Martsbruden

Favourbokse til børn

6 indlæg i dette emne

Hej zillaer.

Jeg er i fuld gang med at lave vores Favourbokse, men er i tvivl om hvad jeg skal komme i børnenes.

Er der nogen af jer der har nogle forslag?

Drejer sig om børn i alderen op til 12 år.

Evt forslag til digt i børnenes bokse?

På forhånd tak

martsbruden

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor store er boksene?

Forslag:

En seddel med en "skattejagt" til de store børn der selv har mobiler, med en liste over situationer de skal forsøge at finde og tage billeder af? Evt. Et engangskamera til de mindre uden mobiler men som stadig vil kunne forstå og synes at sådan en skattejagt er sjov?

Hvis der ikke er så mange børn og du kender dem godt, så noget personligt, enten noget særligt slik de rigtig godt kan lide, små farveblyanter og en lille blok til en der holder af at tegne, en sudoku blok hvis en holder af den slags.

Generelt vil jeg sige underholdning i en eller anden form.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Noget de kan bruge lidt tid på, farver du har lavet i ovnen, så det bliver sjovt at tegne med, en mini male bog noget. Sukkerstads får de nok rigeligt af på dagen, så noget man kan sætte dem i gang med under de "kedelige" taler :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til de 3 børn der var med til vores bryllup lavede jeg en kuffert( den fra søstrene grene) til dem hvær med deres navn der i have jeg kommet farve blyanter tegnebog og lidt til den søde tand og nogle små spil osv. Gå på jagt i søstrene grene der finder du helt sikkert noget ;-)

Redigeret af Louise 86
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg laver favor boxe med en lille pose Haribo, halspastil, plaster og chokolade. Med det klassiske tilhørende digt.

Desuden laver jeg så en pose med forskelligt underholdning. Bla. en fotojagt, som beskrevet af gybbelgobbel, magnetspil, et hjemmelavet hæfte med opgaver, farveblyanter og måske en lille æske lego.

Ovenstående er til 9-10 årige

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer