Maj2014

Kokken og jomfruen...erfaringer?

19 posts in this topic

Annonce ♥

Nu har jeg ikke erfaring med mad til bryllup. Men kun mad til stor fest samt konfimation. Desværre har det ikke været så godt. Maden var en af gangene væltet rundt i bilen så jeg ved ikke hvad det lignede da de skulle anrette det. Super ærgerligt.

0

Annonce ♥

Jeg tror meget det er en smagssag, også efter, hvilke forventninger man har, hvilket budget og om maden skal udgøre noget særligt i sig selv :)

Jeg har ligesom Chalala ikke gode erfaringer med Kokken og Jomfruen. Synes det har været kedelig mad uden særlige smagsnuancer, de gange jeg har fået mad derfra. Nu ved jeg ikke, hvor du er fra i landet, men der er mange andre cateringfirmaer, der gør det til nogenlunde samme pris, men hvor kvaliteten, efter min smag, er en anden :)

0

Annonce ♥

Personligt har jeg heller ikke de bedste erfaringer med dem, men alligevel må jeg indrømme at min far havde bestilt fra dem til sin 60 års fødselsdag der var det super godt, og det var en kæmpe overraskelse for os alle at det var fra kokken og jomfruen.

0

Har ikke gode erfaringer, fik dem til en jule frokost, maden kom 2 timer for sent, der var for lidt og risen alamanden var dårlig, da jeg klagede fik jeg lidt penge tilbage, men det gjorde det ikke op for en ødelagt julefrokost

0

Annonce ♥

Jeg har også kun dårlige erfaringer med dem, desværrre.. Det er så i Århus-afdelingen, hvor vi brugte dem til julefrokost (sidste år). Vi betalte kun 99kr/kuvert, og valgte selv 7 retter. Til gengæld var der IKKE beregnet særligt meget mad pr. person.. Eksempelvis var der kun ½ æg pr mand !! Og én sølle frikadelle.. Og ja, som en nævner tidligere, så var ris a la manden tydeligvis IKKE lavet mad grødris og var grynet og dårlig :(

Tværtimod kan jeg anbefale Jysk Diner - dem havde vi til nytårsaften og det var så lækkert og der var masser af mad! (Nu bor du godt nok i Faxe, så det har ikke meget at sige, hihi: :))

0

Jeg bor i faxe. Så er meget villig til andre forslag? ?:-)

Vi skal have mad fra Frimanns Gourmet, som holder til i Næstved :)http://www.frimannsgourmet.dk

Ellers kan jeg også kun snakke godt om Hannes herligheder, som en anden også nævnte :)

0

Jeg har også kun dårlige erfaringer med dem, desværrre.. Det er så i Århus-afdelingen, hvor vi brugte dem til julefrokost (sidste år). Vi betalte kun 99kr/kuvert, og valgte selv 7 retter. Til gengæld var der IKKE beregnet særligt meget mad pr. person.. Eksempelvis var der kun ½ æg pr mand !! Og én sølle frikadelle.. Og ja, som en nævner tidligere, så var ris a la manden tydeligvis IKKE lavet mad grødris og var grynet og dårlig :(

Tværtimod kan jeg anbefale Jysk Diner - dem havde vi til nytårsaften og det var så lækkert og der var masser af mad! (Nu bor du godt nok i Faxe, så det har ikke meget at sige, hihi: :))

Jeg takker meget for det hint. Jeg synes det ser spændende ud med jysk diner. Tak :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Begge firmaer er kendetegnet ved at være landsdækkende og have mange forskellige binavne. Jeg ville nok gå efter et mindre og mere lokalt cateringfirma eller en decideret kok. Generelt "kæles" der mere for detaljerne og der kan laves mere individuelle løsninger end hos de landsdækkende cateringfirmaer.

0

@ Diskobil: Ja det er lidt noget juks for begge firmaer ser jeg på bla. trustpilot. Jeg er virkelig i tvivl om hvad jeg synes vi skal finde på.

Ideen er varm buffet i egen have for os, og ikke fancy, men god mad, nok mad, enkelt uden service ud over lev. og en billig pris. Det er altså lettere sagt end gjort.

Vi klarer selv drikkevarer, dessert osv. Så det er kun buffet hovedretter vi vil have. Vi ønsker ikke decideret køkkenpersonale til festen, men håber på der kunne komme en af vores naboer, for at gå os til hænde sådan løseligt, så derfor må der ikke være for mange forberedelser.

Nogen forslag i nærheden af Næstved? Jeg er tilflytter til øen så jeg har meget begrænset viden om hvem der er gode her og hvem der ikke er? :)

0