EDK

Den store planlægning 03.05.2014 - BILLEDER FRA SELVE FESTEN!

1,565 posts in this topic

Annonce ♥

Tillykke med milepælen idag... :) :) :)

Årrrh tak :):loveshower::heart: Det er jo for vildt, kun 2 mdr. igen! Jeg er ikke særlig rar at være sammen i dag, har total nerver på… :pokey::tunge:

på med monogrammet som de andre siger

:loveshower: tillykke med milepælen :loveshower:

Tak, jamen jeg tror også at det ender ud i det, så skal der bare printes lige godt hundrede poser… :tunge:

Tusinde tak… :loveshower: Jeg får heelt stress … :tunge::a1221:

0

Annonce ♥

Min store pige, ville være brud til fastelavn. Kan ikke lade være med at trække på smilebåndet!

Hun har aldrig ville være noget tøset før, så jeg tror virkelig at hun har fået bryllupsfeber ♥️

:c166::a1221::loveshower:

Hvor er det fantastisk!!! Hvor er hun skøn :loveshower:

0

Annonce ♥

1000 tak, de er så smukke, uhhh det er også snart i skal giftes ;) spændende <3

Det var da så lidt … De er vist ikke så store i det.. Så jeg har besluttet at købe 50 stk. mere .. :-) :loveshower:

Ja det er jo helt vildt… 60 dage tilbage! Åh ååååh… :a1221: <3

0

Min store pige, ville være brud til fastelavn. Kan ikke lade være med at trække på smilebåndet!

Hun har aldrig ville være noget tøset før, så jeg tror virkelig at hun har fået bryllupsfeber ♥️

:c166::a1221::loveshower:

Hvor er det fantastisk!!! Hvor er hun skøn :loveshower:

Årrrh tak <3 :) Hun elsker at høre det… - Jeg er jo også en meget stolt Mor … :loveshower::7himmel: <3

0

Annonce ♥

Super fine make-up ideer! Jeg er især vild med de to sidste, men brun klæder også de fleste og er et knapt så hårdt look som sort... Så go for it!

Jeg stemmer sgu også for poserne med monogram :cheerleader3:

1

Brudepigebuketterne DIY projekt skudt i gang! :c166: :a1221:

2 timer senere! VOILA!

Altså, nu er det ikke den mest fantastiske buket men jeg synes da den blev meget sød af et første gangs forsøg og en masse brandmærker på hænderne! :tunge:

Der er gået total brudepige hygge i den herhjemme, der bliver lavet en masse kreativt, Så er det bare EKSTRA surt at min SPRIT nye printer allerede er STÅET AF :-( Øv øv øv .. Heldigvis sender HP en ny en med posten, som forhåbentlig er fremme om MAX fire dage, så vi kan komme tilbage til alle opgaverne! I mellemtiden kan vi jo heldigvis lave to buketter mere :tunge: :loveshower: :cheerleader3:

post-69718-0-76779600-1393959134_thumb.j

post-69718-0-83718000-1393959142_thumb.j

post-69718-0-16517900-1393959151_thumb.j

Edited by EDK
0

Annonce ♥

hvor er din DIY brudepige buket blevet flot :loveshower::loveshower:

Årrrh tak Marie … :D :loveshower: Jeg er faktisk også ret stolt, det er slet ikke SÅ nemt som det ellers ser ud … :tunge:

tror jeg gerne, ville gerne lave mine pigers ( til den tid) men er bare ikke ferm med sådan noget

Edited by Marie E
0

hvor er din DIY brudepige buket blevet flot :loveshower::loveshower:

Årrrh tak Marie … :D :loveshower: Jeg er faktisk også ret stolt, det er slet ikke SÅ nemt som det ellers ser ud … :tunge:

tror jeg gerne, ville gerne lave mine pigers ( til den tid) men er bare ikke ferm med sådan noget

Hvor der er vilje er det vej jeg hepper på dig ☺️ ;-)

Hihi... Det er jo godt nok til mine voksne brudepiger men altså, de må leve med den må de

0

Super fine make-up ideer! Jeg er især vild med de to sidste, men brun klæder også de fleste og er et knapt så hårdt look som sort... Så go for it!

Der kommer også monogram på, det er bare så typisk at min nye printer vælger at gå total i spasmer når man beslutter sig for at få styr på bordkort og slikposerne! Øv øv!

Ja præcis, jeg synes virkelig også de er fine, det er vigtigt for mig at mine øjne sparker røv den dag, lange fyldige vipper og en killer makeup ☺️☺️☺️☺️♥️

0

Annonce ♥

Buketten er blevet rigtig fin - den skal hun nok blive glad for :loveshower:

Har i øvrigt lige en lille hjælpe husker til dig: Do It Yourself = DIY

- det hjælper i hvert fald for mig, når jeg skal huske rækkefølgen af bogstaverne i forkortelsen :)

Åh gud, Mig og tasterne! JEPS! Jeg har slet ikke set jeg har skrevet det omvendt! Pinligt :oops:

0

Flot buket. Laver du også din egen?

Tak :-)

Nej - Den køber Jeppe. lige der, vil jeg gerne følge traditionerne .. :tunge: Men ellers er resten af vores bryllup stik modsat af hvad alle forventer.. :wink:

0

Der kommer også monogram på, det er bare så typisk at min nye printer vælger at gå total i spasmer når man beslutter sig for at få styr på bordkort og slikposerne! Øv øv!

Ja præcis, jeg synes virkelig også de er fine, det er vigtigt for mig at mine øjne sparker røv den dag, lange fyldige vipper og en killer makeup ☺️☺️☺️☺️♥️

Netop!!

0

:loveshower: GÆSTEBOGEN … :loveshower:

Efter mange måneders søgen, fandt jeg ENDELIG gæstebogen! Jeg har ledt i ihvertfald 25 butikker efter en hvid/cremefarvet GB - Men har slet ikke kunne finde lige den jeg vil have!

Men her er den (dog med blonden som jeg selv har sat på)

Så mangler den sølvbånd, monogram og sløjfe…

Monogramet skal dække hestevognen, da det ikke rigtig er min kop the :) :tunge:

Men nu ville jeg ikke være kræsen da jeg endelig fandt min GÆSTEBOG! :loveshower: :loveshower: :cheerleader3:

post-69718-0-99220100-1394034353_thumb.j

post-69718-0-35127500-1394034363_thumb.j

Edited by EDK
0