EDK

Den store planlægning 03.05.2014 - BILLEDER FRA SELVE FESTEN!

1,565 posts in this topic

Skal der klippes i sløret? Ved godt det er gammel tradition, men jeg har aldrig set nogen gør det... Hvis du gerne vil have det, så må man da kunne finde nogle billige slør på eBay? Eller måske du endda kan finde et i en genbrugsbutik :-)

0

Annonce ♥

Skal der klippes i sløret? Ved godt det er gammel tradition, men jeg har aldrig set nogen gør det... Hvis du gerne vil have det, så må man da kunne finde nogle billige slør på eBay? Eller måske du endda kan finde et i en genbrugsbutik :-)

Ja det tror jeg desværre min familie har lidt planer om … Så er på jagt :D

Det med genbrugsbutikken er da genialt.. det må jeg lige prøve :) tusinde tak … :tunge:

0

Annonce ♥

Eller dba.dk og guloggratis.dk :wink:

Haha åh ja… Hvor er mit hovede henne disse dage ??? ;)

TAK Oxy… :)

Til min venindes bryllup gjorde hun det, at hun havde medbragt det hårdims hun havde haft på til polterarbend.

Til polterarbend havde jeg syet en meter tyl fast på et hårspænde, så hun havde slør på. Det var bestemt mere sjældent end kønt.

Men til brudevalsen klipsede hun så lige det fast på toppen til det samme.

Hvis du vil være sikker på at de ikke river det dyre slør - så HUSK at få toastmasteren til at gøre opmærksom på, at der til brudevalsen er et riveslør/klippeslør men at de ikke må udsætte dit gifteslør for vold. :-) Bare så stemningen ikke løber af med dem

0

Eller dba.dk og guloggratis.dk :wink:

Haha åh ja… Hvor er mit hovede henne disse dage ??? ;)

TAK Oxy… :)

Til min venindes bryllup gjorde hun det, at hun havde medbragt det hårdims hun havde haft på til polterarbend.

Til polterarbend havde jeg syet en meter tyl fast på et hårspænde, så hun havde slør på. Det var bestemt mere sjældent end kønt.

Men til brudevalsen klipsede hun så lige det fast på toppen til det samme.

Hvis du vil være sikker på at de ikke river det dyre slør - så HUSK at få toastmasteren til at gøre opmærksom på, at der til brudevalsen er et riveslør/klippeslør men at de ikke må udsætte dit gifteslør for vold. :-) Bare så stemningen ikke løber af med dem

Det var jo en god ide.. Det må jeg få gjort :)

Tør ikke andet :))) tusinde tak . dejligt med gode råd :):loveshower:

0

Og åbenbart er der også nogen der klipper slipset!! Det er også rimelig ærgerligt, hvis det er et dyrt et!

Ej nu må de holde op… De kan ikke klippe i alle vores ting jo :D jeg må hellere få syet et billigt slip til H2B så… :)

0

Annonce ♥

Og åbenbart er der også nogen der klipper slipset!! Det er også rimelig ærgerligt, hvis det er et dyrt et!

Ej nu må de holde op De kan ikke klippe i alle vores ting jo :D jeg må hellere få syet et billigt slip til H2B så :)

Til det sidste bryllup vi var til, blev mandens boxershorts også klippet op - tror han fik sig en slem olfert i deres ihærdige forsøg, det så ikke helt rart ud :D Og han havde vist heller ikke et andet par med, så det blev comando resten af aftenen :D Tror det er bestman og brudepiges opgaver at vide hvad der må klippes i og sørge for folk ved det (i teorien).

0

Ej nu må de holde op De kan ikke klippe i alle vores ting jo :D jeg må hellere få syet et billigt slip til H2B så :)

Til det sidste bryllup vi var til, blev mandens boxershorts også klippet op - tror han fik sig en slem olfert i deres ihærdige forsøg, det så ikke helt rart ud :D Og han havde vist heller ikke et andet par med, så det blev comando resten af aftenen :D Tror det er bestman og brudepiges opgaver at vide hvad der må klippes i og sørge for folk ved det (i teorien).

Det må jeg undersøge..

Ellers må jeg hellere pakke en ekstra taske for ham… For med hans kammerater og familie, så kan jeg SNILDT forestille mig at det sker… :tunge::blink::o

0

jeg købte selv to slør på ebay, det ene uden kam, kom af med 160 kr i alt. Så det er en meget billig løsning :)

Ellers er du velkommen til at få mit ene (som jeg ikke kommer til at bruge), men det er tre meter langt og uden kam.

1

jeg købte selv to slør på ebay, det ene uden kam, kom af med 160 kr i alt. Så det er en meget billig løsning :)

Ellers er du velkommen til at få mit ene (som jeg ikke kommer til at bruge), men det er tre meter langt og uden kam.

Ej jeg vil da rigtig gerne købe det af dig :) Så må jeg bare købe en kam :))) uh uh , langt slør, så kan det være de ikke bemærker at jeg bytter om :D

0

Annonce ♥

:tunge: :tunge: :tunge: Hey hey hey! :tunge: :tunge: :tunge:

Total off topic… SORRY ,…. Endnu et stævne … Vores weekender går med dans og fobold… MEEEEN

Min datter og hendes duo partner er blevet københavnske mestre i Hip Hop! Det er da mega sejt! :):cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg er i hverfaldet en kæmpe stolt Mor … Syne godt nok at jeg er fyldt op til "randen" af alt det dans Men det er måske meget godt med en pause fra planlægningen ind i mellem. :oops: :loveshower:

post-69718-0-51155600-1391266529_thumb.j

Edited by EDK
0

Hvor er de dygtige! Tillykke!! :)

Hihi tak… Ja jeg måtte lige dele det, selvom det ikke er Bryllupsrelateret… :)

- Men det er hvad vores weekender går på … Dans og Fodbold - og ind i mellem bliver der presset lidt planlægning ind ;)

0

Annonce ♥

Tillykke! Hvor ser de søde ud! :wink:

Tusinde tak.. Ja gør de ikke? :) De var simpelthen så nuser … og super gode :)

¨Tillykke, hvor er de seje de tøser. :cheerleader3::cheerleader3:

Tusinde tak, Namak :):loveshower: Vi er også nogle meget stolte forældre - til begge piger… Det var jo stort for de to små … :cheerleader3:

0

Tillykke til pigerne, hvor er det sejt... :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Tusinde tak.. Ja jeg kan jo ikke lade være med at Prale … Også selvom at det måske ikke høre til herinde på BK … Men det er jo en del af vores hverdag …. Dans dans dans dans dans og dans og så lidt mere dans ;) Hihi…. :pokey::loveshower:

0

Annonce ♥

:back2topic:JUBIIIII

Endelig kom det de skønne Blomsterpige kurve og min gudsøns søde Ringpude… :loveshower:

​Ej hvor er jeg bare endnu mere vilde med dem live…. :cheerleader3: :7himmel:

Igen måtte jeg jo spæde til for at få dem udleveret - Post DK driver mig til vanvid… :pokey:

Udover det er jeg JO LYKKELIG for dem….

Hvad synes i??? :tunge:

post-69718-0-36240000-1391367154_thumb.j

post-69718-0-65119400-1391367161_thumb.j

Edited by EDK
0

Skønne unger..... :heart: tillykke

hvor er de søde kurvene og ikke mindst ringpuden :thumbsupsmileyanim:

TUSINDE TAK! - Hihi… <3

JA er de ikke, jeg blev simpelthen SÅ glad da jeg fik dem hjem … De passer perfekt ind i vores "romantiske" tema… I loooooove it… :7himmel::heart:

0