EDK

Den store planlægning 03.05.2014 - BILLEDER FRA SELVE FESTEN!

1,565 posts in this topic

Annonce ♥

Nææææ... Jeg tror sørme jeg skal følge tartecosmetics på Insta :wink:

Super skønt at læse med jeres navn :7himmel: stort tillykke.. :heart:

JA de er SÅ skønne! Blev så glad da jeg endelig fandt en markeret men alligevel super fin makeup … :) Håber så bare at den klæder mig … :loveshower::rolleyes:

TAAAAK! Det er SÅÅÅÅ skønt …. :7himmel::loveshower:

0

FEDT med et billigere tilbud :cheerleader3: Jeg syens altså også 3500,- er vildt mange penge, hvis det skulle være med rabat .. Hvor mange dage skulle hun lige bruge på at gøre dig klar :huh:

Jeg synes makeuppen er flot - så længe det er de brunlige nuancer, synes jeg ikke det bliver for meget :)

Ja lige præcis… Jeg synes godt nok også at det blev lige lovlig pebret… :unsure: Men så er det jo dejligt med andre gode forbindelser ..

Det bliver det, jeg er mest til de brune nuancer .. :) - Synes også at de giver det ekstra, ved så bare ikke om det passer til mine blå øjne … Glæder mig til at jeg skal have lagt prøven :-))))

Dét har den person som skal ligge det helt sikkert!! :wink: De finder lige den tone, som passer til dine øjne og hud og så skal det nok blive rigtig flot :cheerleader3:

0

Jubiiii ... Jeg vandt vores lille navne diskussion...

Vi bliver familie Jeppesen Ritzau! Jeg er SÅ GLAD! ♥️♥️❤️❤️

Det lyder altså også mega godt!

Og fedt du ''vandt'' - GO zilla :cheerleader3:

Vi har begge valgt ikke at hedde, hverken mit eller h2bs navn. Vi tager min afdøde svigerfars mellemnavn til vores mellemnavn for, at ære ham og så tager vi min morfars mellemnavn til efternavn. Så vi skifter begge det hele ud.

Jeg hedder ellers noget meget specielt, men da det er min fars efternavn og min far ikke er så god til, at holde kontakten, så vil jeg hellere skifte det ud :)

Årh det er der da også en ære i :) iiiih hvor fint!

Jeg synes også det har en speciel klang ! ♥️ Og jeg spurgte ham bare i dag, hvad vil du hedde, så skrev han "du bestemmer" - men jeg var jo nød til at vide om han virkelig inderligt vil hedde det og så sagde han, jeg vil med glæde og hele mit hjerte hedde Jeppesen Ritzau !!!! ❤️♥️❤️♥️ Jubiii..

Øv hvor er det ellers ærgerligt at skal af meddit speciele efternavn.. Selvom at i er blevet enige om det andet ! :-)) <3

Dejligt at din h2b er så sød og endnu dejligere at I alle kan hedde det samme.

Jeg er nu okay med at jeg skal af med mit efternavn.

Jeg hedder Karch Angelloz nu og vi kommer til at hedde Polycarp Nørlyn, når vi bliver gift og det synes jeg næsten er ligeså specielt, især da det har en helt særlig og personlig betydning for os :)

0

Annonce ♥

Har tænkt meget noget i denne stil, men jeg ved egentlig ikke om det er for voldsomt?

.attachicon.gifimage.jpg

Din make-up inspiration er da bare vanvittig smuk! Det er lige præcis sådan noget, som jeg også gerne vil have.

Desværre er vores make-up plan røget, så søger lige nu efter noget andet.

Men hvor er det smukt. Jeg synes på ingen mådfe, at det er for meget! :bunny_4:

0

Synes da altid jeg har hørt, at brune farver er gode til blå øjne, så bliver da helt sikkert godt:) Pg godt nok en billig pris du har fået! Det er en kamp her i Københavnsområdet at finde noget - dit tidligere tilbud lød "billigt" i mine øre, idet jeg kun har set/hørt om 3500 og opefter hos diverse frisører. Har selv fundet en til 2000 for prøve + komme hjem til mig på dagen nu, og det følte jeg var et kup:)

0

FEDT med et billigere tilbud :cheerleader3: Jeg syens altså også 3500,- er vildt mange penge, hvis det skulle være med rabat .. Hvor mange dage skulle hun lige bruge på at gøre dig klar :huh:

Jeg synes makeuppen er flot - så længe det er de brunlige nuancer, synes jeg ikke det bliver for meget :)

Ja lige præcis… Jeg synes godt nok også at det blev lige lovlig pebret… :unsure: Men så er det jo dejligt med andre gode forbindelser ..

Det bliver det, jeg er mest til de brune nuancer .. :) - Synes også at de giver det ekstra, ved så bare ikke om det passer til mine blå øjne … Glæder mig til at jeg skal have lagt prøven :-))))

Dét har den person som skal ligge det helt sikkert!! :wink: De finder lige den tone, som passer til dine øjne og hud og så skal det nok blive rigtig flot :cheerleader3:

JA du har helt ret… :D Kan bare næsten ikke vente … :loveshower:

0

Annonce ♥

Har tænkt meget noget i denne stil, men jeg ved egentlig ikke om det er for voldsomt?

.attachicon.gifimage.jpg

Din make-up inspiration er da bare vanvittig smuk! Det er lige præcis sådan noget, som jeg også gerne vil have.

Desværre er vores make-up plan røget, så søger lige nu efter noget andet.

Men hvor er det smukt. Jeg synes på ingen mådfe, at det er for meget! :bunny_4:

Det er jeg glad for - synes også det er VIRKELIG smukt men det er jo noget helt andet når det skal sidde på en selv :-)

Jeg skal nok prøve at høre ham Rasmus her, hvis det er ? :-) Han har vist også egen salon .. :) Jeg har jo fået ham anbefalet gennem min gode veninde.. :loveshower::tunge:

0

Synes da altid jeg har hørt, at brune farver er gode til blå øjne, så bliver da helt sikkert godt:) Pg godt nok en billig pris du har fået! Det er en kamp her i Københavnsområdet at finde noget - dit tidligere tilbud lød "billigt" i mine øre, idet jeg kun har set/hørt om 3500 og opefter hos diverse frisører. Har selv fundet en til 2000 for prøve + komme hjem til mig på dagen nu, og det følte jeg var et kup:)

Ja jeg har altså også opdaget at nogle saloner er helt vanvittige med deres priser - Forstår slet ikke at det kan være SÅ dyrt at ligge makeup og sætte hår… Det er jo ekstremt.. Derfor er jeg også glad for gode forbindelser .. :) Nail-body.dk hvor jeg plejer at få lavet mine vipper og farvet bryn er også ret billige, kan dog ikke huske hvad de tager for det .. :)

0

Jubiiii ... Jeg vandt vores lille navne diskussion...

Vi bliver familie Jeppesen Ritzau! Jeg er SÅ GLAD! ♥️♥️❤️❤️

Det lyder altså også mega godt!

Og fedt du ''vandt'' - GO zilla :cheerleader3:

Vi har begge valgt ikke at hedde, hverken mit eller h2bs navn. Vi tager min afdøde svigerfars mellemnavn til vores mellemnavn for, at ære ham og så tager vi min morfars mellemnavn til efternavn. Så vi skifter begge det hele ud.

Jeg hedder ellers noget meget specielt, men da det er min fars efternavn og min far ikke er så god til, at holde kontakten, så vil jeg hellere skifte det ud :)

Årh det er der da også en ære i :) iiiih hvor fint!

Jeg synes også det har en speciel klang ! ♥️ Og jeg spurgte ham bare i dag, hvad vil du hedde, så skrev han "du bestemmer" - men jeg var jo nød til at vide om han virkelig inderligt vil hedde det og så sagde han, jeg vil med glæde og hele mit hjerte hedde Jeppesen Ritzau !!!! ❤️♥️❤️♥️ Jubiii..

Øv hvor er det ellers ærgerligt at skal af meddit speciele efternavn.. Selvom at i er blevet enige om det andet ! :-)) <3

Dejligt at din h2b er så sød og endnu dejligere at I alle kan hedde det samme.

Jeg er nu okay med at jeg skal af med mit efternavn.

Jeg hedder Karch Angelloz nu og vi kommer til at hedde Polycarp Nørlyn, når vi bliver gift og det synes jeg næsten er ligeså specielt, især da det har en helt særlig og personlig betydning for os :)

Ja lige præcis - Det er alle fire meget speciale navne.. :) Det bliver jo helt dejligt at det bliver officielt .. <3 :)

0

.attachicon.gifimage.jpg

Er helt vild med den nederste. tror heller ikke at den er så svær at lægge

Ja det håber jeg også! :) - Jeg skal til prøve d. 23/3.. Glæder mig helt vildt til at vise ham hvad jeg har fundet, så håber jeg at det kan klæde min hud type og øjne .. :)

0

Annonce ♥

Der er heller ikke længe til nu :lol:

:cheerleader3::cheerleader3:

0

Der er heller ikke længe til nu :lol:

:cheerleader3::cheerleader3:

Nej det er jo helt vildt som tiden flyver!! Jeg kan ikke følge med … :loveshower::a1221:

0

Nej det er jo helt vildt som tiden flyver!! Jeg kan ikke følge med … :loveshower::a1221:

Eeej du jo i god tid med alting :) Det bliver fantastisk :loveshower::loveshower::loveshower:

Jeg prøver! Men jeg frygter virkelig at jeg har glemt et eller andet ... ♥️

0

Annonce ♥

Min store pige, ville være brud til fastelavn. Kan ikke lade være med at trække på smilebåndet!

Hun har aldrig ville være noget tøset før, så jeg tror virkelig at hun har fået bryllupsfeber ♥️

:c166::a1221::loveshower:

post-69718-0-45049400-1393785204_thumb.j

Edited by EDK
0

:metteholm :metteholm SLIKPOSER MED MONOGRAM :metteholm :metteholm

Hvad synes i ??

GO ELLER NO GO ! :help:

Ser det helt bøvet ud at slikposerne har monogram på? :-)

Jeg er simpelthen i 7 sind, er virkelig i tvivl om jeg skal komme monogram på dem alle sammen :)

post-69718-0-47523700-1393792142_thumb.j

Edited by EDK
0

Jeg synes det er rigtig fint med monogram paa slikposerne :7himmel:

Og sikke en yndig minibrud!! :happy:

Årh tak, det hjælper jo lidt at høre andre kan lide det når man selv er i tvivl .. :loveshower:

Hihi, tak … Ja hun var så søøøød, alle fra klassen sagde ^Årrrh, se lige Emmely, hun er så flot^… Det kunne hun bestemt godt lide at høre :tunge:

0

Annonce ♥

Åhh hvor er din datter fin :)

flotte poser, hvor har du købt dem :)

Årh tak .. :loveshower:

Tak, ja er de ikke bare skønne :) De er købt på etsy.dk - jeg finder dem lige , så sender jeg link til dig.

0