak :loveshower:

Vi holder vores i Herthadalen, som ligger smukt ud til en skovsø. Jeg synes selvfølgelig, at det er det mest romantiske sted :a1221: Det ligger omkring 10 km fra Roskilde. Ved ikke om det er noget for jer.

Det er godt nok fint og meget romantisk :a1221: Jeg viser det lige til gemalen ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores ellers perfekte lokation Oceans Club, er ret svær at få fat i, på de datoer vi ønsker. Så vi må ud med næserne og se efter andre steder :-)

Det skal være et sted der kan stå for det hele. romantisk selvfølgelig og gerne ved vandet :-)

Nogen forlsag???

På forhånd tak :loveshower:

hej alle der ude prøv lige at tjek det her sted ud .... :loveshower: en fantastisk sted landlig idyl 8 minutter fra Rådhuspladsen i København

jeg kan kun anbefalede dette sted så imødekommen mennesker søde og har tjek på tinge før vi næste stile vores spørgsmål fantastiks menu sammen sætning og super flotte lokaler.

www.bellahoej.dk

KH. Hedda mus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej alle der ude prøv lige at tjek det her sted ud .... :biggrin: en fantastisk sted landlig idyl 8 minutter fra Rådhuspladsen i København

jeg kan kun anbefalede dette sted så imødekommen mennesker søde og har tjek på tinge før vi næste stile vores spørgsmål fantastiks menu sammen sætning og super flotte lokaler :denmarkflag:

Kh. Hedda mus :super:

www.bellahoej.dk

post-73713-0-09321800-1397914959_thumb.j

post-73713-0-31221900-1397915004_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var engang til noget julefrokostarrangement på Mikkelgaard ved rungsted. Det er selvfølgelig ikke København C men det var sådan nogle smukke lokaler synes jeg og husker også en smuk udsigt, men det er vist en meget anden stil end Ocean Club så ved ikke om det er noget for jer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg kan se så har de fundet en lokation (/Belis Bar). Noget helt andet er. Hvis Kastrup Strandpark stadig har samme ejer som for 5-6 år siden så må jeg på det kraftigste fraråde at bruge stedet. Aldrig har jeg oplevet noget der blot minder om den behandling vi (brudeparret og jeg selv) fik derude. Men mener også at have hørt at stedet lukkede nej så der er - forhåbentlig - kommet nyere ejere til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer