EDK

Den store planlægning 03.05.2014 - BILLEDER FRA SELVE FESTEN!

1,565 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusinde tak, hvor er i søde <3 ...

En beretning kommer i morgen, når jeg har fået lidt søvn, og i løbet af den næste uge, når jeg får flere billeder .. Men jeg kan røbe så meget .. Det var den bedste dag i mit liv … Jeg har ikke kunne forestille mig at det kunne gå meget bedre … Dagen overgik alle forventninger .. <3 :)

1

Hvor er du fiiiin... Har gået heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dagen og ventet på sneakpeak fra dig!!! Iiih glæder mig til mere...

Du er sat** en hot brud... :toot: :toot: :toot: :toot: :toot: :toot:

0

Annonce ♥

Wow hvor er du smuk... :) dejligt at hører at dagen er gået over alt forventning.. Glæder mig til at se flere billeder og læse din beretning om jeres store dag.. :)

P.s. Er på fra mobilen, så mangler alle de søde smileys :/

0

Hihi årh dejligt med flere billeder. ❤️❤️

Elsker det fra fjæsen hvor der bliver trådt på dit slør, du er så skøn ❤️❤️

Du var så fantastisk smuk 😘😘😘

0

Et forsinket tillykke med dagen! (jeg var på polterabend i går, så kunne ikke lige skrive :wink: )

Hvor så festlokalet bare fint ud og hvor var du bare smuk! :thumbsupsmileyanim: Virkelig flot frisure som bare passede helt perfekt til din smukke kjole! :loveshower:

Glæder mig til at læse din beretning! :balloons:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Iiih altså sådan nogle smukke tøser I er. Ja når jeg taler i flertal er det jo selvf. dine tøser som bestemt også skal komplimenteres i deres rigtig flotte kjoler.

Og sikke smuk du ser ud i din kjole. Jeg håber du også lige laver et sneakpeak på brudeparret så vi snart kan få lov at se jer sammen. :loveshower:

Jeg glæder mig også rigtig meget til din beretning, så hep hep ikke tid til hvedebrødsdage endnu, vi vil jo ha´ meeeeeer på bk :biggrin::wink:

0

Beretningen …

​ELLER NOGET DER LIGNER … :)

Jeg burde måske nok starte fra mandag i sidste uge, men som de fleste af jer opdaget, var jeg online herinde og slet ikke klar ;)

SÅ lad mig starte torsdag ..

Jeg stod tidligt op og fik afleveret den lille i børnehave, så tog den store og jeg i Rødovre centrum med Jeppe, her fik jeg lige lov til at slappe af mens jeg fik ordnet Bryn og vipper .. Mmmm dejligt, jeg annulleret min tid til spray tan da jeg var for bekymret om det ville smitte af på kjolen , så i stedet måtte jeg lige ned og tage noget mere sol, så jeg kunne have en skøn kulør til lørdag ..

Så gik turen ellers på jagt efter guldrammer til vores fotovæg, jeg fandt to i vores lokale kirkens genbrug, så fik vi jo også lige støttet et godt formål :)

Torsdagen var jo der hvor vi for alvor gik i gang .. Vi fik stillet borde op, hentet det ekstra bord som manglede + stole, det viste sig at jeg var nød til at lave bordplanen om, da alle ikke kunne sidde som ellers planlagt, men det gik op i sidste ende, super dejligt <3 ..

Jeg gik i gang med at sætte tyl i loftet, købte mig en billig hæftepistol i kvickly og gik ellers i gang og tyllet sad stadig fast så sent som i går, så til de af jer der drømmer om tyl i loftet, så kan det helt klart anbefales at bruge en hæftepistol.

Da vi ellers havde fået pyntet det meste op og gjort klar til slikbuffeten, kiggede jeg på kl. og så var den næsten 23.00 - Tiden gik virkelig stærkt, men der var jo alligevel også en del der skulle til lokalet, plus fikses :)

Så jeg tog hjem med pigerne, som jo skulle i skole og Børnehave dagen efter - De var pænt trætte .. forståeligt nok..

post-69718-0-13962000-1399300387_thumb.j

0

FREDAG!

Dagen før !! Der var godt nok stress på ..

Pigerne skulle afsted så vi kunne få fikset hvad der skulle, jeg skulle i RC og købe min brudetaske, vandfast makeup ..

Vi havde jo også helt glemt at der skulle købes natmad og de sidste sodavand og morgan .. :)

SÅ i kvickly og handle … Hold nu kæft hvor vi slæbte ..

Tilbage til lokalet med alle tingene , stille bordkort op, smide det sidste pynt på bordene ..

Hov glemte da helt at vi også måtte et smut i ikea efter de sidste rammer til menukortet, lys og tæpper..

Jeg fik også købt blå butterfly til drengene, et sæt manchetknapper og brudesko til mindstepigen .. :)

Kokken var på det vilde indkøb og kom slæbende med alle madvarerne og så gik han ellers straks igang med at forberede den lækreste mad ...

Vi blev alle skrup sultne ved duftet af hans kreationer ;-)

Jeg kunne jo ikke blive i lokalet så længe, da Jeppe og jeg ikke skulle se hinanden … Så det var om at få styr på de sidste løse ender .. :)

Og så skete episode med blomsterne .. Jeg kunne simpelthen hverken holde min mund eller tårerne tilbage ..

De fleste synes jeg var en finke og en hystade, men jeg synes fandme man skal have hvad man betaler for ..

Efter mit lille flip og min accept til at det ikke kunne nå at blive meget anderledes, tog jeg hjem sammen med min veninde.

Min far havde taget pigerne, selvom at jeg egentlig helst ville have hygget den sidste aften med dem, så tror jeg at var meget godt at de ikke oplevet mig stresset , havde jo stadig en masse småting herhjemme som skulle ordnes .. :)

Derhjemme skulle der syes den sidste brudepigekjole færdig, jeg havde kommet til at sy den alt for kort til den mindste, så jeg måtte sy ekstra stof på og så lige lidt tyl, så man ikke kunne se kanten :)

Så skulle der ordnes negle på veninden, lave prøveopsætning på hende, lave hårpynt og prøve at lave strømpebånd, så skulle talen skrives færdig til Jeppe .. :)

Kl. 01.00 gik jeg seng og ventede på at mit væggeur .. :)

post-69718-0-47295400-1399305616_thumb.j

0

Lørdagen - VORES DAG!

Jeg vågnede over en time før mit vækkeur ringede :td: :blink:

Ondt i maven, hjertebanken og nervøsiteten tog over .. Kunne slet ikke ikke falde i søvn igen ..

Jeg besluttede mig for at stå op og gå stille og roligt i gang .. :)

Jeg nåede ikke at være op ret længe før tlf ringede … - Og snakkehumør var jeg bestemt ikke i … :lol:

Jeg opdaget at vi havde glemt at købe indtil velkomstdrinks, så jeg måtte lige en tur i fakta efter lidt asti .. :blush:

Kort tid efter kom min veninde med morgenbrød.. vi sad bare og hyggede spiste lidt, så kom min søster, kl. blev 9.45 og min far kom med pigerne 5 min efter kom stylisten og hans mand og så gik vi ellers i gang .. :)

post-69718-0-14017000-1399306388_thumb.j

post-69718-0-15073800-1399306395_thumb.j

post-69718-0-37375900-1399306404_thumb.j

0

Vi tog det ellers helt stille og roligt, ingen stress , Rasmus' mand sad og hyggede med pigerne og besluttede sig for at sætte deres hår med en fin fletning :)

post-69718-0-96689500-1399308856_thumb.j

post-69718-0-09474000-1399308890_thumb.j

post-69718-0-19687500-1399308899_thumb.j

Edited by EDK
0