sandbbl

Morgengave til manden

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Min mand havde set et gigaatlas (bog) i en film og havde nævnt, at det var ret fedt, så han fik sådan et. Det fylder hele bordet når det er åbent.

Måske din kommende mand har nævnt et eller andet i forbifarten?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer jo meget an på budgettet, men min mand ville blive glad for billetter til sportsbegivenheder. Her kommer det selvfølgelig an på hvad din tilkommende synes er interessant, men fx. fodbold (enten klubkampe eller landskampe), håndbold, badminton VM afvikles vist årligt i Odense, Le Mans, Tour de France etc.


Ellers synes jeg at gavekort til paintball, mountainbiking, faldskærmsudspring eller lignende kunne være en god idé. Jeg kom lige i tanke om Flyboard. Det lyder ret fedt!


Måske er han til en weekend i hytte i Sverige med kano og fiskeri. Måske en weekend med dig i Paris eller andet sted. Hvad interesserer din mand sig for? Tænk på hans interesser og giv ham evt. noget som I kan opleve sammen.



Af de mindre oplevelser kan være en tur i biografen, massage af dig, du laver mad til ham, invitation til restaurant, mv. Du kan også give ham et hjemmelavet ti-turs-kort til sengen, hvis vi skal over i den mere intime afdeling.



Håber at det kan sætte lidt gang i tankerne. Held og lykke.


0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg nævnte for min kæreste, at vi skulle give hinanden morgengaver, så sagde han: "Ej, skal vi virkelig det?! Kan vi ikke bare spare pengene i stedet, nu vi alligevel skal giftes?"..

Og så sagde jeg til ham, at det var traditionen, og at jeg desuden elsker gaver (og elsker at give gaver), så han kommer ikke uden om :tunge:

Men jeg ved heller ikke lige, hvad det skulle være.. Noget ekstraordinært i forhold til hvad vi plejer at købe til hinanden.. Men ja, jeg er med på samtlige idéer herinde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde selv tænkt på boduir, men har ikke lyst til at stå overfor andre da jeg er meget blufærdig...

Han elsker at dykke og er medlem af en dykkerklub så prøver lidt at finde på noget i de baner... regner med omkring 2000kr til en gave til ham

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har tænkt mig, at give min mand mine p-piller i morgengave.

Nogen syntes måske det er lidt mærkeligt, men det gir bare mening for mig.

En morgengave er en lille ekstra kærlighedserklæring, så det skal bare passe til Jer to. Det behøver hverken at være stort eller dyrt, nu har I jo fået hinanden ;-)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes da p-pille ideen er rigtig sød! Nu skal vi så bare ikke have børn, ellers havde jeg da nappet den idé. Meget symbolsk!

Min Thomas får boudoir billeder. Da jeg har vundet sessionen, så det koster mig heller ikke det store, med mindre jeg tilkøber noget. Men den har en lidt anden betydning for os, for bare det at jeg har deltaget i konkurrencen er et vidnesbyrd om hvor langt jeg er nået med mit selvværd siden jeg lærte ham at kende. Så skal vi bare nå til også at gennemføre! Og hvis jeg så i sidste ende også selv synes billederne er gode, så er vi nået meget længere end nogle af os nogensinde havde forventet!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde selv tænkt på boduir, men har ikke lyst til at stå overfor andre da jeg er meget blufærdig...

Han elsker at dykke og er medlem af en dykkerklub så prøver lidt at finde på noget i de baner... regner med omkring 2000kr til en gave til ham

Vi elsker også begge at dykke :)

Der er jo masser af idéer så! I kan tage et fyraftensdyk. Eller giv ham en weekend på Bornholm. Ud for Rønne ligger vraget Lisbet. Det er sjovt at dykke på. Eller en weekend på Kullen hvor der både er vrag og kæmpekrabber. Det er i øvrigt også et fantastisk sted bare at gå nogle ture.

Skriv hvis du vil have flere dykker-idéer :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da min mand og jeg blev gift på rådhuset (der kommer kirkebryllup om 1 1/2 år :cheerleader3: ) gav jeg ham manchetknapper hvor jeg havde fået graveret vores monogram på den ene side og datoen på den anden. Han blev rigtig glad for dem og han er nemlig også sådan en der ikke går med smykker og går heller ikke op i sport. Dobbelt op på svært… :unsure: Men ellers synes jeg da også at ideen med p-pillerne er super fed. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manchetknapper er også en rigtig flot gave. Jeg gav ham et par i fødselsdagsgave sidste år med hans initialer indgraveret. Han blev vildt glad for dem og skal have dem på til brylluppet.

Evt. et flot armbåndsur, hvis man vil bruge lidt ekstra og han ikke ejer et i forvejen. Det kan man også få graveret med en lille sød hilsen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en ehm, ja hvordan forklarer man det.. Det er sådan en man skyder fisk med :) Sådan et "jægervåben" de fleste mænd elsker (så vidt jeg kan høre), hvis de dykker vel og mærke. Så kan de være rigtige mandige, og gå ud og nedlægge deres fisk selv under vand. Den er vel 70 cm lang, måske en meter. Jeg har ikke lige målt.. Men vi købte også en til vores ven i gave, og han elsker den. Jeg mener vi gav 900 for den i en dykkerbutik.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer