Mosterskrap

Erfaringer med køb af personlige gummistempler søges

12 indlæg i dette emne

Kære alle

Nogen der har erfaringer med et godt sted at få lavet personlige gummistempler med eget design? Alternativet er at jeg skal sidde og skrive vores monogram og dato på alle invitationer :wink: -Og jeg tænker, at tiden kan bruges anderledes :wink:

Kh M

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, mener, jeg har set en herinde, der anbefalede et sted, men kan godt være det var laksegl... Anyway, hvis det kikser, og du er lidt kreativ og fiks på fingrene, så kan man jo faktisk lave sit eget ud af et viskelæder - prøv at googl'e diy stamp eraser.

post-65672-0-38976600-1385830030_thumb.j

Redigeret af Soon2bemrsH
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var en eller anden der foreslod denne side husker jeg : https://shop.simonstamp.com/Catalog.aspx?CatalogID=Main+Catalog&CategoryID=CopyOf+20050602195215558+(20060424204154810)

Egen tekst eller billede? og de er ret billige, fra 7$ og op.

Om de er gode aner jeg ikke og den etsy forhanler ser da meget spændende ud synes jeg.. :wink:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har været glad for mit som jeg har købt på etsy på denne side https://www.etsy.com/shop/stampoutonline?ref=l2-shop-info-name. det var hurtig levering og god kvalitet.

Kom du til at betale told for stemplet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det gjorde jeg ikke. Den blev sendt som brev. Men det er en risiko som man må vurdere om man tør. Med seglet jeg bestilte tog jeg risikoen da det er temmelig dyrt i dk. Det samme tror jeg også et clear stamp vil være.

Redigeret af strandberg83
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bestilte fra Simonstamps.com og det er perfekt. Gav vist 80 kr inkl. Forsendelse. De skal blot skrive gift (altså gave) på, så er det toldfrit.

Kan klart anbefales... Jeg malede med dem fordi jeg ikke kunne lave formatet om til det de skulle bruge, så det gjorde de for mig... Uden beregning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer