EDK

Den store planlægning 03.05.2014 - BILLEDER FRA SELVE FESTEN!

1,565 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Efter vielsen ..

​Ja efter vielsen, blev der kastet med ris i masse vis … Folk havde godt nok selv taget hele poser med ris med, Så jeppes habit var helt støvet til .. Og vi var fyldt med ris, selv i trusserne fandt jeg ris .. :)

Da der var blevet kastet med ris, tog vi ud på location og fik taget billeder, vi startede i Brøndby skoven, men det blæste så meget ude ved marken, så det var PISSE koldt ..

Vi fandt en sted med de fedeste bunkere, hvor vi så fik taget en masse skønne billeder (håber jeg)

Pigerne gad ikke rigtig det der billederæs .. De frøs og ville hellere over i lokalet til slikbuffetten (Ja det var det eneste de snakkede om faktisk) men vi fik da en 3-4 billeder med dem :( Øv øv .. Men man kan jo ikke tvinge dem .. <3

Efter vi havde været i Brøndbyskoven tog i glostrup bypark .. Vi blev egentlig overrasket over hvor mange timer der var gået, pludselig var kl. 18.00 … :blush: :huh: Lidt pinligt, selv fotograferne fik et chok, de havde jo også kun regnet med at vi ville bruge en halvanden times tid, men det blev til næsten 2,5 timer .. :)

Min kjole endte med at blive revet itu og fik enkelte brændhuller fra cigaretter, det var jeg ærlig talt ret øv over, men samtidig tog jeg det med et smil, tænkte, den skal jo "bare" til rens og så hjem og hænge i spotlight.. :D

Da vi kom tilbage til lokalet, fik vi alle gæsterne ned til et gruppebillede, eller der manglede to gæster, men vi kunne ikke rigtig vente mere :) Det glæder jeg helt vildt til at se ..

Hvis billederne bare er halvt så gode som det ene vores fotograf allerede har sendt, så er jeg mere end tilfreds .. :biggrin:

Vi blev forsinket med maden, tror først vi spiste omkring kl. 19.00-19.30 - men forretten var uden tvivl værd at vente på ..

Min svoger havde gjort et helt fantastisk stykke arbejde .. Jeg fik 3 stk … mmmm :lol:

Ungerne kunne ikke spise noget , de flyttede ind ved slikbuffetten i stedet ( det gjorde de fleste faktisk) men alle gæsterne roste maden til skyerne, tror Casper blev helt høj … :tunge:

Der var faktisk utroligt mange taler og snakke, det var super dejligt .. Dennis tog kammerater havde sørget for fyrværkeri til den helt store guldmedalje, det var simpelthen fantastisk .. <3

Min far havde lavet en overraskelse sammen med vores tøser, de havde taget en masse billeder og kommet dem i en hjerte ramme, og eftersom min søde MAND er kæmpe brøndby og hans favorit spiller er Thomas Kahlenberg og Mikkel Thygesen, fik min far dem til at stille sig op med rammen i holdet og et billede til Dennis, og så var han grædefærdig (tænk at der ikke skulle mere til)

Vi fik også arrangeret at han fik Kahlenbergs spiller trøje igår efter kampen mod fuckerne ;) Super fedt, det var toppen af kransekagen for Jeppe … :D <3

Da vi var færdige med at spise var kl. 23.50, så vi havde lige præcis 10 min til at få ryddet salen så vi kunne danse brudevals .. :)

Flere billeder kommer når jeg får alle billederne …

Vores brudevals faldt i super god jord, alle var helt oppe og ringe af vores super flotte dans , desværre var der ingen der filmede den :( super ærgerligt …

Jeg håber og tror at jeg fik talt med alle, men hold op hvor var det svært, tilgengæld har alle ringet til os her i går og i dag og rost os for en kæmpe fest og så bliver man jo helt høj… :)

Mere beretning kommer i morgen :)

0

Hvor er det hele bare skønt ud. Sluger det hele råt!!!

Du ser fantastisk ud i din smukke brudekjole. Jeg er vild med den frisure, som du i sidste ende valgte, den er så smuk og rigtig til dig og kjolen.

Sikke mange gode billeder I allerede nu har fået. Jeg synes virkelig at der er blevet fanget nogle rigtig gode øjeblikke.

Hvad sagde Jeppe så til dig, da han endelig så kjolen? Du havde jo hevet ham i en helt anden retning.

Godt at jeres slikbuffet fik så meget opmærksomhed nu, hvor du virkelig fik handlet ind til den helt store guldmedalje. Selvom det nu var lidt synd, at jeres søde piger hellere ville hen til den, end at få taget billeder, men det er der ikke noget at sige til, når de har den alder.

Jeg glæder mig til at læse mere om jer d dag! Den ser fantastisk ud!

0

Annonce ♥

Og så vælger du at lave beretning når jeg er på aftenvagt... Puuuuuuuuuuuha.... :pokey: Hihi...

Men nu er det hele slugt... Elsker billederne, og fortællingen... Nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøj, for en fantastisk dag i har haft, lyder det i hvert fald til... Glæder mig til at høre meget mere fra den smukke brud... I er et fantastisk flot par....

Kom snart med meeeeeget mere og maaaaaange flere billeder.... :loveshower::cheerleader3:

:kiss:

0

Annonce ♥

Hvor er det hele bare skønt ud. Sluger det hele råt!!!

Du ser fantastisk ud i din smukke brudekjole. Jeg er vild med den frisure, som du i sidste ende valgte, den er så smuk og rigtig til dig og kjolen.

Sikke mange gode billeder I allerede nu har fået. Jeg synes virkelig at der er blevet fanget nogle rigtig gode øjeblikke.

Hvad sagde Jeppe så til dig, da han endelig så kjolen? Du havde jo hevet ham i en helt anden retning.

Godt at jeres slikbuffet fik så meget opmærksomhed nu, hvor du virkelig fik handlet ind til den helt store guldmedalje. Selvom det nu var lidt synd, at jeres søde piger hellere ville hen til den, end at få taget billeder, men det er der ikke noget at sige til, når de har den alder.

Jeg glæder mig til at læse mere om jer d dag! Den ser fantastisk ud!

Iiih hvor er du sød .. Jeg bliver helt høj af alle de søde kommentarer, men jeg følte mig godt nok også som en prinsesse <3 :) Elskede at stå klar til billeder den dag .. <3

Jamen han blev så overrasket, et kæmpe smil på læben … Som han sagde "Du ser jo endnu mere fantastisk ud, end jeg havde forestillet mig. Den kjole er for vild jo" … <3 Total yndlings mand, han blev ved med at hviske , du er simpelthen så smuk .. :7himmel:

Ja det var helt fantastisk, jeg kan slet ikke brokke mig, vi håber jo også bare at de der blev taget er super gode <3

Tak for en skøn beretning. Love it!

I er så smukke på billederne.

Årh jamen selv tak :-*

<3 <3 Hvor er du sød ..

Gud hvor ser det bare fantastisk ud!!!!! Hvor er i SMUKKE! Jubiii! :D Mere, mere, mere :D

IIiiii, bliv ved med alle de søde ord, vi elsker det … :tunge::loveshower::wink: <3

Og så vælger du at lave beretning når jeg er på aftenvagt... Puuuuuuuuuuuha.... :pokey: Hihi...

Men nu er det hele slugt... Elsker billederne, og fortællingen... Nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøj, for en fantastisk dag i har haft, lyder det i hvert fald til... Glæder mig til at høre meget mere fra den smukke brud... I er et fantastisk flot par....

Kom snart med meeeeeget mere og maaaaaange flere billeder.... :loveshower::cheerleader3:

:kiss:

Uh, det må du undskylde .. :tunge: hihi..

