EDK

Den store planlægning 03.05.2014 - BILLEDER FRA SELVE FESTEN!

1,565 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja det er skønt! :-)

Du har helt ret, det har vi også snakket om at gøre, vi ved bare ikke hvem vi så skal vælge da vi både har min far og min gode veninde som kunne være en perfekt toastmaster, og det var jo nemlig for at give ham en følelse af at han også betød noget.

Så den er lidt svær! :-)

Jeg ville også vælge en af de andre - og hvilken luksus ;) At I har flere at vælge imellem, selvom det er nogle trælse omstændigheder, der gør omvalget! Jeg ville vælge din gode veninde. Så er der ikke noget med at du har valgt din far fremfor din papfar, men så vælger du en helt uden for familien :) Det ville jeg gøre - men jeg ved selvfølgelig ikke hvordan forholdet er mellem din far/papfar og om det overhovedet ville betyde noget for din papfar, hvis han blev valgt fra til fordel for din far (det ville min mors mand i hvert fald reagere på = ikke nemt med skilsmisser)!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vil sige som de andre, find en anden

Hvordan tackler han mon den besked?

Ja det er skønt! :-)

Du har helt ret, det har vi også snakket om at gøre, vi ved bare ikke hvem vi så skal vælge da vi både har min far og min gode veninde som kunne være en perfekt toastmaster, og det var jo nemlig for at give ham en følelse af at han også betød noget.

Så den er lidt svær! :-)

Jeg ville også vælge en af de andre - og hvilken luksus ;) At I har flere at vælge imellem, selvom det er nogle trælse omstændigheder, der gør omvalget! Jeg ville vælge din gode veninde. Så er der ikke noget med at du har valgt din far fremfor din papfar, men så vælger du en helt uden for familien :) Det ville jeg gøre - men jeg ved selvfølgelig ikke hvordan forholdet er mellem din far/papfar og om det overhovedet ville betyde noget for din papfar, hvis han blev valgt fra til fordel for din far (det ville min mors mand i hvert fald reagere på = ikke nemt med skilsmisser)!

Ja Vi har nu været i tænke boks..

Fordelen ved min veninde er at hun er simpelthen det mest underholdende menneske der kan gå på to ben - Hun er ikke bange for at tale og får altid folk til at smile - MEN … Hun skal også være Brudepige og jeg vil jo ikke stresse hende mere end højst nødvendigt.. :)

Jeg frygter hvordan min Mor og hendes Mand vil tage det, men samtidigt har jeg det sådan at jeg synes det er tåbeligt hvis de forventer at vil sidde og vente på at han kan tage en beslutning hvorvidt han vil det eller ej, for så at ændre mening et par dage efter eller næste gang jeg fortæller min Mor at jeg mangler hendes opmærksomhed omkring mit Bryllup :-/

Men vi er blevet enige om at Spørge min "Onkel" - Min fars fætter, han har altid været en stor del af mit liv - og han kan også finde ud at tale (Nogle gange lidt mere end andre gange) Men alligevel .. Nu skal vi bare "Break" the news - til min mor og Pap… :-( KRYDS LIGE FINGRER! ;)

God aften og tak for alle jeres gode råd - det er skønt at så mange deler vores holdning :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er skønt! :-)

Du har helt ret, det har vi også snakket om at gøre, vi ved bare ikke hvem vi så skal vælge da vi både har min far og min gode veninde som kunne være en perfekt toastmaster, og det var jo nemlig for at give ham en følelse af at han også betød noget.

Så den er lidt svær! :-)

Jeg ville også vælge en af de andre - og hvilken luksus ;) At I har flere at vælge imellem, selvom det er nogle trælse omstændigheder, der gør omvalget! Jeg ville vælge din gode veninde. Så er der ikke noget med at du har valgt din far fremfor din papfar, men så vælger du en helt uden for familien :) Det ville jeg gøre - men jeg ved selvfølgelig ikke hvordan forholdet er mellem din far/papfar og om det overhovedet ville betyde noget for din papfar, hvis han blev valgt fra til fordel for din far (det ville min mors mand i hvert fald reagere på = ikke nemt med skilsmisser)!

Mht. til forholdet mellem min Far og Pap tjaaa.. Knap så godt… Min papfar er jo total på min Mors side .. De har dog altid accepteret hinanden - der er det straks værre med min Mor, hun kan nærmest ikke døje synet af min Far… Åh de kære forældre.. Min Far har altid været der, så Min Mor ved godt at jeg vælger ham frem for hende, så tror hun nu er nød til at lære at acceptere ham ;-)

Min Far har jo været så sød at betale for drikkevarer, fotograf og har givet 3500,- til brudekjolen, så det er jo en kæmpe hjælp - Han engagere sig og har sjælendt kritik at sige hvis jeg ringer og snakker med ham og brylluppet, hvorimod min Mor nærmest ikke kan holde ud at høre om det… Er jeg den eneste der har en Mor som nærmest er total ligeglad ..? :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er skønt! :-)

Du har helt ret, det har vi også snakket om at gøre, vi ved bare ikke hvem vi så skal vælge da vi både har min far og min gode veninde som kunne være en perfekt toastmaster, og det var jo nemlig for at give ham en følelse af at han også betød noget.

Så den er lidt svær! :-)

Jeg ville også vælge en af de andre - og hvilken luksus ;) At I har flere at vælge imellem, selvom det er nogle trælse omstændigheder, der gør omvalget! Jeg ville vælge din gode veninde. Så er der ikke noget med at du har valgt din far fremfor din papfar, men så vælger du en helt uden for familien :) Det ville jeg gøre - men jeg ved selvfølgelig ikke hvordan forholdet er mellem din far/papfar og om det overhovedet ville betyde noget for din papfar, hvis han blev valgt fra til fordel for din far (det ville min mors mand i hvert fald reagere på = ikke nemt med skilsmisser)!

Mht. til forholdet mellem min Far og Pap tjaaa.. Knap så godt… Min papfar er jo total på min Mors side .. De har dog altid accepteret hinanden - der er det straks værre med min Mor, hun kan nærmest ikke døje synet af min Far… Åh de kære forældre.. Min Far har altid været der, så Min Mor ved godt at jeg vælger ham frem for hende, så tror hun nu er nød til at lære at acceptere ham ;-)

Min Far har jo været så sød at betale for drikkevarer, fotograf og har givet 3500,- til brudekjolen, så det er jo en kæmpe hjælp - Han engagere sig og har sjælendt kritik at sige hvis jeg ringer og snakker med ham og brylluppet, hvorimod min Mor nærmest ikke kan holde ud at høre om det… Er jeg den eneste der har en Mor som nærmest er total ligeglad ..? :rolleyes:

Ud fra det du skriver synes jeg overhovedet ikke du skal så meget som overveje din pap længere! Det er skidekompliceret det med forældre, der er skilt. Lad os indgå en aftale om, at det ALDRIG kommer til at overgå os ;) Men din far lyder som en dejlig mand :) Det er fantastisk med gode fædre, selvom begge mine forældre nu er gode både ift. at forholde sig til hinanden og til mit bryllup. Min svigermor derimod kan ikke udstå synet af min svigerfar, så det bliver skægt at skulle igang med bordplan når vi maks bliver 30!

Det lyder som om at din mor har nok i sit eget, siden hun ikke engagerer sig?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er skønt! :-)

Du har helt ret, det har vi også snakket om at gøre, vi ved bare ikke hvem vi så skal vælge da vi både har min far og min gode veninde som kunne være en perfekt toastmaster, og det var jo nemlig for at give ham en følelse af at han også betød noget.

Så den er lidt svær! :-)

Jeg ville også vælge en af de andre - og hvilken luksus ;) At I har flere at vælge imellem, selvom det er nogle trælse omstændigheder, der gør omvalget! Jeg ville vælge din gode veninde. Så er der ikke noget med at du har valgt din far fremfor din papfar, men så vælger du en helt uden for familien :) Det ville jeg gøre - men jeg ved selvfølgelig ikke hvordan forholdet er mellem din far/papfar og om det overhovedet ville betyde noget for din papfar, hvis han blev valgt fra til fordel for din far (det ville min mors mand i hvert fald reagere på = ikke nemt med skilsmisser)!

Mht. til forholdet mellem min Far og Pap tjaaa.. Knap så godt… Min papfar er jo total på min Mors side .. De har dog altid accepteret hinanden - der er det straks værre med min Mor, hun kan nærmest ikke døje synet af min Far… Åh de kære forældre.. Min Far har altid været der, så Min Mor ved godt at jeg vælger ham frem for hende, så tror hun nu er nød til at lære at acceptere ham ;-)

Min Far har jo været så sød at betale for drikkevarer, fotograf og har givet 3500,- til brudekjolen, så det er jo en kæmpe hjælp - Han engagere sig og har sjælendt kritik at sige hvis jeg ringer og snakker med ham og brylluppet, hvorimod min Mor nærmest ikke kan holde ud at høre om det… Er jeg den eneste der har en Mor som nærmest er total ligeglad ..? :rolleyes:

Ud fra det du skriver synes jeg overhovedet ikke du skal så meget som overveje din pap længere! Det er skidekompliceret det med forældre, der er skilt. Lad os indgå en aftale om, at det ALDRIG kommer til at overgå os ;) Men din far lyder som en dejlig mand :) Det er fantastisk med gode fædre, selvom begge mine forældre nu er gode både ift. at forholde sig til hinanden og til mit bryllup. Min svigermor derimod kan ikke udstå synet af min svigerfar, så det bliver skægt at skulle igang med bordplan når vi maks bliver 30!

Det lyder som om at din mor har nok i sit eget, siden hun ikke engagerer sig?

Vi har siddet og prøvet at finde en måde at sige vi ikke ønsker ham alligevel, da han i dag skriver, at nu havde han tænkt over det og han har altså ikke lyst til at være toastmaster, så slap vi da heldigvis for den opgave! ;-)

Min Far er en helt fantastisk mand :) Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skulle gøre uden ham..

Ih hvor dejligt at begge dine engagere sig, det må da være fantastisk, jo min Mor siger netop at hun ikke kan overskue det ved siden af sit arbejde osv. og når jeg prøver at ringe til hende for at fortælle hvad vi planlægger mv .. har hun nærmest ikke noget positivt at sige - det er primært "Hvorfor invitere du dem" - "Det lyder dyrt" "skal i have så mange med" Og det bliver man bare træt af i længden …. :-/

Ja så får i da noget af en opgave . Vi bliver ca. 64, hvis alle kommer, jeg synes det har været rigtig svært at sortere fra, Min H2B rigtige Mor invitere vi slet ikke - Så svigerfar og svigermor (Svigerfars kone) får vi heldigvis ikke problemer med.. Jeg vil jo rigtig gerne have hele familien med også selvom at jeg kun ser mange af dem 2-3 gange om året, så er de jo stadig familie … Hihi..

Hvordan gør i med Bordplan? - altså skal du sidde ved siden af din far eller svigerfar? :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er brudekjolen - som jeg har prøvet hos LUCCA DESIGN .. Den eneste kjole jeg endnu har prøvet .. Jeg er vild med den, den måde den har lidt af det hele, romantisk, gammeldags men alligevel moderne … :-) kjolen koster, 10500,-

Jeg glæder mig dog stadig helt vildt til at prøve Vintage dream hos Rikke Gudnitz :-)

Det er jo min kjole :-) købt og betalt. Elsker den.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er brudekjolen - som jeg har prøvet hos LUCCA DESIGN .. Den eneste kjole jeg endnu har prøvet .. Jeg er vild med den, den måde den har lidt af det hele, romantisk, gammeldags men alligevel moderne … :-) kjolen koster, 10500,-

Jeg glæder mig dog stadig helt vildt til at prøve Vintage dream hos Rikke Gudnitz :-)

Det er jo min kjole :-) købt og betalt. Elsker den.

Ej hvor dejligt.. Stort tillykke.. Jeg er jo næsten en smule misundelig… Er helt vild med kjolen :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke dog en omgang med den familie :o Godt der er nogen fra familien du kan regne med :)Håber at din mor kommer på bedre tanker, indtil da må du bare fokusere på de positive ting du hører fra andre og måske prøve at lade være med at have nogen forventninger til hende...?

Redigeret af Rose90
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke dog en omgang med den familie :o Godt der er nogen fra familien du kan regne med :)Håber at din mor kommer på bedre tanker, indtil da må du bare fokusere på de positive ting du hører fra andre og måske prøve at lade være med at have nogen forventninger til hende...?

Ja præcis, det er næsten pinligt altså.. Det er også det jeg prøver på, men hold nu op hvor er det svært, at ens Mor ikke deler den samme passion for mit Bryllup, jeg har nok altid haft en prinsesse drøm om at min Mor og jeg skulle sidde og pusse nusse og snakke brudekjoler osv.. Men det må jeg gøre med veninderne i stedet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

​BILEN …


Vi har fået tilbudt denne Bil - gratis, da det er H2B ene forlovers Far bil ….. Ja I know - sådan en lang søforklaring :)



Jeg synes selve modellen Opel olympia, er en rigtig fin bil - men farven … Åh ja jeg er slet ikke vild med farven, så det der med at spare, ja det er altså slet ikke mig :-)


Hvad synes i om bilen ?


post-69718-0-05945100-1388338951_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog en omgang med den familie :o Godt der er nogen fra familien du kan regne med :)Håber at din mor kommer på bedre tanker, indtil da må du bare fokusere på de positive ting du hører fra andre og måske prøve at lade være med at have nogen forventninger til hende...?

Ja præcis, det er næsten pinligt altså.. Det er også det jeg prøver på, men hold nu op hvor er det svært, at ens Mor ikke deler den samme passion for mit Bryllup, jeg har nok altid haft en prinsesse drøm om at min Mor og jeg skulle sidde og pusse nusse og snakke brudekjoler osv.. Men det må jeg gøre med veninderne i stedet :)

Det kan jeg virkelig godt forstå! Men tror det gør mindre ondt i længden at acceptere tingenes tilstand nu og så ikke blive skuffet, hvis det fortsætter sådan. Du har jo allerede nævnt for hende at du er ked af at hun ikke deltager mere. Så er der jo ikke så meget mere at gøre.. Men ØV!

Måske skifter hun mening når tiden nærmer sig :) Ellers er gode veninder lige så godt :wink:

Ej en fed bil! :lol: Jeg kan nu godt lide farven - den er da hyggelig det formål :) Bliver helt sikkert bryllups-smuk når først den er pyntet :)

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke dog en omgang med den familie :o Godt der er nogen fra familien du kan regne med :)Håber at din mor kommer på bedre tanker, indtil da må du bare fokusere på de positive ting du hører fra andre og måske prøve at lade være med at have nogen forventninger til hende...?

Ja præcis, det er næsten pinligt altså.. Det er også det jeg prøver på, men hold nu op hvor er det svært, at ens Mor ikke deler den samme passion for mit Bryllup, jeg har nok altid haft en prinsesse drøm om at min Mor og jeg skulle sidde og pusse nusse og snakke brudekjoler osv.. Men det må jeg gøre med veninderne i stedet :)

Det kan jeg virkelig godt forstå! Men tror det gør mindre ondt i længden at acceptere tingenes tilstand nu og så ikke blive skuffet, hvis det fortsætter sådan. Du har jo allerede nævnt for hende at du er ked af at hun ikke deltager mere. Så er der jo ikke så meget mere at gøre.. Men ØV!

Måske skifter hun mening når tiden nærmer sig :) Ellers er gode veninder lige så godt :wink:

Du har ret, men jeg har aldrig været tæt på min Mor men jeg håbede jo at det ændret sig nu her. MEN .. Ja mine veninder og Min Far kan jeg altid regne med, det glæder jeg mig rigtig meget over :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikken omgang med med det hele, men godt i ikke var nødsaget til at skulle fortælle ham at i ville finde en anden. Super øv at din mor ikke er mere begejstret for dit/jeres bryllup, så er det godt man har nogle fantastiske veninder der står der for en.

Suuuper fed bil, den er da sød, tror også når den bliver pyntet så bliver den fiiin

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har kigget lidt frem og tilbage på bryllupsksger! Og her er vores inspiration! :)

Jeg må ærligt indrømme at jeg fik et chok da jeg hørte prisen!

Jeg laver selv kager, så ved godt at det koster, men må indrømme at jeg synes det var rimelig overdrevet ;)

Vi overvejer at bruge kagekompagniet - da de ligger i den "billigste" ende af dem vi finder :-)

post-69718-0-93578400-1388398163_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :-) Jeg er også ret glad for resultatet.. Og tænker jo at selvom jeg ikke er så god til at klippe lige - så har det jo en charme… :D

:balloons:

hihi.. Kan folk ikke lide dem, så er det jo altså bare deres problem, jeg er vilde med det.. Specielt uden på og kuverterne.. Jeg er SÅ glad for det endelig lykkedes mig at få navn og mongram på… :):cheerleader3:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer