henni25

hvornår køber/købte i jeres vielsesringe?

28 indlæg i dette emne

Halløj alle i skønne quinder!
jah...,som overskriften lyder...,så vil jeg bare gerne høre hvornår køber/købte i jeres vielsesringe....,hvor længe før brylluppet?
har nemlig set nogle helt vildt lækre ringe som jeg godt kunne finde på at købe fordi de er på "tilbud" lige for tiden :a1221: ...,men der er stadig 8mdr til vi skal giftes endnu! :o

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med, at vi køber dem ca. 5 mrd før, men jeg kunne sagtens finde på at købe dem allerede nu, hvis vi kunne få et godt tilbud, på det vi alligevel viile have.

overvejer nemlig kraftigt at købe dem allerede...,så kan man jo også fået slettet den post fra budgettet! :wink:

tror bare at jeg generalt er lidt rastløs lige i øjeblikket med hensyn til brylluppet...,vil gerne ha´ styr på så meget som muligt inden brylluppet så man ik´ str og er ved at dø af stress lige op til datoen! :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg regner med, at vi køber dem ca. 5 mrd før, men jeg kunne sagtens finde på at købe dem allerede nu, hvis vi kunne få et godt tilbud, på det vi alligevel viile have.

overvejer nemlig kraftigt at købe dem allerede...,så kan man jo også fået slettet den post fra budgettet! :wink:

tror bare at jeg generalt er lidt rastløs lige i øjeblikket med hensyn til brylluppet...,vil gerne ha´ styr på så meget som muligt inden brylluppet så man ik´ str og er ved at dø af stress lige op til datoen! :lol:

Hvis der et godt tilbud, og du ovenikøbet gerne vil have styr på tingene, så tror jeg, at jeg ville gøre det. Vi har allerede købt den sten der skal i min vielsesring, men vi venter lidt med at bestille ringene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ringene var det første vi overhovedet fik på plads, men vi bruger dem så også som forlovelsesringe indtil brylluppet. Der er stadig over et år til vi skal giftes...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bestilte h2Bs i sidste måned. Mest fordi vi så har alt på plads til at kunne blive gift, så jeg ikke skal stresse så meget. Nu er det "kun" alle detaljerne, der mangler. Tror desuden det hjem h2b meget med at få det lidt mere virkeligt, og det var vi begge glade for.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bestilte h2Bs i sidste måned. Mest fordi vi så har alt på plads til at kunne blive gift, så jeg ikke skal stresse så meget. Nu er det "kun" alle detaljerne, der mangler. Tror desuden det hjem h2b meget med at få det lidt mere virkeligt, og det var vi begge glade for.

det lyder lidt som min tankegang....,vil nemlig også ha´ styr på det meste nu,så det kun er småting jeg skal tænke på op til brylluppet....,også fordi vi står og skal flytte i april 2014 og 4mdr efter brylluppet skal jeg op til afsluttende eksamen...,så vil ik´ stresse mere end nødvendigt! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bestilte dem for 1½ mdr. siden. De er lige kommet hjem og skal i brug til juni. Guldsmeden anbefalede at klare det i ordentlig tid, hvis nu der skulle være noget med størrelser eller gravering.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H2B bruger vores forlovelsesring, som faktisk blev købt som kærestering for omkring 9 år siden.

Mine fingre er så blevet tykkere, faktisk 2-3 størrelser tykkere :blink: så jeg kan ikke længere passe min ring.

Så blev vi jo nød til at købe en ny til mig. H2Bs krav: bling :kiss:

Så vi bestilte den i vinterferien, og den kom i forgårs. ELSKER den ring, og glæder mig helt vildt til at få den på :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi købte min i maj sidste år, men den har også fungeret som forlovelsesring i mellemtiden og skal bare pudses op og indgraveres ingen vielsen. Min H2B's har vi planer om at købe i juni, hvor vi tager en tut til Tyrkiet på ferie.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg aner faktisk ikke hvornår vi køber vores, det er egentlig op til svigermor, da det jo er hende der skal betale dem :a1221:

Men altså tænker at hvis vi ikke ar snakket om det når vi rammer 1 juni, så begynder jeg altså nok lige at prikke til hende, og spørge om vi ikke snart skal ud og kigge :wink:

Redigeret af Rikke aka rapanden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer