Sign in to follow this  
Followers 0
17maj2014

At blive gift igen... (Med en ny mand)

16 posts in this topic

Jeg blev gift som 19årig. Et meget forhastet bryllup pga en opholdstilladelse... :unsure: Vi havde været sammen 3år, og har 2 børn sammen, så det var ikke kun pga opholdstilladelsen. Men ja jeg var meget ung. Og forholdet holdte ikke. Nu har jeg så været sammen med min "nye" kæreste i 7+år. Vi har også fået 2 børn sammen. Har været forlovet i 4år, så nu skal det være... Men hold da op alle de tanker der kommer...Blev gift på rådhuset første gang... Så her 2. gang vil jeg gerne i kirken. Men kan man godt det anden gang? Alt føles bare så rigtig denne gang. Jeg er ikke en ung naiv pige på 19år mere. Men en gammel kuffert på 31år nu :griner:- Jeg holder på, at man ikke skal have slør på anden gang. Så det får jeg ikke. Et kirkebryllup vil bare betyde alt. Men hold nu op tankerne kører, og nerverne banker på. Specielt når jeg nu har været gift. Har altid haft den holdning, at man kun skulle giftes en gang. Men må da nok indrømme, at min kommende mand fik mig på andre tanker. :heart: Andre der går med lignende tanker?

0

Annonce ♥

Jeg blev gift som 17 årig (på rådhuset), grundet opholdstilladelse, og endte med et voldigt ægteskab i 7 år, og to skønne unger :)
Jeg skal giftes for 2.gang om små 9 måneder, og det bliver simpelthen med hvid kjole, slør, traditioner og hele molevitten!

Mit dårlige valg som meget ung, skal ikke afholde mig fra at få mit prinsessebryllup :heart:

Selvfølgelig kan man blive gift i kirke, med kjole og hvidt og det hele, selvom man har været gift en gang tidligere :)

0

Selvfølgelig kan man det!

Min mor blev gift igen og det var i kirke, og vi (børnene) gav hende væk, da hun syntes at hendes far jo havde gjort det en gang.

Håber at i får en fantastisk dag!

0

Man kan lige præcis det man har lyst til :-)

Jeg er lige blevet gift for anden gang , ´( første gang var i 89 ) og så nu her i 2013, vi var enige om det helt stor bryllup , så der var dømt kirke, 85 gæster, kage, brudepiger , ja alt der høre til et bryllup...

Så gå til den og husk at nyde det, for det er overstået på et split sekund :-)

0

Annonce ♥

Selvfølgelig er der mange tanker.. :rolleyes:

Jeg var også sikker på, at min første mand var mit livs kærlighed. Men når jeg ser tilbage var det mest af alt et ØNSKE om at han skulle være det.

Jeg elskede ham - selvfølgelig gjorde jeg det :) Men den betydning min kommende mand - nuværende kæreste - har, er så totalt anderledes og kan slet ikke sammenlignes.

Det vidste jeg så bare ikke fandtes, da jeg gik op ad kirkegulvet :wink:

I denne omgang skal vi giftes på rådhuset - men det har ikke noget med tilbagehold at gøre. Vi har bare taget stilling til noget med tro og kirke. Til gengæld giver jeg den faktisk maks gas mht kjole og pynt og resten af cirkuset :lol:

Mærk efter - og giv ikke køb på ting du ville elske at mindes og kigge tilbage på. Det er jo DEN HER GANG der betyder noget :c166::wink:

0

Annonce ♥

Jeg vil tilslutte mig de øvrige Zillas, og sige, at du ikke skal lade dig holde tilbage - heller ikke af, hvad (du tror,) andre mener. Jeg tror, du muligvis tillægger dem noget, som de måske ikke engang mener, fx din tanke om no-go på slør og kirke for en "2. gangs-brud".

Du er jo ikke den samme som for så mange år tilbage og situationen er jo heller ikke den samme. Fejr jeres kærlighed nøjagtigt som I ønsker :-)

0

Hejsa.

Jeg ret også en af dem der blev gift i 2010 pga en opholdstilladelse til min daværende kæreste. Det var i hans hjemland i Tyrkiet, og ikke i kjole, ikke noget fint, helt nede på jorden. Vi gik fra hinanden efter et år - og jeg fandt en skøn mand. Nu skal jeg fites med min skønne mand, og er egentligt bare rigtigt glad for, st jeg nu kan få mit kirke bryllup og blive gift lige efter de drømme jeg har (som jeg fortrængte dengang da valget var taget - ellers kunne han ikke komme indi Danmark).

Så jeg har vendt det til det positive, og du skal helt sikkert bare give den gas med dit bryllup nu:-)

0

Nogle gange går ting ikke som man havde håbet, og så brister det hele. At blive gift igen er et sundt tegn på at man tror på fremtiden, uanset hvad der gik gal i fortiden. Når man tror på det gode, som et bryllup nu er, fortjener man også at fejre det med hele sit hjerte. Så slip drømmene løs!

0

Annonce ♥

jeg har også været gift før med det helt store halløj, jeg troede dengang han var the one, men sådan var det bare ikke.

Med tiden er jeg blevet klogere og har nu fundet the one and only.

Men som de andre Zillas siger, lyt til dit hjerte

0

Annonce ♥