polkaprikker

Hemmeligt Rådhusbryllup 11.12.2013 - nu med billede af ring :-)

32 posts in this topic

Hej,

Jeg er komplet ny, og når formentlig ikke at være med super længe, fordi jeg skal giftes i næste uge :loveshower::blink:

Det er første gang for os begge to - jeg er 31 min kæreste er 38 :)

Vi skal giftes på rådhuset nu og i kirken om et års tid.

Årsagen til vi gerne vil giftes nu, er dels at jeg er med i kommunalbestyrelsen men går ud, ved årets udgang og det ville for mig være helt specielt at få Borgmesteren som jeg har samarbejdet med i flere år til at vie os. - derudover så kigger vi på hus og vi vil gerne sikre hinanden inden.

Vi gør det i hemmelighed, så vidnerne er nogle af mine politiske kollegaer.

Hvilket også er en af årsagerne til at vi ikke skal have ringe på.

MEN

Jeg har hverken købt en kjole, og udover den skal være enkel og almindelig, så må den gerne være lidt speciel alligevel, så sidder du inde med fede fif til det, så kom endelig med dem :D Jeg ville gerne finde noget hårpynt der er pænt, uden at være med slør. Bare for at gøre lidt mere ud af det.

Vi har sat hele dagen af, og går københavnsgader tynde bagefter, spiser frokost og slutter nok af i tivoli. - alt i alt bare en dag, kun for os. - i al hemmelighed.

Jeg regner med at jeg smider alt muligt ind i denne tråd. men jeg vil da også rigtig gerne høre om jeres bryllupper på rådhus :biggrin:

Edited by polkaprikker
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Halløjsa - og hjerteligt tillykke med det kommende bryllup, det er jo lige om lidt!!

Hvis du ikke har heldet med dig på fredag har jeg en rigtig fin pliseret kjole, son du godt må købe hvis kan lide den. Det er en str. M, men pga måden den er lavet på kan den passes af mange str både over og under str M. Jeg er L/XL og kan fint passe den, desværre passer den bare ikke så godt til min kropsform, ellers havde jeg selv brugt den til vores bryllup, det har jeg joket med siden jeg købte den, men det bliver en anden kjole. Jeg har desværre ikke et rigtig godt billede af den på, da det som regel er mig der tager billeder, men den falder rigtig smukt og kan sagtens tåle et bælte hvis man har sådan et, enten i taljen eller under busten alt efter ens kropsform.

post-68857-0-27146500-1386190599_thumb.jpost-68857-0-77662300-1386190615_thumb.j

post-68857-0-21646900-1386190554_thumb.jpost-68857-0-86227900-1386190572_thumb.j

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tusind tak piger :loveshower:

Gybbelgoppel - den er virkelig smuk - og helt perfekt - jeg er dog lidt "bekymret" for at den går op i Halsen..... jeg får sådan en tyk hals hvis det giver mening...

Hvad størrelse bruger du normalt ? Jeg er en Xl/L - L er på en god dag, hvor jeg ikke har spist brød... :biggrin: - og har du nogle gode ideer til hvad man kan have udenpå ?

Datteren - hvor er din kjole dog også bare smuk - armen altså :blush:

Har I nogle gode ideer til hvor man kan købe lidt hårpynt - det skal ikke koste spidsen - men det må gerne være PÆÆÆÆNT :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den går ikke op i halsen, det har jeg aldrig oplevet :) den er lækker blød i det bånd man binder i halsen. Jeg har haft en læderbolero over, når det har været koldt, men det er måske ikke så "brudet". Kjolen er dog Champagnefarvet, så man skal være Obs på farven af det man sætter til, da hvid eller Ivory nok vil clashe. Men en bolero i en eller anden kontrastfarve er ret fin til.

Jeg er en L/XL til dagligt og jeg kan fint passe den. Det er nemlig fint med plads i armåbningerne og da den er plisseret er der god plads i selve kjolen også.

Som sagt, hvis du ikke har held med andet må du gerne komme og prøve den og se hvordan den er til din figur :)

Jeg har i hvert fald været meget glad for kjolen, men min figur har ændret sig, og jeg har haft den i brug et par gange og det er nok til at de fleste jeg kender har set kjolen 1-2 gange, så kommer nok ikke i den igen.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:loveshower: Jeg vil lige lykønske med i morgen. Er du blevet "færdig" med dine ting og fandt du kjolen og det hele? Jeg håber alt er på plads og du bare er klar til dagen. En skam du ikke fandt herind før, for jeg ville da gerne have været en flue på væggen med dine hemmelige planer.

Nu må du jo så huske at sætte lidt fotos af det hemmelige herind så vi har lidt at glædes over alligevel. (du kan jo beskære når du skal være hemmelig.)

Jeg håber du lader os følge med i planlægningen det det ikke så hemmelige næste år.

Stort Tillykke igen, og rigtig god dag. :loveshower:

Edited by Namak
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære piger,

tusind tak for jeres hilsener - dagen var HELT perfekt.

selvom jeg havde megakrise hvad angik kjole - så fandt jeg i skabet en blå/grøn kjole som passede perfekt til formålet, så det blev den.

Vi startede morgenen med at gøre os klar hver især, spændte og meget meget stille.

Så gik vi til stationen og tog toget :biggrin: til min hjem kommune, hvor vielsen skulle foregå.

Borgmesteren, min partifælle - var rørt, alt i alt var det jo kun mennesker som jeg havde arbejdet sammen med der skulle være vores vidner - kommunaldirektør og min gruppeformand - vildt intimt og meget meget hyggeligt.

Borgmesteren holdte en personlig tale, - nu kender han mig jo godt - og DET havde jeg slet ikke ventet. - det var virkelig rart...! :boohoo:

Eftervielsen, fik vi den sædvanlige gave fra kommunen - men de havde også skaffet en buket med en særlig hilsen fra kommunalbestyrelsen :boohoo:

Og så vil jeg lige sige at det ikke er særlig hemmeligt, når man går fra rådhuset, med hænderne fulde af gaver og blomster... :griner:- vi mødte heldigvis ikke nogen på vejen - det kunne ellers have været kønt.

Vi tog igen til min kærestes lejlighed - fordi vi lige skulle ordne noget inden en fremvisning - og derfra blev vi hentet af en BLÆR mercedes S et eller andet, - med privatchauffør jeg må lige spørge min mand når han kommer hjem. og blev kørt til FIAT hvor vi spiste frokost.

Det hele var så afslappende og SÅ meget os.

Efter frokosten, havde vi en aftale om at vi skulle ud og finde en ring til mig - da det jo er en hemmelighed, vil vi først begge have ringe, når vi får den kirkelige vielse næste år.

Vi kiggede i et par stykker på strøget, men ringen var der ikke rigtig - så vi gik mod tivoli hvor vi skulle ind senere - lige overfor hovedbanegården ligger der en klarlund smykkebutik - og vi så et par stykker udenfor.... som vi gerne ville se på....

Ringen skal kunne passe sammen med en vielsesring senere - men lige nu skulle den være simpel/enkel og uimodståelig smuk. Vi fik hurtigt snurret antallet af ringe ned på to stk. - den ene til knap 10Tkr - og den anden til knap 15tkr - jeg syntes det var himmelråbende latterligt, mange penge men jeg kunne bare ikke lade være med at forelske mig i den store af dem - og min mand syntes den var smuk og endnu mere syntes han det var vigtigt at jeg var forelsket i den - han vidste godt at jeg holdt mig tilbage pga. prisen så han tog den store og sagde at den ville vi gerne have :blink:

Jeg skal lige finde ud af hvordan jeg lægger billeder ind.... for den skal i se :)

Efterfølgende gik vi i Tivoli, nød se smukke lys, holdt ufattelig meget i hånd, kyssede hele tiden og nød bare at være to... det var så fantastisk.

Aftensmaden havde vi booket bord på Nimb - i den store hvide bygning ved hovedindgangen... hedder det slottet ? anyway det var super lækker og slet ikke så dyrt som vi havde regnet med.

og efter middagen havde vi små tre kvarter inden den samme blærebil hentede os og kørte os hjem med stil.

De billeder vi har taget af os selv hele dagen, er en frygtelig masse selfies - af to lalleglade mennesker, der lige er blevet gift.... :heart::griner:-

Aftenen sluttede med XXXXXXXXXXXX :bed::biggrin: eller nowet.

Alt i alt er jeg en meget lykkelig gift kvinde - der snart starter en tråd mere - for nu skal der vist planlægges kirkelig vielse :blink::loveflag:

Tak hvis du læste med så langt.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu har jeg forsøgt at vedhæfte nogle billeder - jeg har ikke gjort os usynlige - så hvis der mod forventning skulle være nogen der kender os - så vil jeg bare endnu engang gøre opmærksom på at det er en HEMMELIGHED at vi er blevet gift. :)

Rettelse - har lige slettet billedet af os - kom i tanke om at man kan bruge google :)

post-71069-0-44828600-1386923589_thumb.j

Edited by polkaprikker
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke, det er da skønt med bryllup! :)

Du siger at I skal giftes næste år i kirken, men jeg vil altså lige gøre opmærksom på, at det gør I ikke. I bliver gift én gang, og det var så den 11.12. Næste år bliver I så VELSIGNET i kirken.

Bare så du er informeret :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer