SignePiigen

Invitationer, udsendes hvornår?

12 indlæg i dette emne

Hej Piger.. :)



Hvornår udsender man invitationer? Jeg skal giftes i September 2014, men fifler allerede lidt med at sende dem ud her i januar, så jeg er sikker på at så mange som muligt kommer..



Hvornår sender i jeres afsted?


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg satser på at mine, øh vores(!), skal ud mellem jul og nytår eller i starten af januar, selvom det først er i august. Man ved jo aldrig om folk bestiller sommerferie til det tidspunkt.. Man kan selvfølgelig også lave en save-the-date, men det er bare en ekstra udgift (mere porto!), men man kunne selvfølgelig også lave det digitalt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal gites 5. juli, og grafikeren er ved at være færdig med vores invitation. Så vi regner med at tage dem med til alle julefrokosterne i december, og dele dem ud, så slipper vi for portoen ;-)

For 14 dage siden begyndte de første at spørge, hvornår invitationerne kommer, selv om jeg stadig syntes der er laaaaang tid til, så er det åbenbart meget normalt et halvt års tid i forvejen, og vi sendte endda STD kort (e-mails) ud i sommers.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi sendte vores ud i starten af september og skal giftes i april, så omkring 7 måneder før. Jeg synes STD kort var alt for meget i forhold til den fest, som vi ønsker at holde. Derfor kom invitationerne bare ud et par måneder før egentlig planlagt. Vi har ikke fået afbud endnu - men der er jo så også først SU den 1. marts

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi regner også med at få dem ud her mellem jul og nytår, og vi skal giftes i starten af juni. Vi er også nogle af dem, der har fravalgt Save The Dates, både fordi det var dobbeltarbejde, men også fordi vi begyndte at planlægge et år før, og så syntes vi simpelthen, at de ville ramme for tæt på hinanden til at det ville give ordentlig mening.

Men jeg tror også, at ca. et halvt år i forvejen er meget normalt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi sendte ud de første to uger af november og holder bryllup den 12. April 2014. Nogen sys det var tidligt, men det er lige op til påske og nogen kunne måske planlægge ferie? Så nu inviterede vi i god tid.

Vi har faktisk fået tre afbud, én veninde rejser til new York på dagen og et par er i Thailand henover den weekend - begge ferier er booket....

Men derudover mangler vi kun svar fra 10 ud af 50 - folk har været søde til at svare hurtigt :) der er først su den 1. Marts...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde en snak om at sende dem ud i oktober, inden jeg startede på bachelor.. Men først kom pappet ikke til tiden, og vi blev skubbet 4 uger. så funkede forsiden bare ikke, og vi anede ikke hvad vi skal gøre, nu har vi fået styr på forsiden, men er kun halvt færdig, da bacheloren æder ret meget tid, samtidig med arbejde og alt andet.. Puha.. Er spændt på om jeg nogensinde får dem ud.. :(

On the bright side, mange af gæsterne, har dog fået det mundtligt at vide og nogle har også fået en sms, så er håbefuld alligevel :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får helt dårlig samvittighed skal også giftes den 12 april og har ikke sendt dem ud i nu. Regner med at dele ud sidst i dec

Jeg skal også giftes d. 12. april og har ikke sendt ud endnu :floejt: Har ikke engang lavet dem, fordi jeg regnede med først at dele dem ud omkring jul/nytår. Vi har bedt folk om at sætte kryds i kalenderen, når vi har mødt dem og sendt sms'er til dem vi ikke har mødt. Der er ingen af vores gæster, der presser på for en invitation, og så tror jeg da faktisk det er noget med at Emma Gad siger 3 mdr. før?! Så Strandberg, vi har masser af tid endnu ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har bryllup den 24. Maj og regner med at familien får deres invitation i en gaveæske juleaften, vores venner får den tilsendt sammen med et julekort :-)

Synes bestemt ikke det er for tidligt- ville gerne have haft vores ud i November, men manglede lige nogle få detaljer . De er så faldet på plads nu- heldigvis :-)

Det er også kun min bror/svigerinde , mine svigerforældre der ved noget om vores bryllup, derfor har det været super vigigt at få dem ud i god tid :-)

Kh

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer