Metlux

Brudens underholdning?

27 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg sidder og prøver at finde på et festligt indslag til vores bryllup næste år, men jeg er simpelthen ikke kreativ nok. Hvilken underholdning laver bruden???

Jeg kan selvfølgelig holde en tale, men da der sandsynligvis er rimelig mange taler i forvejen (gommen, brudens far, forloveren osv), så kunne det måske være godt med lidt afveksling.

Derfor vil jeg høre, om I har nogle gode ideer til, hvad man som brud kan underholde med? Evt. noget I har gode erfaringer med??

På forhånd mange tak :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som brud holder jeg en tale, og ja det bliver nok en af flere, men mere kreativ er jeg heller ikke.. Men en del af min tale er at overrække min mand "morgengaven". Der er en historie til den som skal fortælles, og det kommer til at passe med at overrække den under talen.

Som par laver vi begge en happening, som kommer til at foregå under vielsen. Vi har arrangeret nogle venner til en kidnapning og en tale.

Det er hvad jeg kan komme i tanke om af underholdning fra min side..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan lave et diasshow (pas dog på varigheden), selv synge en sang eller få en til at gøre det. Men ligesom med taler er det også meget sandsynligt at der kan være andre der har lavet eksempelvis et diasshow.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt mig, at lave noget i stil med den her video. Min lillebror er en haj til video redigering, så han skal selvfølgelig hjælpe mig :-)

http://www.youtube.com/watch?v=nd6LQIEOeN0

Snøft snøft..... Det er GENIALT. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har tænkt mig, at lave noget i stil med den her video. Min lillebror er en haj til video redigering, så han skal selvfølgelig hjælpe mig :-)

http://www.youtube.com/watch?v=nd6LQIEOeN0

SUPER sød ide. Den er også god hvis man ikek er så god til det med taler eller andet....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt mig, at lave noget i stil med den her video. Min lillebror er en haj til video redigering, så han skal selvfølgelig hjælpe mig :-)

http://www.youtube.com/watch?v=nd6LQIEOeN0

FEDT FEDT FEDT!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde egentlig oprindelig tænkt at jeg ville holde en tale, og så have et diashow med eller et billede eller noget med hilsner fra min kærestes familie, som desværre ikke kan deltage i brylluppet, da de befinder sig på den anden side af jorden….

Men jeg overvejer også at kaste mig ud i enten at bestille en Hawaii danser eller måske en det jonglere med ild, som skal komme og underholde… Min kæreste er nemlig "firedancer" på Fiji, og hvis vi havde holdt det der, så ville hans egen gruppe selvf. have optrådt, så tænkte det måske kunne være sjovt…

Ville selvf. helst selv have ham til at optræde, men så synes han at jeg skal være med til at danse med ham - og ved sgu ikke helt om jeg orker at skulle ud af min brudekjole og i den igen, hvis det nu tager lang tid… Og så frygter jeg også han ville få kolde fødder, og blive pinlig berørt når det nu er foran hele min familie :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg nået et godt stykke hen i processen med videoen, og hold da op et arbejde! :-)

Men hver gang jeg sidder og redigerer og lige skal se den igennem, er det lige før der kommer en lille tåre i øjenkrogen :a1221:

Jeg glæder mig som et lille barn til at få lov ti lat vise den til festen, nu skal jeg bare finde ud af hvornår jeg skal gøre det...

Jeg lover at linke til filmen når brylluppet er ovre (om 50 DAGE! :loveshower: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NicolineS hvordan laver du den???

Jeg laver den i iMovie. Og så har jeg i januar sendt en mail ud til en stor del af vores gæster, og opfordrede dem til at sende et kort film klip af dem selv der danser/synger/klapper osv. Og så har jeg valgt sangen Happy med Pharrell Williams :-)

Jeg har desuden fået filmet en hel del med mig selv på forskellige locations, som jeg også bruger.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor vildt!!! Gid jeg kunne sådan noget... Græd som besat hele vejen igennem, håber du uploader når du er kommet lidt længere på den anden side af brylluppet og håber det gik som det skulle.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor vildt!!! Gid jeg kunne sådan noget... Græd som besat hele vejen igennem, håber du uploader når du er kommet lidt længere på den anden side af brylluppet og håber det gik som det skulle.

Den er i gang med at uploade til Youtube nu, men jeg sidder i Berlin med at meget dårligt hotel internet, så der går nok lige lidt tid inden den kommer op :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg nået et godt stykke hen i processen med videoen, og hold da op et arbejde! :-)

Men hver gang jeg sidder og redigerer og lige skal se den igennem, er det lige før der kommer en lille tåre i øjenkrogen :a1221:

Jeg glæder mig som et lille barn til at få lov ti lat vise den til festen, nu skal jeg bare finde ud af hvornår jeg skal gøre det...

Jeg lover at linke til filmen når brylluppet er ovre (om 50 DAGE! :loveshower: )

Må vi se filmen :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer