Chm1234

Toastmaster

6 posts in this topic

Hej alle B2B :c166:

Er ved at lave de sidste fin justeringer på vores invitationer, men kom så til at tænke på toastmasteren.

Skal man skrive i selve invitationen hvem det er og at de skal kontakte ham ang. indslag osv. Eller er der et andet sted man skal gøre det? Der der nemlig ikke så meget plads i vores invitationer til at skrive en hel masse.

Men ja, mit spørgsmål er vel, hvad gør I på dette område? :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi var til bryllup i sommers, der fik vi en mail nogle måneder før med information om hvem der var toastmaster, hvornår man skulle melde tilbage hvis man havde indslag osv. Det fungerede altså fint...

Ja sådan kunne man jo også have gjort det :) en rigtig fin ide faktisk...

men vi fandt plads til det i vores invitation og de er nu bestilt :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer