EDK

Brudehår, Makeup og negle ..

4 posts in this topic

HJÆLP!

Jeg synes selv at jeg har fået et super tilbud - men nogen siger at det er rigtig mange penge, hvad synes i ??

Jeg får ordnet hår, makeup, negle og lavet vippe extensions .. alt sammen for 3500,- dette er inkl. prøve ..

Er det mange penge eller god pris ? :-)

0

Annonce ♥

Jeg vil sige, at det er en rigtig god pris! :cheerleader3:

Jeg har også planer om, at få lavet negle (og et ønske om, at der også er penge til eye lash extension :7himmel: ) og hende jeg gerne vil have det lavet hos tager knapt 600 kr. blot for negle, hvor dekorationer er udover denne pris. Mens hun tager 1000 kr. for at lave vipperne. Jeg synes, at hendes priser er retfærdige, fordi hun laver virkelig et godt stykke arbejde, som holder mere end et par dage. Udover det får du også langt makeup og sat hår PLUS EN PRØVE. I mine ører lyder det rigtig godt. Jeg ville personligt slå til :thumbsupsmileyanim:

1

Jeg synes også det lyder som en rigtig god pris. Ja, det er mange penge, men som SeK siger så løber det jo hurtigt op hvis du skulle have der seperat. Og du får endda både makeup, hår og eyelash + negle som prøve først!

1

Super! Jamen så er jeg ikke bekymret.. :-) Jeg har aldrig fået lavet vipper hos hende før. Det plejer jeg at få lavet hos Nail & Body , det koster 398,- hvor det så holder i en måneds tid - alt afhængigt af om man passer på dem eller ej :-)

Men avs, Så kan jeg godt se at jeg har fået et super tilbud .. I kan prøve at tjekke hende ud … Her er hendes facebook side ..

https://www.facebook.com/pages/Stylist-Make-up-artist-Gyrite-Isabell-Eg-Damgaard/448385505209782

Og hendes egen side :-)

http://gyrite-isabell.dk/Gyrite-Isabell/Forside.html

0

Annonce ♥