Jeg lover der kommer flere billeder, skal lige have styr på dem der er kommet fra gæsterne .. :) Det har været en helt fantastisk dag, vi kan bestemt ikke klage, jeg havde jo min bange anelser, men der skete intet dårligt overhovedet … <3

helt igennem en fantastisk beretning fra jeres total romantiske og fantastiske dag, elsker jeres billeder :loveshower::loveshower: glæder mig til at hører meget mere

Uh ja billederne er jeg virkelig også glade for, der er fanget nogle fantastiske øjeblikke … :loveshower:

0

Kæft hvor er du smuk...!!!

Når du forresten er klar til at sælge glassene fra din slikbuffet vil jeg gerne købe nogle af dem.

Fik du forresten dansekjolen ren.? :)

Jeg skal nok lige skrive, men der er flere der har skrevet på krukkerne .. :) :)

Tja, den blev nogle lunde ren, men den var SÅ ubehageligt at have på .. Jeg skiftede kjole fordi at min egen gjorde nas under armene, men denne korte var meget værre og AAAALT for stor i barmen … :huh:

0

Når du forresten er klar til at sælge glassene fra din slikbuffet vil jeg gerne købe nogle af dem.

Jeg skal nok lige skrive, men der er flere der har skrevet på krukkerne .. :) :)

Ja, MIIIIIIGGG :biggrin: Men så kan du jo købe dem af mig polkaprikker!! :wink:

0

Det er BKs svar på vandrepokaler :-D

1

Annonce ♥

Hvor mange krukker ville du have og hvilke? :) Jeg har jo krukker for næsten 1700,- :blink::huh::o:floejt:

0

Hvor mange krukker ville du have og hvilke? :) Jeg har jo krukker for næsten 1700,- :blink::huh::o:floejt:

Ha ha, HOLD DA OP!!!:D Hvor mange lavede i slik buffet til? Vi skal jo lave til ca 100 mennesker!!!!!

0

Ha ha, HOLD DA OP!!!:D Hvor mange lavede i slik buffet til? Vi skal jo lave til ca 100 mennesker!!!!!

Vi lavede til 75 ps :) eller det var vi til festen, nogle ville nok mene at vi havde lavet til det dobbelte ;)

0

Annonce ♥

Uha, så skal vi jo nok have samme antal skåle!! Du må meget gerne sende en pm, når du lige kan overskue at snakke om det;) Tænker det nemmeste måske er, at vi kommer forbi, hvis det er..

0

Uha, så skal vi jo nok have samme antal skåle!! Du må meget gerne sende en pm, når du lige kan overskue at snakke om det;) Tænker det nemmeste måske er, at vi kommer forbi, hvis det er..

Det tror jeg du har ret i - vi har ca 2 flyttekasser :)

0

Burde man komme i gang igen?! Årh jeg synes det er SÅ svært!

Der er jo ikke så meget andet at sige .. Under middagen var der jo en masse taler og sange, det var skønt, vi bestilte stort set ikke andet end at kysse hele tiden, det var selvfølgelig hyggeligt .. Min kære fætter på 13 år fik dag også lige råbt til Jeppe "SÅ STIK DOG TUNGEN HELT NED I HALSEN PÅ HENDE" han er sgu så sød … <3

Vi fik en super god menu, Casper havde lavet den lidt om .. Men ALLE og det var bogstaveligt talt alle der snakkede om hans fantastiske mad … Jeg åd tre forretter … MUMS!

- Jeg græd stort set hele vejen igennem dagen, det var den mest rørende og fantastiske dag, vi kunne ikke tænke os at ændre på noget ..

Min smukke kjole led desværre overlast og har fået en masse huller og flået tyllet, men den er stadig ufattelig smuk …

Vi festede hele natten, folk var glade og fulde … Dagen forløb bedre end jeg kunne drømme om … Vi er først i dag begyndt at være ovenpå igen, hold nu op det er hårdt …

ALT I ALT , dejlig dejlig og perfekt dag <3 <3 Nu vil i få en masse billeder … <3

0