EDK

Den store planlægning 03.05.2014 - BILLEDER FRA SELVE FESTEN!

1,565 posts in this topic

Fine sko.. Prøvede dem selv, men har allerede flade sko på så ingen undskyldning for at skulle skifte og...

TILLYKKE MED MILEPÆLEN.. uh kun 1 mdr

Der er da altid en undskyldning til nye sko … :tunge: ihvertfald her … I looooove shoes … :loveshower:

Tusinde mange slags tak … det er SÅ crazy … :shooter::a1221::blink::o:loveboard:

0

Annonce ♥

57 kg. Slik (måbende smiley gange 57) hahaha. Kvinde du er jo ustyrlig, hahaha. Dine gæster dør da ikke af sukkermangel :-P

Super søde ballerinaer har selv haft et kig på dem ❤️

0

Annonce ♥

De er bare SÅ fine de sko, har selv kigget på dem på deres hjemmeside, men de dur bare ikke til min kjole, da den er ivory. Skoene er helt hvide, ikke?

Jeg overvejer nemlig at have ballerinaer på hele dagen, da jeg nærmest aldrig går i høje hæle, og derfor VED at jeg får ondt i fusserne.

0

Ja, når han først høre lyden af en øldåse, der bliver knappet op, så har han da helt sikkert glemt alt om afdansningsballet - så tager jeg svigermor under armen, drikker et par øl, og lader hende tage Clara med hjem, så jeg kan smutte til en venindens polterabend senere på aftenen... :-D hahaha.... Han gider normalt heller ikke dans, men han synes, det er meget hyggeligt til afdansningsballet, så han kan se, hvad de har lært...Ellers er det også mig der hænger på den.. :-D

Sikke noget med en ubehagelig oplevelse.. øv da - din datter er da ellers skide god - synd hvis andre skal ødelægge hendes lyst til dans :( det er sgu ikke i orden.. Jeg må jo sige, at jeg selv kommer fra håndboldmiljøet, så da min datter begyndte til dans, tænkte jeg, ooohhh noooo - hvad er nu det for noget... Men på Claras hold er vi faktisk kommet rigtig tæt på hinanden nu i forældregruppen, så det er super hyggeligt :-D Tror faktisk, at vores døtre gik sammen det første år Clara dansede. Det var på Lonnis hold om onsdagen - MGP/Disco?

Kan jeg lige få lidt hjælp her - hvordan svarer man, så det indlæg, man svarer på, også figurer ovenfor? Jeg har nu prøvet knappen "multi quote" - nu håber jeg det virker.. :-)

Og håber I kommer til institutmesterskabet i morgen... :-D

0

57 kg. Slik (måbende smiley gange 57) hahaha. Kvinde du er jo ustyrlig, hahaha. Dine gæster dør da ikke af sukkermangel :-P

Super søde ballerinaer har selv haft et kig på dem ❤️

Nej nej, ingen må mangle sukker .. :tunge:

Tak, ja de er nemlig … <3

0

Annonce ♥

Ja, når han først høre lyden af en øldåse, der bliver knappet op, så har han da helt sikkert glemt alt om afdansningsballet - så tager jeg svigermor under armen, drikker et par øl, og lader hende tage Clara med hjem, så jeg kan smutte til en venindens polterabend senere på aftenen... :-D hahaha.... Han gider normalt heller ikke dans, men han synes, det er meget hyggeligt til afdansningsballet, så han kan se, hvad de har lært...Ellers er det også mig der hænger på den.. :-D

Sikke noget med en ubehagelig oplevelse.. øv da - din datter er da ellers skide god - synd hvis andre skal ødelægge hendes lyst til dans :( det er sgu ikke i orden.. Jeg må jo sige, at jeg selv kommer fra håndboldmiljøet, så da min datter begyndte til dans, tænkte jeg, ooohhh noooo - hvad er nu det for noget... Men på Claras hold er vi faktisk kommet rigtig tæt på hinanden nu i forældregruppen, så det er super hyggeligt :-D Tror faktisk, at vores døtre gik sammen det første år Clara dansede. Det var på Lonnis hold om onsdagen - MGP/Disco?

Kan jeg lige få lidt hjælp her - hvordan svarer man, så det indlæg, man svarer på, også figurer ovenfor? Jeg har nu prøvet knappen "multi quote" - nu håber jeg det virker.. :-)

Og håber I kommer til institutmesterskabet i morgen... :-D

Du skal trykke på Quote - så kommer boksen med :) - Multi qoute gør du kan svare på flere på en gang :) i samme felt .. det tog også mig meget lang tid at finde ud af det herinde .. :)

Ja lige præcis - De mænd ser jo helst bare fodbold, vores den yngste gik til fodbold i to mdr. så savnede hun dansen, problemet er at jo flere børn / folk der er så bliver hun helt bleg og nervøs … SÅ det har taget amalie knap 2,5 år (2,5 sæsoner) at vænne sig til at gå på et danse hold, hun har skiftet mening hele tiden :blink:

- De kære børn :tunge:

Min svigermor elsker også at se Emmely danse - så hende slæber jeg også med så tit som muligt, så min kære Jeppe kan slippe .. :)

Uuuh, så skal du også ud og svinge balderne om aften … :D :loveshower:

Hvor gammel er din Prinsesse?

Emmely startede da hun var 4 år hos Henckell, der dansede hun hos Lonni om onsdagen, det gad hun ikke så længe året efter, så kom hun op til Tina, hvor hun simpelthen rykkede sig lyn hurtigt, hun dansede med pigerne på 8-10 år i en alder af 5 år.. og siden da har det taget fart med hende :) Tusinde tak, ja vi synes jo også at hun er et naturtalent, hun er så god hvis hun gider .. Problemet er at hun har haft det rigtig dårligt i en længere periode, så når hun har skulle danse har hun været mentalt træt, så ser de der danse mødre det som om at JEG presser emmely til noget hun ikke vil.. Emmely elsker at danse, men de sidste tre uger har hun ikke ville afsted selvom at hun siger hun savner det, så det er rigtig ærgeligt, specielt fordi at hun ville blive institutmester i Hip Hop .. Hendes discohold er jo en flok meget talentfulde piger, så der får Emmely kamp til stregen ;-) Så det piner mit dansehjerte at hun ikke vil afsted… :oops:

Men det er da super dejligt at i kommer godt ud af det sammen :) Har din prinsesse også spillet holdbold? :D

0

De er bare SÅ fine de sko, har selv kigget på dem på deres hjemmeside, men de dur bare ikke til min kjole, da den er ivory. Skoene er helt hvide, ikke?

Jeg overvejer nemlig at have ballerinaer på hele dagen, da jeg nærmest aldrig går i høje hæle, og derfor VED at jeg får ondt i fusserne.

Jo jeg tror de er helt hvide :) Øv ..

Ja mine knæ og ankler kan bestemt heller ikke holde til hæle, men jeg øver mig … Vil vil vil kunne have mine fine stilletter på :)

0

Annonce ♥

:7himmel: SERVIET RINGENE DONE :7himmel:

​Først gik jeg i gang med at sy dem sammen …. Oh my lord et være arbejde…

Frem med limpistolen og 15 min senere havde jeg laver 60 stk .. :)

Lidt hjælp fra min elskede h2b :)

SÅ her er min blærerække <3 :loveshower:

post-69718-0-16524900-1396690290_thumb.j

1

Jeg fik lige lokket min kære Jeppe i sin habit og sin nye skjorte ...

​Mmmm… Mums … Nu mangler vi kun vest og plastron :)

Jeg er helt vild med den skindende effekt habitten har .. :loveshower: :loveshower: :loveshower:

post-69718-0-80220000-1396690436_thumb.j

Edited by EDK
1

Annonce ♥

søde Ballerinaer

Wooow et arbejde med servietringene :loveshower::loveshower: ser godt ud

Piiif din h2b er for lækker i hans nye tøj

Mange tak, elsker H&M og deres Ballerina sæson … :wink:

Tusinde tak, jeg er også stolt af begge "Projekter" :tunge::loveshower::loveshower::loveshower:

0

Hvor er dine servietringe bare blevet fine :)

Og din H2B er også rigtig fin i sit sæt :cheerleader3:

Tusinde tak … Nu håber jeg ikke at jeg ændre mening igen, det har jeg ikke tid til … :tunge:

Ja, er han ikke lidt fin … Vi skal bare have fundet et vest/plastron sæt til ham, så er han heeeelt færdig og klar til vores store dag .. :loveshower::loveshower:

Edited by EDK
0

Annonce ♥

Flot sæt til manden din... :) og fed blærerække af servietringe... Godt du prøvede limpistolen, ellers havde du måske stadig siddet og syet... ;)

Mange mange tak .. :loveshower:

HAHA , ja så var jeg da i hvertfald ikke blevet færdig i tide .. :tunge:

Rigtig fint begge dele :-)

Tusinde tak .. :):loveshower:

0